سبک معماری در کشور های پیشرفته
Date:1398/10/25 Visitor: 1461



بعضی اوقات کشور رپ بد می شود. این کلمه چشم انداز مجموعه های دنج چای ، اضافه بار گنگام و گربه های گاو را نشان می دهد. اما برای من سبک کشور به معنای مکانی آرامش بخش است ، احساس می کند که دارای تاریخ است ، فضای باز خوبی دارد و به نظر می رسد خانه. کشور پیشرفته فقط یک کشور دنج با کمی ویرایش و برخی به روزرسانی ها است. این شبیه به گوینت پالترو است که در CMA یا Carrie Underwood روی جلد Vogue اجرا می کند. در اینجا چند نکته برای دستیابی به سبک شیک کشور ارائه شده است.


اتاق خواب اکتشافی توسط لورن لیز داخلی


دوره ها را مخلوط کنید. در اینجا تخت برنجی پرنعمت ، کمد مدرن و آینه های فدرالیست در ترکیب کشور سبک قرار گرفته است. پالت و عمدتاً سفید رنگ و مخلوطهای فلزی ، همه چیز را به روشی مدرن نگه می دارد.


اتاق خواب الکلی توسط Sandy Koepke


کشور فرانسه را فکر کنید. این اتاق خواب با درهای حمام فرانسوی خود و تختخواب پروانسیل ، مانند خانه ای رویایی در حومه فرانسه است. تختخواب تنها جوش رنگ پر جنب و جوش را در اتاق فراهم می کند در حالی که همه چیز خاموش و آرام است.


اتاق نشیمن شیک و شیک توسط Sandy Koepke


با ویرلیگ ها به عنوان هنر عامیانه رفتار کنید ، نه به عنوان یک توچاک نمایش آنها همانطور که می خواهید هر مجسمه ویژه دیگری آنها را از درهم و برهم خوردن بازمی دارد.


اتاق ناهار خوری روستایی توسط Hoedemaker Pfeiffer


بگذارید چوب با ایجاد زمینه های سفید بدرخشد. کفپوش های چوبی ، میز خانه و صندلی های چوبی در مرکز مرحله قرار دارند در حالی که کابینت های سفید ، دیوارها و اشیاء زمینه ای آرام و به روز ایجاد می کنند. این آشپزخانه پرده های کافه fuse و کابینت های بالایی را با پنجره های بدون تزئین و قفسه باز جای داده است.


ایوان Farmhouse توسط Tim Cuppett Architects


به لایه برداری یک لایه از براق تازه بدهید. ایوان جلوی این خانه تاریخی کاملاً واضح است که توسط پالت سیاه ، سفید و خاکستری و همچنین کف براق پوشیده شده است. آیا متوجه سقف شیبدار خاکستری شده اید؟ من حدود چهار بار به این عکس نگاه کردم تا فهمیدم سایه نیست. بقیه این خانه تاریخی را ببینید.


سالن مزرعه سالن مزرعه


چشمان خود را ببندید و یک قرنیه بزرگ دیوانه و پر از سبزیجات پلاستیکی عجیب و برگهای خشک شده را بالای این کابینت تصور کنید. چشمان خود را باز کنید و ببینید که چگونه این شبکه سازمان یافته ظاهر یک برگ برگ پاییزی را تمیز می کند. مشاوره بیشتر درباره آرایش هنری: نحوه نمایش عکس های خانوادگی: تزئینات آسان: تنظیمات عالی برای صفحه ، مکانی را برای هنر کودکان ایجاد کنید


توسط Van Wicklen Design


سخت افزار کابینت خود را به روز کنید. دستگیره ها و کشش های معاصر جزئیات کوچکی هستند که این آشپزخانه این کشور را به نظر می رساند. در حالی که ما از آشپزخانه های الهام گرفته از کشور صحبت می کنیم ، مطمئناً آن سینک خانه را نگه دارید. بقیه این خانه جذاب را ببینید.


Farmhouse توسط KitchenLab Interiors


فضای بیرون از منزل خود را بپوشید. این باغ زیبای میشیگان گاه به گاه و راحت است ، اما قطعات با دقت انتخاب شده و چیدمان مبلمان خوب فکر زیبایی از آن را به شما می بخشد. به نظرم می رسد در یک تبلیغ برای برخی از ویلاهای اجاره ای افسانه اروپا. من برش میدارم! بقیه این عقب نشینی در خانه میشیگان را ببینید.


اتاق ناهارخوری الکلی توسط Vanessa De Vargas


میز خانه خود را با صندلی های غیر منتظره جفت کنید. با یک صندلی Marais A ، یک صندلی جانبی Bertoia یا شاید برخی از صندلی های Eames Shell با یک میز چوبی چوبی تکان دهید.


اتاق نشیمن معاصر توسط معماران و طراحان داخلی گرت کورد ورنر


اثاثه یا لوازم داخلی مرتب و مرتب نگه دارید. میز قهوه خانه های خسته و خرد شده در مزرعه ، سبک کشور را اضافه می کند ، اما با توجه به فشار و فشار فشردن مبل و صندلی های اطراف ، متعادل می شود.


حمام معاصر توسط معماران و طراحان داخلی گرت کورد ورنر


آن را به رنگ سفید بکشید ، اما تخته را نگه دارید. این حمام مملو از تکمیل های جدید و خطوط تیز است ، اما تخته پشتی روی قفسه ها و تخته های روی دیوارها عطر و طعم اصلی کشور را حفظ می کنند.


اتاق خواب معاصر توسط معماران و طراحان داخلی گرت کورد ورنر


در بستر خواب خود مجدداً فکر کنید. این چهار پوستر سنتی با رختخواب بسیار ساده آرامش بخش و جذاب به نظر می رسد. نیازی به تجویز بیش از حد بر روی بالش های پرتاب و الگوی نیست. به هر حال ، من نمی گویم شما باید به هر وسیله ای از لحاف های سنتی خلاص شوید. آنها آثار هنری هستند و باید به همین ترتیب نمایش داده شوند. اگر از یکی از تختخوابهای خود استفاده می کنید ، بگذارید آن ستاره اتاق باشد و تمام لهجه ها و اثاثیه دیگر شما را در آن تعظیم کند.


نمای بیرونی مزرعه توسط اسمیت و وانسان معماران کامپیوتر


به معمار خود اطلاع دهید که شما یک دختر / پسر کشور هستید. ساختمانهای خلوت بعنوان الهام بخش مداوم در ساخت و سازهای جدید. این مزرعه مدرن نمونه فوق العاده ای از این امر است. حالا کمی از جان دنور لذت ببرید ، زیرا این جمله اول احتمالاً باعث شده است این آهنگ از سر شما برود. وارد آن شوید.


پله های سنتی توسط اسمیت و وانسان معماران کامپیوتر


با اشیاء سنتی بازی کنید. اگر از نزدیک به این نرده نگاه کنید ، می بینید که شکل های دوقلوی حفره هایی هستند که توسط ابروهای دوقلوی مسطح ایجاد شده اند (که اینک هم خود اسپیندل ها هستند - چه کسی!).


آشپزخانه سنتی توسط Amoroso Design


برای یک خنثی رنگ روشن را بکشید. در دهه 1980 ، این آشپزخانه همه جا را که برنزه می دید زرد روشن داشته و برخی از گینگام ها به اینجا و آنجا پرتاب می شوند. برای به روزرسانی برخی از اتاق های کشور و افزودن پیشرفته تر ، نیاز به کمی ویرایش ، رنگ جدید و شاید تجارت کردن یکی از رنگهای روشن در پالت برای خنثی تر بودن است.


تصویر زمینه التقاطی توسط peterfasano.com


تصویر زمینه Coop توسط پیتر فازانو می خواستم خلاصه کنم با گفتن اینکه من هیچ نوع سبک کشور ، انواع چای و همه را نمی زدم.