تغییر اوضاع دکوراسیون خانه
Date:1398/10/28 Visitor: 1405



این زوج که صاحب این خانه Mill Mill ، کالیفرنیا هستند ، یک تیم طراحی را استخدام کرده اند تا بتوانند یک خانه مرتع کوچک را به یک خانه خانوادگی بزرگتر تبدیل کنند. همانطور که یکی از دارندگان می گوید ، "ما خانه ای را برای همیشه می خواستیم." اما در حالی که در تعطیلات برای دوچرخه سواری در اطراف استان سونوما می دوید ، او همچنان متوجه خانه های بزرگ مزرعه ای که در آن کشور شراب غلتکی قرار دارد ، نیست. او می گوید: "من از شوهرم پرسیدم ، چرا ما خانه خود را بیشتر از خانه های کشاورزی نمی سازیم؟" "من فکر کردم که باید تلاش کنیم و احساس کنیم که همیشه در تعطیلات هستیم."


نمای بیرونی مزرعه توسط معماران Richardson Pribuss


عکس های جف زاروبا هووز در یک نگاه که در اینجا زندگی می کند: یک زن و شوهر و فرزندانشان (2 پسر و یک دختر ، همه زیر 8 سال) محل سکونت: دره میل ، کالیفرنیا اندازه: 4،000 فوت مربع (371 متر مربع) شامل گاراژ؛ 5 اتاق خواب ، 4 حمام سال ساخته شده: 2014 معمار آنها ، هایدی ریچاردسون از معماران ریچاردسون ، می خواست به سبک زراعی محبوب ، زوج را بچرخاند. او می گوید: "تعداد زیادی از ون خانه های مزرعه در شهرستان مارین وجود دارد." ما چیزی را می خواستیم که کمی سنتی تر و کمی تعجب آور باشد. یک مورد که برای رسیدن به آن انجام دادیم این بود که دو رنگ در قسمت بیرونی داشته باشیم - هم نمای سایدینگ رنگ سفید و هم نمای ساید رنگی خاکستری. "با توجه به تمایل اصلی به یک خانه کلاسیک ، معمار با ایجاد خوابگاه های متقارن و تعریف صمیمی تر را ایجاد کرد. ورودی جلو شهرستان مارین در مورد تعداد پارکینگ هایی که باید برای خانه هایی با اندازه مشخص تهیه شود ، قوانینی دارد ، بنابراین معمار یک صندوق پارکینگ (شامل سمت چپ گاراژ در سمت راست ، با دو درب پایدار مانند سفید) است. . ریچاردسون می گوید: "این یک مکان برای پارک کردن و یک منطقه تحت پوشش برای تخلیه مواد غذایی است." اما به دلیل اینکه معمولاً خالی است ، این یک مکان پوشانده شده برای بازی بچه ها در هوای بد است. »نه تنها صندلی پارکینگ تطبیق پذیری را فراهم می کند ، بلکه طبیعت باز آن از فضایی با یک جفت کنار هم استقبال می کند. درب های گاراژ جانبی. رنگ خاکستری خارجی: زغال چوب کندال ، بنیامین مور؛ رنگ سفید بیرونی: سفارشی


Farmhouse Patio توسط معماران Richardson Pribuss


هنگامی که درها باز است ، بالشتک پارکینگ به یک گذرگاه به منطقه گودال آتش تبدیل می شود. ریچاردسون می گوید: "این به عنوان نوعی مسافرخانه ساخته شده است." اگرچه منطقه اطراف گودال آتش نشانی یک اتاق در فضای باز است ، اما یکی از مالکان خانه می گوید این قلب خانه است. او می گوید: "این نقش مهمی را در خانه ما به خود اختصاص داده است." وی گفت: "با آتش سوزی و مبلمان ، خانواده ما واقعاً به آن سوق داده اند. بیش از هر چیز دیگر ، این منطقه به ما احساس تعطیلات را می دهد که ما می خواستیم. معمار لکه زرد را به یک لبخند تشبیه می کند. رنگ درب: Hibiscus زرد ، بنیامین مور؛ وسایل نور: جوان سازی


راه پله مزرعه توسط معماران Richardson Pribuss


از طریق درب ورودی وارد شوید و طبقه هایی از بلوط سفید رنگ شده را مشاهده می کنید. ریچاردسون می گوید: "کف ها روستایی هستند ، اما به دلیل رنگ آنها باعث می شوند اتاق ها دارای نور و هوای مطبوع باشند." دیوار رنگ سفید: کبوتر سفید ، بنیامین مور؛ رنگ دیوار خاکستری: زن سبک و جلف خاکستری ، بنیامین مور؛ طبقه: نسخه میراث تیمبر در لنتل ، DuChateau


اتاق خانوادگی مزرعه توسط معماران Richardson Pribuss


این اتاق که برای ورودی باز است ، یک اتاق hangout بزرگسالان نامیده می شود. ما به مکانی نیاز داشتیم که افراد بزرگتر بتوانند عقب نشینی کنند. من فکر می کنم شما می توانید از آن به عنوان یک کتابخانه نیز استفاده کنید. " "این جایی برای ما است که بنشینیم و کتاب بخوانیم یا نوشیدنی بخوریم. این اتاق یک اتاق است که در آن بچه ها تجمع نمی کنند.


آشپزخانه Farmhouse توسط معماران Richardson Pribuss


صاحبان خانه و معمار با هم کار کردند تا آنچه را اتاق عالی می نامند - آشپزخانه اوپن ، اتاق ناهار خوری و اتاق خانواده. ریچاردسون می گوید: "همه می توانند در اینجا باشند." "افرادی که در آشپزخانه آشپز می شوند احساس پشیمانی نمی کنند و درهای جانبی به حیاط پشتی و حیاط منتهی می شوند ، بنابراین احساس واقعی زندگی در فضای باز در فضای باز وجود دارد."


آشپزخانه Farmhouse توسط معماران Richardson Pribuss


 


تور مهمانخانه غذاخوری در خانه های مزرعه: تغییر در پیشبردهای قلب تغییر خانه


طراح داخلی جنیفر تیدول از ویژگی های کارت پستال برای ایجاد فضای داخلی متناسب با این خانواده و صحبت با سبک خانه مزرعه با صاحبان کار کرد. تیدول می گوید: "یكی از مواردی كه برای این خانواده بسیار مهم است ذخیره سازی بود." صاحب خانه موافق است. او می گوید: "این اتاق اتاقی است كه من بیشترین مرحله را در مرحله برنامه ریزی صرف كردم و چندین طرح را پشت سر گذاشتیم." "ارزش این را داشت ، زیرا اینجا جایی است که بیشتر روز را می گذرانم." از یک چیز ، صندلی های ضیافت نیمکت باز می شوند تا فضای ذخیره سازی وسایل بزرگ و غیره را که اغلب استفاده نمی شوند ، نشان دهند.


تور مزرعه هوز: تغییر کارآیی قلب تغییر خانه


یک کابینت کامل به فضای ذخیره سازی عمودی تابه اختصاص داده شده است ، اما ستاره واقعی این عکس نوار حوله گوشتی است که از لوله لوله کش ساخته شده است. هرکسی که تلاش کرده است چندین حوله چای را در یک نوار حوله آشپزخانه باریک آویزان کند ، عمق احساس صاحبخانه را وقتی می گوید ، درک خواهد کرد: "من این را دوست دارم."


تور مزرعه هوز: تغییر کارآیی قلب تغییر خانه


یکی دیگر از جزئیات که قلب او را گرم می کند ، ذخیره سازی حوله های کاغذی بدون شکاف است. او می گوید: "من این ایده را دوست دارم زیرا حوله ها را مفید و پنهان نگه می دارد."


تور مزرعه هوز: تغییر کارآیی قلب تغییر خانه


صاحب خانه عاشق پخت و درخواست آسانسور میکسر است تا بتواند از بلند کردن دستگاه سنگین یا ذخیره آن بر روی پیشخوان جلوگیری کند.


تور مزرعه هوز: تغییر کارآیی قلب تغییر خانه


او نمی خواست سطل کمپوست را روی پیشخوان نیز نگه دارد ، بنابراین یک محفظه کمپوست مخصوص در کنار سطل آشغال و بازیافت سطل ساخته شده است. او می گوید: "من از داشتن این نوع ذخیره سازی تخصصی احساس خوشبختی می کنم."


اتاق نشیمن Farmhouse توسط معماران Richardson Pribuss


فضای طولانی و پنجره و در در مجاورت آشپزخانه یک میز ناهار خوری دارد - یک خانواده وارث. این معمار می گوید ، این فضا در یک اتاق رسانه ای به پایان می رسد و این جایی است که خانواده به طور معمول به غروب خود می پردازند.


Farmhouse Kids Mill Valley


Tidwell یک اتاق بازی را طراحی کرد که به عنوان اتاق مهمان مخفی عمل می کند. اکثر اوقات این مکان جایی است که بچه ها می توانند کارهای خود را انجام دهند - از جمله گرفتن کتاب از قفسه کم عمق زیر پنجره و پیچ و خم کردن آنچه را که او می خواند گره کتاب است.


Farmhouse Kids Mill Valley


در سراسر اتاق چیزی است که به نظر می رسد فقط یک تخته سنگ بزرگ است. اما در پشت سطح تاریک یک تخت مورفی قرار دارد. تیدول می گوید: "هر دو صاحبخانه خارج از شهر هستند و والدینی دارند که دوست دارند فرزندان خود را ملاقات کرده و ببینند." "وقتی این کار را انجام دهند ، تختخواب پایین می آید و فضا به یک اتاق میهمان تبدیل می شود." یک کلبه مهمان در نظر گرفته شده بود اما رد می شد ، زیرا این امر به فضای باز دارایی منتقل می شد. صاحب خانه می گوید: "این حس بیشتر شده است." وی گفت: "برای 11 ماه از سال ، ما به یک اتاق بازی و نه یک اتاق مهمان نیاز داریم. صندلی های Bebbag: نیوپورت لونگر ، سرنا و لیلی


اتاق خواب مزرعه توسط معماران Richardson Pribuss


در طبقه بالا ، اتاق خواب استاد عقب نشینی آرام است. این معمار یک سقف بلند طراحی کرده تا فضای مناسب و ظریف جلوه کند. این طراح داخلی می گوید: پالت تسکین دهنده رنگ خنثی باعث ایجاد جو آرام می شود.


حمام مزرعه توسط معماران Richardson Pribuss


قوس روی وان حمام شکوفائی را به حمام اصلی اضافه می کند. ریچاردسون می گوید: "این باعث می شود فضا احساس نرم تر از کاشی کند." "اگرچه پیچیده است ، اما مجذوب نیست ، که می تواند احساس اشتباهی برای این خانه باشد." کاشی: آن کیسه


Farmhouse Kids توسط معماران Richardson Pribuss


صاحب خانه می خواست دختر عاشق صورتی خود را با یک اتاق گلگون غافلگیر کند. Tidwell این ایده را داشت که رنگ را روی سقف قرار دهد. صاحب خانه می گوید: "ما بدون دیدن او آن را رنگ آمیزی کردیم." وی گفت: "وقتی او به خانه آمد ، من با بسته بودن چشمانش قدم می زدم. وقتی آنها را باز کرد ، گریه کرد ، "من آن را دوست دارم!" "دیوار رنگ: Plymouth Rock؛ رنگ سقف: من غروب خورشید ، هر دو توسط بنیامین مور را تهمت می زنم


Farmhouse Kids Mill Valley


تیدول می گوید: "من دوست دارم چطور صورتی گرم با رنگ خاکستری قهوه ای و تر و تمیز سفید جفت شود."


Farmhouse Kids Mill Valley


اتاق هر کودک دارای قفسه های داخلی برای ذخیره کتاب و نمایش گنجینه ها است.


Farmhouse Kids Mill Valley


اتاق پیرترین پسر یک پالت رنگی با رنگ خنثی مشابه دارد ، با دیوارهای تاپ و لکه های آب و پرتقال. رنگ دیوار: وینزبورو طوپ؛ رنگ سقف: Seaside Resort ، هر دو توسط بنیامین مور


Farmhouse External Mill Valley


تصمیم گرفتن یک خانه مرتع کوچک و تبدیل آن به یک خانه خانوادگی دو طبقه نیست. بیشتر افراد به آسانی نمی گیرند. اما برای این خانواده تصمیم آسان بود زیرا آنها قبلاً عاشق منطقه بودند. صاحب خانه می گوید: "ما مدتی قبل از خرید خانه ، مدت كوتاه در محله اجاره كرده بودیم و از آن دیوانه بودیم." وی گفت: "وقتی محل خانه را دیدیم ، روی آن پریدیم زیرا این یک مکان مسطح و آفتابی بود و با همه چیزهایی که دوست داشتیم فاصله داشت.