بازسازی خانه به سبک چوبی
Date:1398/11/1 Visitor: 1425
یک انبار قدیمی ردوود در شهرستان مارین ، کالیفرنیا ، برای بازدید کنندگان یک شبه به محله های مدرن تبدیل می شود



این انبار چوب قرمز که در اوایل دهه 1900 ساخته شد ، زمانی به عنوان یک اسب ثابت و بعداً به عنوان یک گاراژ خدمت می کرد. در جریان یک ضربه محکم و ناگهانی در سال 2013 ، لوله ها ترکیدند و انفجار آسیب قابل توجهی در آب متحمل شد. مالکان تصمیم گرفتند که ساختار آسیب دیده را تبدیل کرده و طبقه بالا را به یک اتاق مهمان برای کودکان و نوه های بزرگسال خود تبدیل کنند. معمار هایدی ریچاردسون سحر و جادو خود را با یک ارتقاء لرزه ای ، تصحیح سیلاب و تنظیم مجدد طبقه دوم انبار در یک فضای نشیمن با یک آشپزخانه ، یک اتاق نشیمن ، یک حمام ، دو اتاق خواب و یک زیر شیروانی خواب کار کرد.


توسط معماران Richardson Pribuss


عکس های جف زاروبا میهمان سوئیت با یک نگاه چه کسی در اینجا زندگی می کند: بازدید اعضای خانواده و دوستان مکان: Mill Valley، California اندازه: 675 فوت مربع (63 متر مربع) طراح: هایدی ریچاردسون از معماران Richardson Richardson توانست ریوود اصلی انبار را حفظ کند نمای سایدینگ خارجی با تنها چند تعمیر جزئی. وی همچنین پنجره های جدیدی اضافه کرد ، مکانیسم های لوله کشی را از قسمت بیرونی به قسمت داخلی بازگرداند ، و بر روی درها نیز تکیه زد تا مطابقت آن با گاراژهای مجاور باشد.


توسط معماران Richardson Pribuss


راه پله منتهی از طبقه اول انبار به محوطه میهمانان در طبقه دوم دارای نرده سفارشی ساخته شده از طناب و پله ها است که برای تکمیل شبیه چوب چوب انبار خاکستری قدیمی است. طبقه اول انبار دارای یک سالن ورزشی ، یک اتاق شراب و انباری است.


توسط معماران Richardson Pribuss


طرح کف باز شامل آشپزخانه تک جداره ، فضای غذاخوری و فضای نشیمن است. ریچاردسون سقف مسطح اصلی را برای افشای خرپای موجود ، که در صورت لزوم تعمیر و به کدگذاری شد ، باز کرد. سقف رنگی از جنس صنوبر داگلاس است. کابینت داخلی در اتاق نشیمن عملکردهای مختلفی را به عنوان میز تلویزیون ، میز و میز بوفه انجام می دهد. در کل فضا ، ریچاردسون از نورهای آویز ، مانند لامپ های در معرض نقره ای که از سقف قوسی آویزان بودند ، استفاده کرد. او می گوید: "من واقعاً نمی خواستم هیچ گونه نور فرو رفته را در سقف چوب قرار دهم."


اتاق ناهارخوری معاصر توسط معماران Richardson Pribuss


یک میز ناهار خوری سنگی همچنین می تواند به عنوان منطقه آماده سازی آشپزخانه استفاده شود. برای روشن نگه داشتن انبار ، سبک و معاصر ، ریچاردسون در انتخاب دیوارهای سفید Sheetrock تصمیم گرفت. او می گوید: "داشتن یک انبار ، داشتن چوب در معرض آن مهم است ، اما من نمی خواهم این مسئله بیش از حد جدی شود. مناطق خواب از جمله یک شیروانی برای نوه ها از مناطق عمومی تر دور می شوند.


توسط معماران Richardson Pribuss


ریچاردسون یخچال فریزر ، یخچال و فریزر پانل ، اجاق مایکروویو را فشرد و به داخل آشپزخانه فرو برد ، "و این همین است!" قفسه های فوقانی شناور "بنابراین دیوار آشپزخانه احساس نمی کند بیش از حد سنگین یا محصور باشد." وی می افزاید: یک سنگ مرمر معاصر برای دیوار پشتی و روبند "این فضا را از یک حساسیت زراعی بیشتر بالا می برد." ریچاردسون می گوید ، اگرچه این مکان در حال حاضر برای میهمانان مورد استفاده قرار می گیرد ، صاحبان خانه و معمار آنها نیز این ایده را داشتند كه بتوانند آن را طراحی كنند "بنابراین می توان در آینده به عنوان یك محل زندگی مراقب استفاده شود.