چگونه یک اتاق خواب بدون استرس و با روح ایجاد کنیم
Date:1398/11/1 Visitor: 1431
برای ایجاد فضایی آرام و زیبا که باعث ترمیم بدن ، ذهن و روح می شود ، این مراحل را دنبال کنید



تصور کنید که به اتاق خواب خود می روید و سطوح شفاف و تمیز را می بینید. روتختی ها صاف و جذاب هستند ، بالش ها ریخته می شوند و در شبانه شما چیزی جز گلدان گل های تازه ، شمع ، یک فنجان چای گیاهی و ژورنال و قلم شما نیست. هر لباسی به راحتی کنار گذاشته شده است زیرا در فضای کمد و کمد لباس شما با فضای اضافی جای می گیرد. اگر فرزندان دارید ، تصور کنید بالاخره وارد این فضای زیبا شوید ، در را پشت سر خود ببندید و از چند لحظه آرامش و آرامش سعادتمندانه لذت ببرید. جذاب است؟ اولین قدم در جاده ای به خانه ای شاد و بدون درهم و برهم خوردن (شما آن را حدس زده اید) دادن چمدان درهم و برهمی است. در این مجموعه ، از منظر مشخص کردن چه چیزی باعث خوشحالی می شود ، به هر اتاق خانه خواهیم رسید. برای اولین بار بخوانید ، که در آن ما به اتاق خواب می پردازیم.


اتاق خواب مدرن توسط hoo Design Interior & Styling


پاک کردن درهم و برهمی در نور مثبت این کار بسیار ساده است که اجازه دهید اتاق خواب برای همه موارد تصادفی که به نظر نمی رسد در هر جای دیگر قرار بگیرد ، به محلی برای زباله تبدیل شود. بنابراین اولین قدم برای پاکسازی درهم و برهمی این است که آنچه را که می خواهید در اتاق خواب در نظر بگیرید. ورق های تازه ، نورپردازی خوب ، کتاب فعلی شما در کابوس شب؟ قطعاً شمع کاغذ ، اسباب بازی های کودکان و جاروبرقی؟ احتمالا نه.


اتاق خواب اسکاندیناوی توسط معماری Ambient


قبل از شروع کار ، نفس های عمیق و آرام خود را مرکز نگه دارید. سپس مرتب سازی بر اساس وسایل موجود در اتاق خواب ، تکه های مختلف ، انتخاب مواردی که می خواهید در آنجا نگهداری کنید و سایر موارد را حذف کنید. در حال حاضر نگران نباشید که موارد ناخواسته به کجا می روند - جدا کردن این بخش از فرآیند می تواند تصمیم گیری را بسیار ساده تر کند. چگونه می توان قبل از نوسازی از بین برد


دفتر خانه معاصر توسط مشکی و شیر | <br>طراحی داخلی | <br>لندن


آرام کردن نویز بصری در حالت ایده آل ، اتاق خواب فقط به استراحت و استراحت اختصاص می یابد ، اما اگر در فضایی کوچکتر زندگی می کنید ، ممکن است این امر به سادگی امکان پذیر نباشد. اگر باید اتاق خود را برای اتاق خود در اتاق خواب بسازید ، یک مجموعه را هدف بگیرید که به شما امکان می دهد وقتی کارتان تمام شد همه چیز را مخفی کنید. وسایل مربوط به کار را در زیر شلوارها و کابینت ها قرار دهید و سطحی را تا حد امکان تمیز و شفاف بگذارید تا احساس راحتی کند.


اتاق خواب اسکاندیناوی توسط hoo Interior Design & Styling


کار در فروشگاه دور هر چیزی را که به شما یادآوری کار ، صورتحسابها یا موارد ضروری از محدوده بصری تختخواب خود حذف کنید. اگر می توانید مکانی برای نگهداری این وسایل در اتاق دیگری پیدا کنید ، این کار را انجام دهید. اگر اینطور نیست ، یک کشو یا قفسه را در یک کابینت بسته پاک کنید تا از دید آنها خارج شود.


اتاق خواب سنتی توسط هیلاریس


ایجاد یک فضای صلح آمیز یک اتاق خواب صلح آمیز به نظر شما چه خواهد بود؟ در نظر بگیرید که آیا رنگ خاصی (مانند فیروزه روشن) یا جسم (مانند گلدان گلهای تازه) وجود دارد که واقعا خلق و خوی مورد نظر شما را به خاطر می آورد. فقط اشیاء را با هدف پرورش احساسات آرامش بخش و ترمیمی وارد کنید.


اتاق خواب Midcentury توسط Genesis Architecture، LLC.


بر اساس تصمیمات خود عمل کنید مدتی وقت بگذارید بی سر و صدا در فضای تازه شده خود بنشینید و رنگ ها ، اشیاء و فعالیت هایی را که می خواهید بیشتر به آن دعوت کنید در لیست خود قرار دهید یک مورد را در لیست خود انتخاب کنید و گامی در جهت تحقق آن بردارید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید اتاق خواب خود را رنگی آرام بخش تر جلوه دهید ، برای انتخاب چمدان ها به فروشگاه رنگ آمیزی سفر کنید. اگر می خواهید مراقبه را در برنامه روزانه خود بگنجانید ، گوشه ای آرام با کوسن هایی ایجاد کنید که می توانید تمرین کنید. مسابقه هوز: چه رنگی باید دیوارهای اتاق خواب خود را بکشید؟


توسط Bowerbird فضای داخلی


لذت بردن و استراحت تصور کنید قبل از خواب چند کشش ملایم یا یوگا را تنظیم کنید ، یک شمع معطر روشن کنید و در حالی که در مجله خود می نویسید مقداری چای بابونه میل کنید. هیچ لیست کارهایی یا تلفن های پینگ وجود ندارد که مورد توجه شما قرار بگیرند. شما به سادگی می توانید باشید. تصور کنید که به راحتی می توانید به تدریج چشم خود را آزاد کنید ، تنش روز خود را رها کنید و در یک فضای آرام و عمیق و ترمیمی در فضایی عاری از آشفتگی و حواس پرتی آرام شوید. پس از اتمام روز شلوغ ، وقت خود را برای استراحت در فضای تازه تمیز شده خود اختصاص دهید.


اتاق خواب معاصر توسط لندن لندر داخلی


قبل از خواب خواب نبرید پس از تمیز بودن اتاق خواب و بدون لباس اتاق خواب ، از لیست زیر استفاده کرده و فضای خود را بهتر کنید و خواب بهتری در خواب بدست آورید: از اسپری کتان یا پخش کننده روغن ضروری با رایحه ای آرامش بخش مانند اسطوخودوس یا گل رز استفاده کنید. یک گلدان کوچک از گل های تازه را در کابوس خود نگه دارید. برای کمک به آزادسازی تنش های روز ، چند کشش ملایم یا یوگا را انجام دهید. قبل از خواب حمام گرم با روغنهای اساسی بخورید. یک فنجان چای گیاهی بنوشید و در مجله خود بنویسید.