چند رنگ متفاوت برای مبلمان و دکوراسیون اتاق شما
Date:1398/11/2 Visitor: 1684
این سایه جواهرات زرق و برق دار راهی فوق العاده برای اضافه کردن زرق و برق و ظرافت به فضای شما است



گرمتر از آبی معمولی ، از هوای دریایی شدید ، غنی تر و شفاف تر از خاکستری ، رنگی است که به طرز شگفت آور همه جانبه و آسانی برای زندگی است. به عنوان یک جزئیات ، از زرق و برق و عمق شبیه جواهرات به اتاق ها می افزاید. بر روی دیوارها ، زیبا و مدرن به نظر می رسد؛ روی فرشها ، حاشیه ای عجیب و غریب می افزاید. به این اتاق های زیبا نگاهی بیندازید ، که ثابت می کند این سایه میان رنگ آبی با رنگ سبز یک روند داخلی است که به اطراف خود می چسبد.


اتاق نشیمن انتقالی توسط BTL Properties


به یک مبل مخملی مخملی بروید در مورد غنی بودن پارچه و تجملات مخملی چیزی که ترکیبی با شکوه را روی مبل ایجاد می کند ، وجود دارد. در این اتاق نشیمن اشک و خاکستری ، یک چسترفیلد مخملی دارای ساختار و سبک مدرسه قدیمی است که باعث وحشت بیشتر می شود. از طرف دیگر ، برای صندلی که نمی توانید صبر کنید وارد آن شوید ، یک سبک شلوار انتخاب کنید. در این اتاق ، مبل پارچه ای نیز تضاد خارق العاده ای با دیوارهای خاکستری تیره ایجاد می کند.


اتاق نشیمن معاصر توسط کریس اسنوک


دیوارهای زنده در حال حاضر دیوارهای با رنگ آبی به تازگی در حال افزایش محبوبیت هستند ، به ویژه در تنهایی مانند نیلی و دریایی. اگر نمی خواهید خیلی تاریک شوید ، چربی جایگزین کمی سبک تر و هنوز هم ثروتمند ، بالا برنده و پر زرق و برق می کند. همچنین برخلاف کفپوش های چوبی ، که بسیاری از ما دارای آن هستیم ، خوب کار می کند. در این اتاق نشیمن ، صاحبان پارچه های چوبی را نیز رنگ آمیزی کرده اند که به یک دوره لمس هوشمندانه می افزاید.


اتاق نشیمن انتقالی توسط لورا باتلر-ماددن


یک صندلی صندلی (یا سه) به آن اضافه کنید: مجموعه ای از صندلی های رنگی پارگی به شما امکان می دهد عشق میان آبی را در اطراف اتاق خود پخش کنید. در اینجا ، دو صندلی تطبیق به همراه یک مخمل پشتی دکمه ای ، این فضای سبک و مطبوع را به زیبایی از خواب بیدار می کنند. سایه های پارچه از فیروزه های آفتابی گرفته تا سایه های دود رنگی دودی متفاوت است ، بنابراین اگر مخلوط و مطابقت دارید ، همیشه بررسی کنید که تن های مختلف با هم کار می کنند.


اتاق خواب معاصر توسط Domus Nova


داموس نوا یک اتاق کامل را با هم گره بزنید Teal می تواند درخشان به عنوان یک رنگ جدید و مدرن لهجه عمل کند. اگر نمی دانید چه رنگی را تکمیل می کند ، یک پالت ساده و سفید رنگ را امتحان کنید - این تنها چیزی است که برای یک جلوه فوق العاده شیک لازم دارید. این اتاق خواب بزرگ قادر به بیرون کشیدن تعدادی از عناصر غنی آبی - از جمله پرده های کف به سقف - بدون وارد شدن به "بار اضافی" است. نکته اصلی این است که دیوارها و سقف را کم رنگ نگه دارید و با یک الگوی ظریف به سراغ فرش بروید. پس زمینه خاموش به معنای آن است که می توانید در جاهای دیگر زنگ های جسورانه تری را انتخاب کنید.


آشپزخانه توسط طراحی بوف


ضربه زدن به آشپزخانه شما ممکن است اولین رنگی باشد که هنگام رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه به ذهن شما می رسد ، اما این دیوار زیبا از کمد های سبک شاکر ممکن است باعث شود شما فکر کنید که "چرا روی زمین نیست؟" جذابیتی که با حرکت فعلی به سمت آشپزخانه های صنایع دستی و صنایع دستی متناسب باشد. به سایه ای با اشاره خاکستری بروید تا اوضاع آرام و پیشرفته باشد. بهترین آشپزخانه های مدرن شاکر را کشف کنید


اتاق ناهارخوری انتقالی توسط Fay Markopoulou فضای داخلی


یک نیمکت را تغییر دهید یک تکه چربی می تواند عنصری باشد که شما نیاز دارید که یک اتاق غذاخوری را به صورت خاص جلوه دهد. یک نیمکت و تابلو فرش های گرافیکی با روکش فلزی با شکوه و جذابیت به این فضای سبک Scandi می افزاید. ترکیب یک نیمکت رنگارنگ با صندلی های ناهار خوری بی نظیر یک راه عالی برای جلوه دادن فضای غذاخوری است. اگر نمی توانید یک نیمکت مانند این پیدا کنید ، ارزش دارد با یک صندلی محلی تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانید یک طرح ساده را بپوشانید.


اتاق نشیمن معاصر توسط سیاه و شیر | <br>طراحی داخلی | <br>لندن


تمرکز خود را روی زمین بگذارید فرش Teal یک راه خارق العاده برای دادن اتاق به سبک های اضافی است ، به خصوص اگر همه چیز نسبتاً بی طرف باشد. از انتخاب یک فرش بزرگ نترسید ، زیرا اشک رنگی است که به طرز شگفت آور و آرامش بخش است. همانطور که این صاحبان خانه انجام داده اند ، به دنبال طراحی ظاهری زیبا و پرزرق و برق ، به دنبال ظاهری پیچیده و دیدنی باشید.


اتاق خواب انتقالی توسط Domus Nova


هدست خود را به عنوان قهرمان بدست آورید یک هدست رنگارنگ می تواند یک اتاق خواب را کامل تر و مجلل تر جلوه دهد و با داشتن رنگ های آرامش بخش آبی اش ، اشک چربی گزینه مناسبی است. در اینجا ، ترکیبی از مخملی و رنگ پارچه ای با جواهرات برنده است. Teal همچنین با سایه های متضاد خوب کار می کند - در اینجا ، با فرش قرمز و لامپ ها ، دیوارهای خاکستری و درهای دریایی عالی به نظر می رسد.


اتاق نشیمن معاصر توسط استودیوی بنبون


دیوار ویژگی را بکشید اگر نمی خواهید تمام اتاق شما دارای نقاشی رنگ باشد ، استفاده از آن را فقط روی یک دیوار در نظر بگیرید. فضای باز مبل راحتی و شخصیت به این اتاق نشیمن می بخشد. دیوار اشک باعث عمق و درام به هر فضایی می شود و همانطور که این طرح نشان می دهد ، یک فویل خارق العاده برای کارهای هنری ایجاد می کند.


اتاق نشیمن معاصر توسط Wallpaperdirect UK


به چند الگوی وارد شوید اگر شما عاشق ایده گرفتن از پوست هستید ، اما می خواهید از آن کم و زیاد استفاده کنید ، به دنبال چاپ و الگوهای موجود در سایه باشید. به نظر می رسد که در این کاغذ دیواری زیبا با شکوفه ها و پروانه ها به رنگ صورتی با هم ترکیب شده اند - و صاحبان خانه ظاهر را با نقاشی مبلمان چوبی در همان رنگ ترکیب کرده اند. دریابید که چگونه با کاغذ دیواری جسورانه بروید آیا طرفدار پارگی هستید و آیا از آن در خانه خود استفاده کرده اید؟