پانزده ایده برای مبلمان و دکوراسیون خانه شما
Date:1398/11/2 Visitor: 1642
این ترفندها با مبلمان ، روشنایی ، رنگ و لوازم جانبی به شما کمک می کند تا فضای زندگی شما هم شیک و راحت شود



به عنوان مکانی که برای استراحت کردن ، گپ زدن با دوستان و خانواده و سرگرمی استفاده می کنید ، اتاق نشیمن باید خط بین سبک عالی و راحتی مطلوب را طی کند - نه همیشه یک کار آسان. این که آیا فضای شما فقط به لمس تمام وقت نیاز دارد تا همه چیز را به هم برساند یا کمی بیشتر به کمک شما کمک کند ، این 15 ایده تزئینات می توانند یک اتاق نشیمن را ایجاد کنند که با افتخار بتوانید به خانه خود نشان دهید و خوشحال باشید.


اتاق نشیمن انتقالی توسط فضای داخلی DISC


فرش با اندازه مناسب یک فرش مخمل خواب دار احساس راحتی و استقبال کنید - و وقتی صحبت از فرشهای اتاق نشیمن است ، قطعاً بزرگتر بهتر خواهد بود. فرش که تمام مبلمان شما می توانند روی آن بنشینند ایده آل است ، اما حداقل پای جلوی هر قطعه اصلی مبلمان باید روی فرش باشد. اگر در حال حاضر یک فرش خیلی کوچک دارید ، همیشه می توانید آن را بر روی یک رنگ جامد بزرگتر (ارزان تر) یا فرش الیاف طبیعی به رنگ خنثی لایه کنید. نکته بیشتر اتاقهای نشیمن با ابعاد استاندارد می توانند یک فرش 240 سانتی متری 300 سانتی متر را کنترل کنند ، بنابراین اگر اتاق شما به خصوص ریز نباشد ، چشمه فرش حداقل این اندازه را برای ظاهری راحت و راحت به حساب آورید. اتاقهای بزرگتر (مانند اتاق نشان داده شده در اینجا) ممکن است برای پر کردن فضای مناسب به چیزی شبیه به یک فرش 300 سانتی متری 360 سانتی متر یا حتی فرش بزرگتر احتیاج داشته باشند. در مورد انتخاب فرش مناسب برای فضای خود ، توصیه های تخصصی را بخوانید


اتاق نشیمن الكترونیكی توسط مگی استفانز داخلی


قفسه بندی خود را سفارشی کنید دیوار قفسه ، چه به صورت سفارشی و چه از نوع آزاد استفاده می شود ، مفید است و یک فرم طراحی را ارائه می دهد. قفسه بندی کف به سقف همچنین در یک فضای کوچک بسیار شگفت آور عمل می کند ، زیرا یک قطعه بزرگ و کاملاً متناسب باعث می شود یک اتاق بزرگتر و به هم ریخته کمتر از چندین واحد کوچکتر به نظر برسد.


اتاق خانواده معاصر توسط Décor Aid


نکته در نظر بگیرید مخلوطی از قفسه های باز و کابینت های بسته را اضافه کنید ، بنابراین می توانید وسایلی را که جذابیت کمتری دارند (مانند کنسول های بازی) در پشت درهای بسته پنهان کنید. اگر از قفسه بندی آزاد استفاده می کنید ، برای ایمنی حتما آن را به طور صحیح به دیوار وصل کنید.


اتاق نشیمن انتقالی توسط HOUSE Helsingborg AB


آویز کم آویزان کنید یک نور آویز بزرگ باعث تغییر استقبال از ترکیب معمول لامپ های کف و لامپ های سقفی شده می شود. حلق آویز کم نور روی میز کافی شاپ ، یک فضای گفتگوی گرم و قانع کننده را ایجاد می کند که باعث می شود افراد برای نشستن و ماندن در مدتی طولانی شوند. نکته اگر می خواهید مبلمان اتاق نشیمن خود را مرتبا مرتب کنید ، یک چراغ آویز کم آویز احتمالاً بهترین انتخاب نیست. هیچ کس نمی خواهد در حالی که سعی می کند اتاق را ببندد ، به یک نور ثابت تصادفی وارد شود!


اتاق نشیمن انتقالی توسط شرکت داخلی Crowell + Co.


سطوح سبک بالا ترکیبی از سه عنصر - صاف ، عمودی و ارگانیک - همان چیزی است که شما نیاز دارید تا ترتیبهایی ایجاد کنید که بالاتر از حد معمول کتاب ها باشد. این فرمول را امتحان کنید تا از سطحی مانند میزهای کنسول ، قفسه ها و میزهای قهوه استفاده کنید. کتاب های مسطح ، سینی ها ، پرده ها ، پارچه و منسوجات عمودی قاب هنری ، گلدان ها ، مجسمه های گل های ارگانیک ، گیاهان ، چوب لکه های سنگی ، سنگ ها ، پوسته ها 11 روش برای سبک کردن میز قهوه خود را مانند یک حرفه ای ببینید.


اتاق نشیمن معاصر توسط ریکی اسنایدر


شکل جدیدی از مبل را امتحان کنید شکل مبل شما تن اتاق را برای اتاق نشیمن تنظیم می کند. طرح های بالاتر و ساختاری شده تر (مانند چسترفیلد) به طور کلی رسمی تر هستند ، در حالی که مبل های تختخواب سفری پایین تر تمایل دارند تا یک تکه تکه تر جلوه دهند. کاناپه های مدولار کم (مانند نمونه نشان داده شده در اینجا) برای شستشو مناسب هستند و می توانند متناسب با فعالیت تنظیم شوند. به عنوان مثال می توانید برای شب فیلم با همه آنها در یک جهت روبرو شوید ، اما آنها را برای ایجاد زمینه های مکالمه متعدد برای یک مهمانی بگردانید.


اتاق نشیمن مدرن توسط Loft Stockholm


به جای اینکه به یک مبل کاملاً جدید بپوشی ، می توانید به مبل قدیمی خود ظاهری جدید بدهید ، به جای آن می توانید به قدیمی خود زیبایی ببخشید. با سازنده تماس بگیرید تا ببینید که آیا اسلایدها برای آن ساخته شده است یا خیر. در غیر این صورت ، می توانید شخصی را به صورت محلی استخدام کنید تا بتوانید یک اسلایپ سفارشی را برای خود ایجاد کنید. یا برای تغییر سریع سریع ، از منسوجات بسیار زیبا (مانند پتو عروسی مراکش) استفاده کنید و آن را ببافید و پشت آن را روی مبل خود بکشید. صرفه جویی در فضای کف با چراغ های دیواری در واقع ، چراغ های دیواری بیش از صرفه جویی در فضای کف کاری را انجام می دهند: در طول یک مهمانی ، وقتی می خواهید فضای خلق و خوی خلق و خوی ایجاد کنید ، پرتو را هدایت کنید تا روی آثار هنری خود بدرخشد و نور را در جای دیگر با شمع بالا بکشید.


دفتر داخلی سنتی توسط شرکت طراحی Digs


پالت رنگ را محکم کنید یک طرح رنگی مناسب می تواند اتاق نشیمن شما را تمیز تر ، منظم تر و با طراحی تر جلوه دهد. در مورد یک سایه خنثی پس زمینه ، یک رنگ ویژگی و یک رنگ لهجه کوچکتر تصمیم بگیرید ، سپس به فضای کار خود بپردازید تا فضای مورد نظر خود را از هر موردی متناسب با انتخاب شما جبران نکنید. نکته برای گرفتن منظره جدید از اتاق نشیمن خود عکاسی کنید. وقتی به عکس نگاه می کنید ، رنگهای موجود در فضا بیشتر نمایان خواهد شد.


انتقالی توسط طراحی مسیر: اشلی وین


جدول کنسول خود را تنظیم کنید یک میز کنسول به خودی خود خوب است اما با چند مورد هوشمند می تواند حتی بهتر باشد: یک جفت مدفوع در زیر برای صندلی اضافی ، کشوها (با تقسیم کشو) تا پست کردن پست و سایر موارد ضروری ، یک هنر دیوار و سرامیک برای توجه بصری ، و نوری که می تواند همه آنرا روشن کند. نکته اگر درب جلو شما به اتاق نشیمن باز می شود ، می توانید این کنسول را به عنوان یک راهرو آماده به کار بگیرید. فقط کافی است مدفوع را برای مکعب های نگهدارنده تعویض کنید که می تواند دو برابر کفش و صندلی اضافی باشد.


اتاق سنتی اتاق نشیمن توسط Pamela Harvey Interiors


چرخ دستی نوشیدنی های خود را دوباره اختراع کنید فقط به این دلیل که به آن واگن برقی گفته می شود به این معنی نیست که باید نوشیدنی نگه دارد! وسایل شیشه ای و بطری ها را برای یک لامپ ، هنر و کتاب تعویض کنید. یا مال خود را به یک چرخ دستی چای یا یک نقطه برای دستگاه ضبط و یک پشته از وینیل مورد علاقه خود تبدیل کنید. از خلاقیت خود استفاده کنید ، و واگن برقی خود را برای کار در هر فرصت و اندک برای رسیدن به خانه کار بگذارید.


اتاق نشیمن انتقالی جی. برایانت بوید ، طراحی-ساخت


به طرف تاریک بروید یک ذغال سنگ ذغال سنگ یا دیوار سیاه کافی است تا اتاقتان بدون اینکه فضای زیادی را به خود جلب کند ، تمرکز کنید. جایزه: اگر دیوار پشت تلویزیون خود را به یک رنگ واقعاً تاریک رنگ کنید ، باعث می شود صفحه نمایش یک عمل ناپدید شود. نکته سیاه و سفید واقعی می تواند خیلی واضح به نظر برسد ، اما خاکستری زغال سنگی عمیق مانند سیاه و سفید و بدون همان شدت "می خواند". و اگر دیوار لهجه سیاه شما هنوز هم کمی تیره به نظر می رسد ، یک قطعه مبلمان بزرگتر را در مقابل آن قرار دهید تا درام را جبران کند.


اتاق نشیمن معاصر توسط آدام اسکوگال طراحی


بافتهای لایه ای اگر اتاق نشیمن شما هنوز کاملاً تمام نشده احساس نمی کند ، مسئله می تواند مشکل باشد. اضافه کردن لایه هایی از مواد مختلف اغلب مواردی است که به اتاقی می دهد که احساس راحتی و نشاط دارد. برای تکمیل اتاق نشیمن خود ، این پارچه ها را با هم مخلوط و مطابقت دهید: پرتاب یا پارچه کشباف نرم ، پتو کشمیر ، پرتاب محایر ، کاورهای مخملی مخملی ، سرامیک طبیعی دستباف طبیعی ، خز کن ، چوب طبیعی ، چوب خراش ، چوب خاموشی ، گلدان های براق شیشه ای ، سطوح آینه دار ، فلز براق ، کتانی Lucite Rough ، روکش چرمی ، الیاف طبیعی مانند جوت یا سیزال ، مبلمان ساحلی یا حصیری صاف چرم صاف ، مبل چرمی یا صندلی ، چوب جلا


اتاق نشیمن انتقالی توسط شرکت داخلی Crowell + Co.


صندلی پنجره را بالا بکشید اگر پنجره ای در اتاق نشیمن خود دارید که هیچ اثاثیه در نزدیکی آن نیست ، این یک فرصت را برای یک لحظه تزئین در نظر بگیرید. یک صندلی ، مبل یا یک روزی را به سمت پنجره بکشید ، سپس یک گیاه گلدان ، پرتاب دنج و یک نقطه برای اضافه کردن یک نوشیدنی اضافه کنید. گوشه غفلت ما ممکن است فقط به صندلی مورد علاقه جدید شما تبدیل شود!


اتاق نشیمن معاصر توسط طرح لاک سیاه


فضای خود را با یک آینه گسترده گسترش دهید یک آینه بزرگ به معنای اضافه کردن پنجره دیگری به اتاق شما است و باعث می شود اتاق نشیمن شما سبک تر و جادار باشد. با قرار دادن گیاهان یا چراغ جلوی آینه ، جلوه ای را حتی بیشتر از قبل تقویت کنید تا منعکس کننده فضای سبز و تقویت نور باشد.


اتاق خانواده انتقالی توسط Chango & Co.


اگر اتاق نشیمن شما شومینه زیبایی دارد ، تمرکز خود را از تلویزیون دور کنید. اگر این تنها اتاقی است که می توانید تلویزیون را در آن قرار دهید ، آن را به جای بالای گوشته ، آن را روی یک پایه چرخان قرار دهید. به این ترتیب شما می توانید وقتی می خواهید تلویزیون را به راحتی تماشا کنید ، اما هنگامی که استفاده نمی شود ، صفحه می تواند از مرحله مرکزی عقب برگردد. نظر شما در مورد این ایده های اتاق نشیمن چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.