دکوراسیون و مبلمان اتاق نشیمن آمریکایی ها
Date:1398/11/5 Visitor: 1800
از شناسایی قوس Tudor گرفته تا ویندوزهای شیشه ای انتقال یافته به جزئیات تسمه ، این خانه ها دارای شخصیت غنی هستند



ویرجینیا مک آلاستر در راهنمای میدانی خود در مورد خانه های آمریکایی خاطرنشان می کند که خانه های سبک آمریکایی تودور حدود 25 درصد از خانه های جدید ساخته شده در دهه 1920 را ساخته اند ، که در رتبه دوم فقط برای احیای استعمار قرار دارد. امروزه ، ریشه های قرون وسطایی شکل رایگان آمریکایی Tudors همچنان به طیف گسترده ای از خانه ها ، از خانه های تک طبقه نزدیک مرکز شهر تا مسکونی حاشیه شهرها ادامه می یابد. اتاق های زندگی یک مکان جالب توجه را برای جستجو در مورد تفسیرهای جدید از کفپوش های چوبی تیره آمریکایی Tudor ، سقف های تسمه ای ، طاق "چهار محور" Tudor و موارد دیگر فراهم می کند.


مدیترانه توسط آنا مونیخ


اصطلاح "Tudor" مربوط به دوره انگلیسی اواخر قرون وسطایی اواخر دهه 1400 تا اوایل دهه 1600 است. ساختمانهای آن دوره الهام بخش نسخه های قرن بیستم و بیست و یکم در انگلستان و ایالات متحده است ، که به تفسیر آزادانه از اصالت ها تفسیر شده است. سقف های ساده تر این خانه در لندن چندین جزئیات کلیدی را ارائه می دهد که موضوع Tudor را نشان می دهد. طاق با قله های برجسته و قوس های کم عمق آن را می توان در پنل های درب اتاق ، پنجره های انتقال و محاصره شومینه مشاهده کرد. به نظر می رسد جزئیات شومینه از مواد منقوش شده است ، نه اینکه با پارچه ساخته شود ، مانند جزئیات کلاسیک. مانتوهای پنجره ای به شکل الماس نشانگر جزئیات مورد علاقه از سبک Tudor است. پایه کمترین پایه و عدم وجود قالب تاج اجازه می دهد تیرهای خاردار شخصیت را در سطح سقف مشخص کنند. تخته های کف چوب کوتاه که به الگوی شاه ماهی تشکیل شده اند ، علاقه بیشتری به آن می بخشند. دیواره های صاف گچ عناصر این ترکیب را آرام می کند.


اتاق نشیمن سنتی توسط Renae Keller Interior Design، Inc.


قالب تاج چوبی با رنگ تیره ، سقف اتاق نشیمن Minneapolis Tudor را مشخص می کند. کاشی های سرامیکی تنظیم شده و بصورت تصادفی یک محفظه شومینه پوشانده شده با یک مانتوی تیره را که توسط کوربل ها پشتیبانی می شود ، به پایان رساند. پنجره های منتقل شده در بالای واحدهای دوجداره ، کفپوش های چوبی تیره و دیوارهای گچ به شدت بافت نیز از سبک این اتاق متمایز می شوند. درهای چوبی فرانسوی رنگ آمیزی شده زیبا که داخل قوس Tudor شکل گرفته اند ، هویت این اتاق را تأیید می کند. جزئیات داخلی که فضای اتاق تودور آمریکایی را تعریف می کند کفپوش چوبی تیره لایه برداری و قالب سازی که به نظر می رسد از یک قطعه جامد حک شده است تسمه یا سنگ تراش حک شده گچ دیواری گچ کاری تمام شده و تخته سنگی با رنگ تیره و تخته ای ، که از چهار قوس ، دو کوچک و دو عرض استفاده می کند ، که در یک نقطه از مرکز قرار دارند. شیشه لبه دار ، گاهی اوقات با الگوی الماس کاستوم یا پنجره های دو جداره آویز پنجره های انتقال رنگ شیشه آغشته پارامترهای شش ضلعی شش ضلعی پنجره های سقفی یا خرپا ، چه برای سقف های مسطح یا طاق.


اتاق نشیمن سنتی اتاق نشیمن سنتی


استرالیا سقف این اتاق نشیمن بزرگ و زیبا Tudor در سال 1927 در In Portland ، Oregon ، به گروه بندی پنجره های شش ضلعی جزئی خلیج اجازه می دهد تا علاقه اصلی به فضای آن بیفزایند. دیواره های گچ به آرامی بافت از یک حداقل تخته پایه تا سقف سطح و بدون جزئیات تاج صعود می کنند. این خلیج دارای 16 عدد پنجره ی چند تخته ای با ضلع گذر است و با سقف جزئیات تسمه چوبی که جلوی یک پرتو قرار گرفته است ، تکمیل می شود. این باند های جزئی از جزئیات منجر به الگویی از الماس و مثلث ها می شوند و یک نقطه کانونی دلپذیر را ایجاد می کنند.


اتاق نشیمن سنتی توسط معماران Douglas VanderHorn


یکی دیگر از بزرگترین Tudor در کانکتیکات از جزئیات بندهای جذاب و پیچیده در کل سقف اتاق نشیمن خود برای یک تجربه فراموش نشدنی استفاده می کند. قوس Tudor در دهانه شومینه ، درها و قاب پنجره خلیج جعبه در سمت راست رخ می دهد. به جزئیات گچ بریده شده بالای دو درب در انتهای اتاق توجه داشته باشید. توجه دقیق به ویژگی های Tudor در این اتاق ، استفاده از عناصر "تفریق کننده" را نشان می دهد ، که اشکال حکاکی شده از اشکال اصلی است.


اتاق نشیمن سنتی توسط Stonewood، LLC


Beamed سقفی یک خانه مینیاپولیس جدیدتر ، مضمون تادور را در قوس شومینه ، پنجره های ترانوم و تر و تمیز ، کف و روکش تیره رنگ گرفته است. ویندوزهای تصویری در زیر گذرها یک عنصر معاصر را به این موضوع قرض می دهند.


اتاق نشیمن سنتی توسط طراحی داخلی Joni Spear


گوشته این تودور آمریکایی سنت لوئیس ، تسمه های حک شده ای پیچیده را که با یک محفظه قوس چهار محور یا Tudor ساخته شده ، نشان می دهد. قوس Tudor را می توان در درهای داخلی نیز مشاهده کرد و قفسه های در سمت راست و چپ را در آن قرار داد. کورب های حک شده دلپذیر ، تیرهای سقفی را سست می کنند.


اتاق نشیمن سنتی توسط معماران Douglas VanderHorn


سقف های طاق و خرپا در پشت کانادا تماشایی دیدنی و جذاب که قبلاً دیدیم ، سقف اتاق خرک خانوادگی فضای نمایشی دیگری را فراهم می کند. توجه داشته باشید که طراحی قوس چهار محور به داخل خرپاها که از پشت بام پشتیبانی می کنند ، طراحی شده است. قوس Tudor همچنین در اطراف شومینه با یک مانتوی تخته ای که به سمت بالا حرکت می کند تا به منظور تکمیل ارتفاع اتاق ، فراهم می کند. پنجره های گذر در سمت راست دارای مونتین های با الماس به شکل شکل هستند. یادگیری زبان خرپاها در طراحی


اتاق خانوادگی سنتی توسط Period Architecture Ltd.


شخصیت باورنکردنی موجود در این مکان بزرگ 1925 پنسیلوانیا آمریکایی تادور را جذب کنید. ماهیت تفریحی ، یا حک شده از جزئیات تادور ، به وضوح در قسمت گوشته مشاهده می شود که در سمت چپ در این عکس نشان داده شده است. می بینید که چگونه تر و تمیز باز کردن قوس شومینه به صورت مواد گوشته فرو می رود. جزییات موجود در لب قفسه گوشته به سطح آن حک شده است. توجه داشته باشید که پنجره بزرگ شیشه ای رنگی در این اتاق از نوع قوس گوتیک است. دامنه های آن قبل از رسیدن به راس صاف نمی شوند همانطور که در یک قوس تودور قرار دارند.


اتاق خانوادگی سنتی توسط Period Architecture Ltd.


ما شواهد بیشتری از تکنیک تفریق در جزئیات حک شده در خرپا های سقفی مشاهده می کنیم. این خصوصیات همچنین مربوط به سبک های معماری گوتیک و قرون وسطایی است که در آن آمریکای تودور ریشه های خود را دارد. آیا خانه شما میراث قرون وسطایی دارد؟


اتاق نشیمن التقاطی توسط Margot Hartford Photography


در برکلی ، کالیفرنیا ، از خانه به روز شده Tudor بازدید می کنیم. اتاق نشیمن به اندازه این خانه مقرون به صرفه است ، هرچند جهت گیری و ترکیب این عکس فضایی باشکوه را منتقل می کند. سقف طاق نمای چشمگیر و طراحی مانتوی ضعیف این اتاق را از قامت و شخصیت پر کرده است.


سنتی توسط استیون کورلی رندل ، معمار


انواع مختلفی از جزئیات در تخته های پایه ، تزئینات پنجره ها و محاصره در در American Tudors وجود دارد. این تصویر یکی از روشهای رسمی تکمیل Tudor را نشان می دهد.


سنتی توسط استیون کورلی رندل ، معمار


دهانه شومینه معمولاً یک ویژگی معماری مشخص برای یک خانه را فراهم می کند. همانطور که در این باز شومینه نشان داده شده است ، قوس چهار محور Tudor با دو قوس محکم کوچکتر در گوشه و کنار شروع می شود ، سپس دو قوس پهن در یک راس نرم قرار می گیرند.


سنتی توسط استیون کورلی رندل ، معمار


بعضی از اتاقهایی که ما دیده ایم از جزئیات سقف آنها کمترین احساس را نشان می دهد ، و برخی دیگر با سقف های طاق بلند و دارای خرپا های برجسته حک شده. تسمه ، تفسیری از نوارهای چرمی که به الگویها و شکلهایی با پارچه یا گچ ساخته شده چوبی پوشیده شده است ، ممکن است در خانه های تودور به سبک بالا یافت شود آیا عاشقانه به سبک تودور شما را به سمت خود جلب کرده است؟