یک مبلمان و فضای کاری روشن که دفتر و اتاق کار خود ایجاد کنید
Date:1398/11/6 Visitor: 1721
استفاده هوشمندانه از فضا ، فضای ذخیره سازی جالب و انتخاب های رنگی متفکر این دفتر را عملی و خلاق می کند



صاحب این فضای پر جنب و جوش چیزی بیش از یک دفتر خانه می خواست - اتاق نیز به عنوان یک استودیوی خلاق برای طراحی طراحی خود نیاز داشت. این می تواند یک چالش در فضای موجود باشد. با این حال ، با برخی برنامه ریزی های عملی ، طراح ویکتوریا هاپکینز موفق شد به طرز ظریف دو منطقه ایجاد کند و فضایی را با انرژی ، کارایی و فضای کافی برای ساخت اثاثی نرم و قطعات با کیفیت بالا برای مشتری های خود فراهم کند.


دفتر خانه الكترونیك توسط ویکتوریا هاپكینز داخلی


اتاق در یک نگاه چه کسی در اینجا زندگی می کند ویکتوریا هاپکینز طراح داخلی به همراه همسر و دو گربه که در آنجا ادینبورگ نوع ملک یک آپارتمان جدید با 3 اتاق خواب ابعاد اتاق 2.5 3 3 متر طراح ویکتوریا هاپکینز از ویکتوریا هاپکینز داخلی عکس ها توسط ZAC و ZAC عکاسی وقتی ویکتوریا هاپکینز برای طراحی دفتر خانه خود به مکانی برای مقابله با کاغذ و یک استودیوی کاردستی نیاز داشت تا بتواند مشاغل رو به رشد فضای داخلی خود را در اختیار بگیرد. وی توضیح می دهد: "من مبلمان و مبلمان چرخه ای نرم ساخته ام و کارهای زیادی را در اینجا انجام می دهم." فضای کاری به دو منطقه تقسیم می شود - یکی برای اداره مشاغل و دیگری برای ایجاد محصولات برای مشتریان. هاپکینز می گوید: "در سمت راست دفتر است ، اما در سمت چپ سطحی است که می توانم پارچه را برش دهم و از چرخ خیاطی استفاده کنم." "بیشتر اوقات ، فضای بیش از حد کافی وجود دارد. این قطعاً بهترین استفاده از فضایی است که می توانستم بدست آورم. " فرش ، صفحه اصلی.


دفتر خانه الكترونیك توسط ویکتوریا هاپكینز داخلی


دیوار روبروی فضای میز از یک کمد دوتایی و یک رادیاتور مجاور پر شده است ، بنابراین واقعاً هاپکینز تنها یک طرف اتاق را برای کار با آن داشت.


دفتر خانه الكترونیك توسط ویکتوریا هاپكینز داخلی


او با نصب دو میز سفید ، که یکی از آنها منحنی در گوشه است ، فضای را به حداکثر رساند. هدف هاپکینز این بود که فضا را هم از نظر زیبایی شناختی و هم به صورت عملی کار کند. او می گوید: "من می خواستم رنگ های روشن زیادی در اتاق داشته باشم." اما من همچنین می خواستم نور را به حداکثر برسانم. "تابلو فرش و دیوارهای سفید رنگ زمینه ای روشن برای لهجه های روشن رنگ دارند. طرحی از رنگ ها در اتاق وجود دارد ، اما برای ایجاد یک احساس هماهنگ ، طراح این طرح را با دقت در نظر گرفت. او می گوید: "من از همان پارچه چاپ شده در جنگل استفاده کردم تا در این طرح بهم پیوند بزنم." اما به جای پوشاندن یک دیوار کامل با الگوی جسورانه ، هاپکینز تصمیم گرفت آن را در عناصر کوچکتر معرفی کند. همان پارچه روی پرده ، اثاثه یا لوازم داخلی ، کوسن و آباژور قرار دارد. او می گوید: "من هیجان جسورانه پارچه را دوست دارم ،" اما این یک فضای کاری است ، بنابراین من نمی خواهم آن را بر فضای اتاق غلبه کند. " میز ، ایکه


دفتر خانه الكترونیك توسط ویکتوریا هاپكینز داخلی


صورتی روشن یکی دیگر از سایه های غالب در اتاق است که یک عکس از رنگ روشن را به الگوی سبز اضافه می کند. هاپکینز از آن در پشت کوسن ها ، روکش پرده و کراوات پرده و آباژور استفاده می کرد. هاپکینز برای نشان دادن برگ به رنگ و لعاب بیشتری ، چاپ های سیاه و سفید شورون را بر روی دیوار و فرش معرفی کرد. برای ذخیره سازی بالای سطح کار ، طراح قفسه های مکعب را در یک طرح مبهم قرار داد. او می گوید: "ما آنها را در قسمت بالا ، کنار سقف قرار داده ایم ، که فضای زیادی را روی میز می گذارد." آنها عملی هستند زیرا اطمینان حاصل می کنند که تمام پارچه ها به نمایش گذاشته شده و به راحتی در دسترس هستند. قفسه های جعبه ، ایکه.


دفتر خانه الكترونیك توسط ویکتوریا هاپكینز داخلی


هاپکینز به جای معرفی فضای اضافی به شکل یک کمد استاندارد ، به دنبال چیز جالب دیگری در این منطقه بود. وی این واحد قفسه بندی را پیدا کرد که دارای زیر شلواری برای برچسب ها و لوازم التحریر و همچنین قفسه هایی برای نمایش کتاب و گیاهان است. طراح می گوید: "خاکستری کمرنگ با چوب و سقف در ارتباط است." هاپکینز تصمیم گرفت گزینه معمول نقاشی سقف سفید را معکوس کند و به جای آن به رنگ خاکستری کم رنگ رفت. او می گوید: "این نور نرم به اتاق می دهد." یک صندلی زرد روشن ، راحت و کاربردی است و یک لایه اضافی از رنگ را به اتاق اضافه می کند. طراح می گوید: "من در ابتدا قصد داشتم به رنگ صورتی بروم." صندلی زرد؛ واحد قفسه بندی ، هر دو Maisons du Monde.


دفتر خانه الكترونیك توسط ویکتوریا هاپكینز داخلی


هاپکینز پرده را از پارچه چاپ گیاه شناسی تهیه کرد و این تیم را با روکش صورتی روشن و کراوات صورتی داغ ترکیب کرد. وی صندلی را در یک مغازه عتیقه فروشی در ولز یافت ، اما در شرایط بسیار بدی قرار داشت. وی توضیح می دهد: "صندلی صندلی فاسد شد ، بنابراین مجبور شدم مجدداً وب را ببندم ، دوباره پد بگیرم و دوباره بپوشانم." او سپس صندلی را با رنگ مبلمان متری رنگ کرد. "من لایه زیرین خاکستری روشن را انجام دادم و در بالای آن سفید اضافه کردم. سپس آنرا اندکی شن ریختم تا خاکستری زیر آن مشخص شود و به پایان برسد. سپس آنرا با لاک مات لاک کردم. ”واحد پرتقال پرنعمت واقعاً برای ذخیره تمام وسایلی که هاپکینز برای پروژه های خیاطی و دوچرخه سواری خود نیاز دارد بسیار مفید است.