حمام با تم صورتی رنگ
Date:1398/11/8 Visitor: 2081
حتی یک حمام استاد پیشرفته مستحق دیدگاه گلگون است. در اینجا نحوه انجام صورتی با لبه بالغ آورده شده است



من شاید در سالهای جوانی دختری دخترانه دوست داشتم صورتی نداشته باشم ، اما اخیراً موارد استفاده خارق العاده ای از رنگ در حمام ها دیده ام و آنها برایم از رنگ چشمگیر قدردانی جدیدی به من کرده اند. صورتی لازم نیست که فقط به حمام های دختران محدود شود. یک رنگ تمشک عمیق می تواند در یک کارشناسی ارشد یا حمام مهمان فوق العاده به نظر برسد. اگر آن را با سفید و شفاف ، خاکستریهای قوی یا حتی جت سیاه جفت کنید ، لبه آن بیشتر خواهد بود. هفت حمام شیک را که به رنگ صورتی بسیار زیبا هستند ، همراه با نکاتی درباره نحوه کار با این انتخاب رنگ جسورانه را بررسی کنید.


توسط جنیفر اتوت طراحی


من تمایل به سوزن زدن های برجسته تر را ترجیح می دهم ، اما اگر سبک تر به نظر می رسید ، سایه ای پیدا می کنید که خنک کننده ای به آن می بخشد - کمتر از آب نبات پنبه ای به نظر می رسد. انتخاب رنگ صورتی برای حمام (از چپ به راست): 1. Razzle Dazzle 1348، Benjamin Moore 2. Gala Pink SW6579، Sherwin-Williams 3. Foxy Pink 110B-4، Behr 4. Very Berry 1002-1A، Valspar


حمام معاصر توسط DesignLine Transformations Home


این رنگ تمشک اشباع همه رشد کرده است. این یک رنگ پس زمینه زیبا برای تمیز کردن رنگ های سفید در اتاق است. درب انبار جذاب واقعاً برجسته است. با وجود رنگ شدید روی دیوارها ، فضای باز و هوایی احساس می شود.


حمام معاصر توسط Begrand Fast Design Inc.


اگر یک لمس لطیف و ظریف تر از صورتی را ترجیح می دهید ، با استفاده از کاشی موزائیک صورتی نرم و نرم ، از این حمام زیبا لذت ببرید. من فکر می کنم صورتی به بهترین وجه با نوتروالهای سفید و خنک جفت می شود ، اما اضافه کردن رنگ های چوبی به پالت راهی عالی برای گرم کردن آن است.


حمام سنتی توسط REFINED LLC


صورتی و سیاه داغ ، یک ترکیب رنگی زیبا و چشمگیر را ایجاد می کند. رنگ برجسته و برجسته دیوار برجسته و آینه قاب واضح عناصر چشم نواز در این اتاق است. نگه داشتن سقف ، میز ایستاده ، کف و قسمت زیر دیواره های سفید باعث شده است تا فضای کم نور و باز شود.


حمام معاصر توسط Gristmill Builders، LTD


این اثبات این است که صورتی نیازی به نگاه بیش از حد کثیف و دخترانه ندارد. این حمام خوش تیپ از کانتر و کاشی پشتی کاشی توت صورتی رنگ می شود. کاشی به طور معمول یک انتخاب اقتصادی تر از سنگ یا کوارتز برای میزهای رومیزی است ، پس چرا با رنگ کمی سرگرم کننده نیستید؟


حمام سنتی توسط Holland Rogers Company، LLC


این یک انتخاب رنگ جسورانه برای کابینت دستشویی است - من دوست دارم وقتی صاحب خانه حاضر شود با نوتال های ایمن بشکند و به جای آن یک رنگ جسورانه مورد علاقه را به اتاق تزریق کند. در صورت وجود رنگها یا عناصر رقیب در فضا ، این امر کمتر موفقیت آمیز خواهد بود. اما از آنجا که اتاق دارای یک پالت رنگی غیرقابل مهار است و بیش از حد تزئین شده یا به هم ریخته نیست ، فکر می کنم فوق العاده به نظر می رسد. از استفاده از رنگ چشم دلخواه خود نترسید. اگر آنرا با سایر رنگها و عناصر موجود در فضا تعادل ایجاد کنید ، می توانید آن را عملی کنید.


حمام انتقالی توسط Greenbelt Construction


پرتقال داغ صورتی و جسورانه باعث می شود یک دوئوی سرگرم کننده و سرزنده شود. این ترکیب با انرژی پر انرژی است که به خصوص آرامش بخش نیست ، اما در فضایی کار می کند که در آن زمان زیادی را برای گذراندن وسایل مختلف مانند اتاق پودر یا حمام مهمان صرف نکنید. این همچنین می تواند یک سرویس بهداشتی مناسب برای حمام یک نوجوان دوست داشتنی باشد. از آنجا که رنگ و حوله های دیواری کالاهای ساده و مقرون به صرفه برای تغییر هستند ، در صورت تغییر رنگ صورتی ، این حمام با زحمت می تواند در جاده تغییر کند.


حمام سنتی توسط طراحی داخلی Coe Mudford


صورتی با سبز بهاری یکی دیگر از ترکیب های رنگی مورد علاقه من است. این حمام نرم و زیبا ، نحوه استفاده از صورتی را به گونه ای نشان می دهد که شما را به بالای سر نکشاند و احساس شیرینی زیادی نداشته باشد. این تعادل مناسب نرم ، زیبا و آرامش بخش و در عین حال شیک را نشان می دهد.