راهنمای مبتدیان برای رنگ آمیزی مبلمان و دکوراسیون
Date:1398/11/9 Visitor: 1560
با تزئین اتاق های خود با بلوک های قوی و مشخص از رنگ ، خارج از جعبه رنگ فکر کنید



نقاشی هر دیوار به یک سایه تنها راه برای تزئین یک اتاق نیست. اگر چیزی جالب تر از آن را دوست دارید ، به اضافه کردن رنگ های متضاد در بلوک های جامد فکر کنید. برای الهام گرفتن از چگونگی استفاده از مسدود کردن رنگ در خانه خود ، از این فضای داخلی قابل توجه بازدید کنید.


آشپزخانه الکتریکی توسط کفپوش Turgon


کف های خود را بگذارید تا برای کار کاملاً متفاوت ، کار کنید ، اما در مورد این کفپوش زیبا چه شکاری؟ در هر بلوک چوب سایه ای از رنگ سبز ، زرد یا قرمز رنگ شده است و برای ایجاد یک نمایشگر درجه بندی شده که چشم را از جلو به پشت اتاق می کشد ، گذاشته شده است. طراحان بقیه فضای را خنثی کرده اند تا بتوانند پارکت را به نمایش بگذارند ، فقط چند زن قرمز روشن در آشپزخانه که این دو عنصر را به هم گره می زند.


آشپزخانه معاصر توسط حمام ها و آشپزخانه های پارکر


برای براق شدن در آشپزخانه بروید این کابینت های دیواری در یک لاک براق پوشانده شده اند که رنگ روشن را برجسته می کند. آنها ممکن است تصادفی به نظر برسند ، اما در واقع با دقت قرار گرفته اند (قسمت بالای کابینت آبی با قسمت بالای کبود ، و قسمت زیرین آبی رنگ با پایه قرمز رنگ تراز شده است) تا اطمینان حاصل شود که احساس تعادل دارند ، به جای هرج و مرج بقیه فضا جت مشکی است که در برابر سایه های واضح و روشن روی کابینت های دیواری جالب توجه به نظر می رسد و به کلیت طراحی یک لبه خنک می بخشد. روش های خلاقانه ای را برای پیمپ کردن پله های خود کشف کنید


آشپزخانه معاصر توسط GIQ Design


ضرب و شتم در اکسپرسیونیسم انتزاعی از بلوک های رنگ استفاده کنید تا اتاق خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید ، همانطور که طراحان در این آشپزخانه الهام گرفته از Mondrian انجام داده اند. مستطیل هایی از رنگ های آبی ، زرد و سبز تیره با وسایل رنگ سفید در هم می آمیزند تا به رنگ و در عین حال رنگی تازه و تازه به اتاق بخشیده شود. واحد جزیره بسیار هوشمندانه است - طبقه زرد را با پایه سفید و برخی مستطیل های رنگی شناور بالای پایه شفاف می شکند.


اتاق ناهار خوری Eclectic توسط استاندارد انگلیسی توسط انگلیسی Plain


جلوگیری از مبلمان… از مبلمان خود به عنوان راهی برای بازی با رنگ در یک اتاق استفاده کنید. این منطقه آشپزخانه با چهار سایه مشخص این کار را به صورت درخشان انجام می دهد. زمینه آبی رنگ با یک مستطیل زرد شکسته شده است ، و همچنین یک بلوک قرمز رنگ که توسط صندلی های ناهار خوری سبز قاب بندی شده است. زنگ ها گرم و مکمل هستند و همین امر باعث می شود تا فضای مناسب دنج شود. دریابید که چگونه مبلمان را به زیبایی نقاشی کنید


اتاق نشیمن معاصر توسط استودیو ATARA


… یا با پارچه همچنین می توانید از پارچه برای معرفی بلوک های رنگی در یک طرح استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر اتاق کوسنهای روشن اطراف محیط نبود ، این اتاق نشیمن کاملاً بی طرف بود. پالت T او به سه سایه قوی محدود می شود ، بنابراین ظاهر بازیگوش است و نه خسته کننده.


اتاق خواب اکتشافی توسط Elayne Barre Photography


یک اتاق خاموش در اتاق خواب کار کنید مسدود کردن رنگ تا زمانی که درست انجام شود ، می تواند در اتاق خواب استراحت کند. در این فضای خواب ، طراحان تصمیم گرفته اند سایه های خاموش و بافت های نرم را حس کنند تا نواحی رنگی ملایم تر به نظر برسند. این طرح جالب است بدون اینکه خیلی روشن یا خسته کننده باشد.


آشپزخانه معاصر توسط فروشگاه املاک Period


استفاده از پاستیل یک راه آسان برای دستیابی به ظاهر در آشپزخانه استفاده از درب های کابینت به عنوان بلوک است. در اینجا طراحان سایه های پاستلی را برای ایجاد مربع ها و مستطیل های رنگی انتخاب می کنند که به خوبی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. دیوار زرد انتخاب مناسبی است ، زیرا فضای بیشتری را به آسانسور می بخشد.


کودکان معاصر توسط Folds Inside Ltd


یک تصویر را با یک رنگ ساده در یک سایه متفاوت رنگ کنید. در اینجا از بلوکی از رنگ آبی برای برجسته کردن یک اثر هنری استفاده شده است. کمد لباس آبی با آن در ارتباط است تا طرح را به تعادل برساند.