طراحی حمام: 13 ترفند با کاشی و ...
Date:1398/11/11 Visitor: 1958
بازی با نوارها ، زاویه ها ، لحن ها و موارد دیگر می تواند درام را به محفظه دوش شما اضافه کند



آیا به دنبال یک سبک تازه برای دوش بیانیه هستید؟ برای ظاهری با بودجه کم ، از شیشه خاکستری دودی ، آینه های بازتابنده یا کاشی گرافیکی استفاده کنید اما هر روز صبح شما را از خواب بیدار می کند.


حمام معاصر توسط معماری عنصر 5


1. نوارهای عمودی. به جای اضافه کردن یک مرز افقی ، یک نوار لهجه عمودی را در نظر بگیرید تا بطور تصویری از ارتفاع دوش خود برجسته شود و ضمن اضافه کردن یک قسمت درام غیر منتظره. این به ویژه در اینجا در کاشی شورون مؤثر است ، الگویی مانند فلش را ایجاد می کند که چشم را به سمت خود جلب می کند و احساس انرژی پویا را ایجاد می کند. هر دو کاشی خنثی نسبی هستند و ظاهری جالب و پراهمیت دارند.


حمام انتقالی توسط طراح داخلی MSD


2. دسته کوچک موسیقی جاز نوار عمودی و افقی. همچنین می توانید یک باند افقی و عمودی را با هم ترکیب کنید تا ظاهری لایه دار ایجاد کنید. در اینجا ، هر دو کاشی کفپوش روی دیوار تکرار می شوند ، زمینه ای را برای وسایل حمام ایجاد می کنند و به ادغام مواد در یک پالت برای نگاه با تنوع فراوان بلکه حس هماهنگی کمک می کنند. نکته: لبه کردن کاشی با نوار فلزی ، وسایل مورد نیاز را در همان انتها تکرار می کند. مجدداً سطوح مختلف را به هم متصل می کند تا ظاهری کاملاً پیچیده و کاملاً در نظر گرفته شود.


حمام معاصر توسط franke Architekten


3. نوارهای گرافیکی. نوارهای باریک کاشی رنگارنگ در الگوهای متمرکز انرژی زیادی را برای شما ایجاد می کند - این می تواند یک پروژه عالی برای افراد کمی مفید باشد. این اثر حتی در مواقعی که کاشی های ارزان قیمت ایجاد می شوند ، سطح بالایی دارد. فقط حتماً از قبل با دقت برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به صف است. یک طرح رایانه ای به شما کمک می کند. وقتی شک دارید ، کار را به یک حرفه ای واگذار کنید. یک کاشی حرفه ای پیدا کنید


حمام مدرن توسط کیتی داوکانت داخلی


4- زوایای جدید. بعضی اوقات ، تنها چیزی که باید نمایشی چشمگیر داشته باشید ، زاویه ای جدید روی کاشی است - به طور خاص ، کاشی با زاویه غیرمعمول (به جای 90 درجه معمولی تر). برای برجسته کردن شکل عجیب و غریب و ایجاد زیبایی ظاهری از سنگ طبیعی ، از یک ماسه سنگ متضاد استفاده کنید.


حمام سنتی توسط Loom Decor


5. تصویر منفی. سایر اوقات ، بهترین راه برای تأکید بر دوش ، نگه داشتن آن به عنوان واحه سفید در اتاق با اتمامهای شلوغ است. دوش حتی با یک پرده کشیده احساس می کند تا حد ممکن بزرگ و باز باشد. کاغذ دیواری یا کاشی جسورانه را در فضای بزرگتر شکوفا کنید تا یک تعادل کامل داشته باشید


سبکی شیک توسط طراحی داخلی آلیسون کندلر


6. کفپوش های ویژه. اگر عاشق کاشی وحشی هستید اما نگران چگونگی ظاهر آن در یک منطقه بزرگ هستید ، آن را فقط در طبقه حمام استفاده کنید. پس از همه ، این یک مکان طبیعی برای شماست که ضمن داشتن یک حمام آرامش بخش به نظر برسید. شما فقط آن را فقط به عنوان یک درمان روزانه می بینید ، بنابراین شما از این بیماری مریض نخواهید شد ،


حمام معاصر توسط


7. بیشتر بیشتر است. استفاده از یک کاشی طرح دار برای تمام سطوح حمام ، با بسته بندی کردن از کف تا دیوارها ، احساس سفارشی ایجاد کرده و باعث ایجاد آپارتمان های اروپایی می شود. به خصوص در صورتی که یک پنجره در حمام برای شکسته شدن ظاهر و یا یک طاقچه بزرگ برای نگهداری در کاشی ساده برای اثر مشابه استفاده کنید ، بسیار مؤثر است. در هر صورت ، درام هنوز هم بزرگ است - و اگر کاشی را که دوست دارید انتخاب کنید ، بی انتها خواهد بود. نکته: استفاده از کلاسیک سیاه و سفید از هرگونه رنگ مرسوم ، مرسوم که ممکن است روزی احساس خرما شود ، جلوگیری می کند.


حمام معاصر توسط معماری نهک


8. لحن. برای برقراری تعادل مناسب بین لهجه جسورانه و احساس آرامش ، از بلوزهای تون و یا رنگهای سبز استفاده کنید تا سطوح اصلی و دیواره های دوش خود را بپوشانید - از سایه ای خنثی تر برای منطقه غرور استفاده کنید و یک چراغ روشن تر خود را دوش می دهد به این ترتیب کل حمام احساس یکپارچه و بی انتها خواهد شد و علاقه و زندگی کافی خواهد داشت.


حمام سنتی توسط خانه های TATUM BROWN CUSTOM


9. بالا به پایین. استفاده از یک کفپوش برای پوشاندن دیوارهای دوش یک ظاهر لوکس کلاسیک است ، اما آنچه به این دوش می چرخد ​​اضافی می دهد ، کفپوش مکرر کف بالای کف است ، بنابراین اصطبل کف پوش از کف تا سقف است.


حمام الكتریكی توسط Alma em Design


طراحی آلما 10. شش گوش های بازیگوش. کاشی شش گوش یک روند طولانی مدت قوی است ، و اگر نمی خواهید از بالا به پایین کاشی کاری کنید (به دلایل بودجه یا صرفاً برای ایجاد یک اثر سرگرم کننده) شکل عجیب و غریب به خوبی کار می کند. به سادگی اجازه دهید لبه بالایی کاملاً ناقص پایان یابد (مانند خط بالای ناهموار در این عکس) برای ظاهری که موج های موج دار را به یاد می آورد.


حمام سبک ساحلی توسط CM Natural Designs


11. چیزهای کوچک. بعضی اوقات جزئیات کوچک می تواند ظاهر یک دوش را ایجاد کند ، به خصوص هنگامی که با کاشی سفید ساده و کلاسیک شروع می کنید. سخت افزار برنز یا برنجی ، به جای کروم یا نیکل نقره ای رایج تر ، جلوه ای ظریف و زیبا دارد که هم مرسوم ، مد روز است و هم بی زمان. در همین حال ، دوزهای اندک از کاشی لهجه ای که بین کاشی های بزرگتر قرار گرفته اند با الگوی چیدمان آجر بازی می کنند و بدون سرمایه گذاری عظیمی از هندسه چشم نواز می سازند.


حمام انتقالی توسط گروه طراحی داخلی تورنتو


12. شیشه خاکستری. کاشی تنها راه برای افزودن برخی از درام به دوش شما نیست. پنل شیشه ای ثابت یک به روزرسانی اساسی برای جذابیت مدرن از دوش است و انتخاب یک رنگ خاکستری دودی به جای لیوان معمولی روشن ، حس و هوای مطبوعی را اضافه می کند. اطمینان حاصل کنید که برخی از وسایل نوری درخشان را به خود اختصاص دهید تا شیشه را برای عمق بی پایان نشان دهید.


توسط گروه طراحی داخلی تورنتو


13. ناپدید شدن وان. عاشق گزینه حمام گاه به گاه هستید اما ظاهر یک حمام گسترده را ترجیح می دهید؟ اتمام نمای بیرونی وان حمام ترکیبی با کاشی های آینه ای یا کاملاً بازتابی باعث می شود تا ضمن گسترش ظاهر یک کف زیبا ، قسمت وان از نظر بصری از بین برود. آن را با مدفوع باغچه تمام کنید و به سختی وان را تا زمانی که زمان خیس شدن باشد ، نخواهید دید.