چگونه آشپزخانه را با کابینت های زیبا تزیین کنیم
Date:1398/11/16 Visitor: 1615
انواع نور مناسب را در برنامه جهانی طراحی آشپزخانه خود قرار دهید تا کارآمدتر و بصری برای همه لذت بخش تر شود



با افزایش سن ، لنزهای چشم انعطاف پذیرتر می شوند و نیازهای نورپردازی ما تغییر می کند. توانایی تمرکز روی اشیاء نزدیک کاهش می یابد ، به همین دلیل بسیاری از افراد با بزرگتر شدن نیاز به خواندن عینک دارند. لنز چشم نیز متراکم تر و زردتر می شود و باعث کاهش انتقال نور می شود ، به طوری که غالباً به نور بیشتری برای دیدن نیاز است. این تغییر در درک ما از رنگ ها. آنها خاموش تر و گل آلود می شوند. فقط سعی کنید یک فیلتر زرد را جستجو کنید تا منظور من را ببینید - از رنگهای روشن تری که در اطراف شما هستند بهره مند می شوید. چشم ها نسبت به تابش خیره کننده نیز حساس تر می شوند و نیاز به کنتراست را بیشتر می کنند. بسیاری از موارد دیگر که پیر شدن لنزهای چشم را نیز تحت تأثیر قرار می دهد ، بنابراین چشم های مسن به راه حل های مختلف روشنایی نیاز دارند. این راه حلها فقط به سود آنها نخواهد بود. آنها همچنین به ایجاد محیط های زیباتر خانواده کمک خواهند کرد. با توجه به میزان مناسب نور ، مکان منبع نور و دمای رنگ باعث بهبود حس بهزیستی شما و خانواده شما خواهد شد. بیایید به چند راه حل روشنایی ، از آشپزخانه شروع کنیم.


آشپزخانه معاصر توسط Feinmann، Inc.


"بالا ، پایین و اطراف." من از این گفتار کوچک استفاده می کنم تا اطمینان حاصل کنم که وقتی قصد طراحی طراحی روشنایی را دارم به تمام عناصر مورد نیاز پرداخته ام. به نظر می رسد ساده است ، اما واقعا کار می کند. نورپردازی روشنایی رایج ترین استفاده از نورپردازی در یک یارو متراکم در اطراف حاشیه بالای اتاق است. برای به حداکثر رساندن میزان تولید نور ، از یک منبع نور فلورسنت T5 یا LED استفاده کنید که سقف را با نور شسته می کند. این امر به ایجاد سقف روشن تر کمک می کند که نور را در تمام فضا بدون تابش نور تابانده و منعکس می کند. این کار را با مقدار زیادی از نور روز طبیعی ترکیب کنید تا سطح کلی نور در یک اتاق افزایش یابد.


آشپزخانه معاصر توسط معماری برنامه ریزی


اگر کابینت های شما به سقف نمی رود ، در بالای کابینت ها چراغ اضافه کنید. استفاده از منبع نوری قدرتمندتر ، مانند فلورسنت T5 ، بازتابی سقف را افزایش می دهد و از این طریق باعث افزایش نور در اتاق می شود.


آشپزخانه صنایع دستی توسط معماری باکننایر


در حالی که افزایش سطح نور از اهمیت بالایی برخوردار است ، به حداقل رساندن تابش درخشش نیز بسیار مهم است. از اتمام مات برای کاهش شعله های نور و تابش نور استفاده کنید.


میزهای آشپزخانه معاصر توسط Rugo Stone، LLC


کانتر سنگ مرمر Honed Calacatta کانترها اغلب مقصر ایجاد تابش خیره کننده هستند. اگر میزهای سنگی را ترجیح می دهید ، مواردی را برای کاهش بازتاب و درخشش درنظر بگیرید.


میزهای مدرن آشپزخانه توسط فروشگاه بتنی


کانتر آشپزخانه بتونی سنگ صابون یا بتون را نیز در نظر بگیرید. میزهای بتونی مخصوصاً برای همه مناطق خانه بیشتر محبوب می شوند و به هیچ وجه درخشندگی برای آنها وجود ندارد. اطلاعات بیشتری در مورد میزهای بتونی مشاهده کنید


آشپزخانه مزرعه آشپزخانه مزرعه


از روشنایی پایین بعضی اوقات می توان به روشنایی عمومی اشاره کرد. هنگامی که آن را به سادگی تنها منبع نور در یک اتاق بود - آن واحد ثابت در وسط سقف. اگر این تنها گزینه شما باشد ، قرار دادن و کمیت وسایل اصلی کلید رسیدن به یک سطح روشنایی متعادل در ضمن کاهش گوشه های تاریک است. چراغ های گلدان نیز کم نور هستند.


آشپزخانه سنتی توسط Tanner Vine - آشپزخانه های سفارشی 2Go Inc


نورپردازی وظیفه ، از جمله تعویض زیر کابینت ، از نظر من یکی از مهمترین مشخصات روشنایی برای هر پروژه است. این چراغ را در جایی که شما به آن احتیاج دارید بیشتر می کند. در یک آشپزخانه می تواند در زیر کابینت باشد ، جایی که نور در جلوی شما قرار دارد ، سطح و اشیاء آن را روشن می کند ، و نه پشت شما ، سایه هایی را ایجاد می کند. آویزها را نیز می توان روشنایی کار دانست.


رهبران و آویزهای پیست التقاطی


از چراغ های زنون یا LED برای ارائه رنگ روشن و گرم و در عین حال دقیق استفاده کنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که یک دیفیوزر یا لنز در خود فیکسچر وجود دارد که به توزیع یکنواخت نور و کاهش نقاط داغ روی پیشخوان کمک می کند. با افزایش سن ، برای انجام همان کارهایی که در سنین جوانی انجام دادیم ، به دو تا پنج برابر نور بیشتری نیاز خواهیم داشت.


توسط شریدان داخلی ، آشپزخانه و حمام


همه ما هم اکنون می دانیم که کشوها بسیار کاربردی تر و قابل دسترسی تر از کابینت های دارای درب هستند. چگونه می توان در نور زیر شلوار خود کم نور کرد؟ یکی دیگر از کاربردهای عالی برای روشنایی کار! هنگامی که اعتصاب غذای نیمه شب می شود ، لازم نیست خیلی زیاد برای یک قاشق جستجو کنید.


آشپزخانه معاصر توسط Tracy A. Stone Architect


روشنایی همه جانبه روشنایی همه جانبه شامل روشنایی عمومی و نور طبیعی است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که در هر ساعت از روز ، به اندازه کافی نور وجود دارد تا همه بتوانند از فضا بدون حادثه به طور مؤثر استفاده کنند و هرگونه مناطق تاریک به حداقل برسد. این آشپزخانه بیشتر انواع نورپردازی مورد بحث را به نمایش می گذارد. نورپردازی در یارو در بالای خندق و نورپردازی از آویزهای بالای شبه جزیره و چراغ گلدان در سوتی وجود دارد. همچنین دارای نورپردازی با انگشت پا ، تضاد زیبایی از مواد با درخشش کم و نور طبیعی زیادی است.


مدرن توسط Kichler


ویژوال کینگ یکی دیگر از جنبه های مهم روشنایی فضا برای افرادی که از بینایی کمتری برخوردار هستند ، انعطاف پذیری بصری است. نشانه گذاری بصری یک نقطه مرجع اضافی را برای قضاوت مسافت یا عمق هنگام ورود به یک فضا یا نزدیک شدن به اشیاء فراهم می کند. نورپردازی در پایه این کابینت ها یا روشنایی انگشت پا به خوبی با کف تیره و کابینت میانی متضاد است و تضادی به راحتی قابل مشاهده ایجاد می کند. اما مردم فقط فکر می کنند این جالب است.