خانه زیبای مینیمالیستی در سنگاپور با طبیعت زیبا
Date:1398/11/23 Visitor: 1510
این خانه مدرن با داشتن یک ویژگی داخلی داخلی و منظره های برگ در هر نوبت ، فضای داخلی و خارجی را به نمایش می گذارد



مرمت چهار ماهه این خانه دو طبقه نیمه کاره در سنگاپور در صدد بود تا یک اجاره جدید به زندگی بدهد. وی گفت: "بعد از 20 سال زندگی در اینجا ، مشتری به ما آمد تا تجدید نظر اساسی انجام دهیم. کلوین لیم از استودیوی طراحی داخلی آتلیه اینجا می گوید: با بزرگ شدن بچه ها و تغییر سبک زندگی خانواده ، خانه باید به روز شود تا نیازهای فعلی آنها را برآورده کند.


توسط آتلیه اینجا


خانه در یک نگاه چه کسی در اینجا زندگی می کند: یک زن و شوهر در 50 سالگی و دو فرزند بزرگترشان مکان: Ang Mo Kio، سنگاپور اندازه: 3،767 فوت مربع (350 متر مربع) طراح: Kelvin Lim of Atelier در اینجا دارایی اصلی خانه موقعیت عالی آن است ، بین یک پارک در جلو و یک تپه جنگلی در عقب قرار گرفته است. با پشتیبانی کامل از مالکان ، لیم خانه را طراحی کرد تا نماهای گسترده ای از فضای سبز اطراف آن به وجود آید. فضاهای زندگی به یکدیگر متناسب با زندگی اجتماعی فعال خانواده می چرخند.


توسط آتلیه اینجا


"صاحب بازنشسته ای است که در اینجا با همسر و دو فرزندشان زندگی می کند که هر دو بزرگسالی هستند. او بیشتر وقت خود را صرف داوطلب شدن در کلیسای خود می کند و جلسات نماز را در خانه برگزار می کند. از این رو برای صاحبان مهم بود که دارای فضاهایی باشند که با هم ارتباط برقرار داشته و می توانند تعداد زیادی مهمان را در خود جای دهند. یک طراح برای نوسازی خانه خود پیدا کنید


توسط آتلیه اینجا


با ورود به درب اصلی ، میهمانان راهرو را با محراب خانوادگی آن مشاهده می کنند. نور روز در میان این منطقه بکر و ساکت جریان می یابد ، که از طریق سایر وسایل خانه توسط یک کیف دستی به طول 26 متر نمایش داده می شود. یک درخت و محراب گنبدی برنز ، یک لنگر فضایی و معنوی را برای اتاق طولانی و خطی فراهم می کند. یک فرورفتگی آب همچنین آرامش می بخشد ، نور را منعکس می کند و صدای آب شیرین در سراسر خانه را به گوش می رساند.


توسط آتلیه اینجا


فراتر از قفسه کتاب یک منطقه زندگی دو طبقه است. لیم می گوید: "صفحه نمایش خورشید سفید با الگوی شبکه ، شاخ و برگهای پارک را در حال حرکت چشمگیر از فضای سبز می سازد." "روشنایی در اثر نور روز از باغ کنار ، فیلتر از جلو و چراغ بالا در بالا ، ماهیت این فضا به عنوان نور طبیعی دریافت می کند که در طول روز تغییر می کند." تکمیل شده توسط دیواری از پانل های شیشه ای.


توسط آتلیه اینجا


 


توسط آتلیه اینجا


راه پله در وسط محل زندگی قرار دارد ، اما نرده های شیشه ای آن مانع از آن می شوند که حواس پرتی بینایی باشد. درعوض ، پله ها پانل های شیشه ای دیگری را که در فضای اطراف قرار دارند تکمیل می کند تا یک منطقه هوای مطبوع و سرگرم کننده ایجاد کند.


توسط آتلیه اینجا


مبلمان و وسایل مدرن ، روان و خنثی و بی سیم از ارتفاع فضا و سطوح داخلی عمدتاً سفید رنگ بازی می کنند. پالت تمیز تا آشپزخانه فراتر از آن ، که به عنوان یک مرکز اجتماعی نیز در خدمت شما است ، گسترش می یابد. برای انتخاب فن سقفی که در فضای شما کار می کند نکاتی را دریافت کنید


توسط آتلیه اینجا


پارتیشن های قفسه کتاب به گونه ای طراحی شده است که از قسمتهای مشبک نمای خانه تقلید می کند.


توسط آتلیه اینجا


چند قدم از اتاق نشیمن و درست در کنار آشپزخانه اتاق غذاخوری است. لیم می گوید: "در مواجهه با یک دیوار سبز ، به عنوان یک گره در باغ کنار طراحی شده است تا تفاوت بین ناهار خوری داخلی و خارجی را باز کند و درهای شیشه ای باز باشد." مبلمان ناهار خوری را مرور کنید


توسط آتلیه اینجا


یک عرشه چوبی در اطراف اتاق های نشیمن و ناهار خوری پیچیده می شود و بیشتر یک پیوند بصری برای فضای بیرون ایجاد می کند.


توسط آتلیه اینجا


طراح این مطالعه را روی دهلیز پل در طبقه دوم قرار داده است. طاقچه های بالکن بالاتر از وسایل حمل و نقل ، گویی پارک را به داخل کشور می کشاند. لیوم می گوید: "سایبان درختان باران ، مطالعه صمیمی را تکمیل می کند و منظره ای به ظاهر خصوصی از فضای سرسبز فراتر از آن فراهم می کند."


توسط آتلیه اینجا


"رنگ ها و بافت ها در پالت که عمداً محدود شده اند به حداقل می رسند. لیبر می گوید: یک کاوشگر معلق تنها با ایجاد ورودی به آسمان ، تنها تمرکز تصویری را فراهم می کند.


توسط آتلیه اینجا


داستان دوم و سقف شیروانی افزودنی های جدید است که باعث می شود خانه به معنای واقعی کلمه از همسایگان خود ایستادگی کند. اتاق خواب دختر در این طبقه است و روبروی پارک جلوی خانه قرار دارد.


توسط آتلیه اینجا


این سطح همچنین با توجه به سبک زندگی سرگرم کننده خانواده با یک فضای زندگی پر نور طراحی شده است.


توسط آتلیه اینجا


 


توسط آتلیه اینجا