مبلمان و دکوراسیون داخلی بر مبنای مینیاپولیس مدرن برای حریم حصوصی
Date:1398/11/29 Visitor: 1407
پنجره های شفاف ، سرریزهای سرو و یک طرح هوشمندانه در هنگام محافظت از حریم خصوصی خانواده ، در نور طبیعی قرار می گیرد



این خانه جدید که در بالای یک فلات در محله ای آرام از مینیاپولیس ساخته شده است ، خانه ای جوان را با نمای عالی از محله اطراف به خانواده ارائه می دهد. هنوز هم احساس حریم خصوصی و محوطه سازی فراخوانده شده است ، بنابراین زیاده روی های بزرگ ، پنجره های شفاف و چیدمان L به شکل پشت در خانه احساس امنیت ایجاد می کند. نتیجه یک خانه مدرن پر نور است و تعادل کاملی از باز بودن و حفظ حریم خصوصی دارد.


نمای بیرونی مدرن توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


عکس های چاد هولدر هوز در یک نگاه که در اینجا زندگی می کند: یک زن و شوهر با یک فرزند محل زندگی: مینیاپولیس اندازه: 5،000 فوت مربع (465 متر مربع) طراح: معماری کریستین دین هنگامی که این زوج تصمیم گرفتند به محله بوقلمون لیندن هیلز مینیاپولیس منتقل شوند ، آنها زیبایی زیبایی شبیه به خانه midcentury قبلی خود می خواستند. کریستین دین ، ​​معمار ، می گوید: "بنابراین ما به سبک مدرن تری از مدرنیسم ، با پوشش های بزرگ و سرپناه سدر مواجه شدیم." این خانه در یکی از مرتفع ترین محلات در محله ساخته شده است ، "وی می گوید" منظره طولانی و نادری داشت. " سایدینگ سارد و HardiePanel خاکستری کمک می کند تا جمع کردن خانه ، مانند پنجره های شکاف ، که در حالی که حفظ حریم خصوصی را روشن می کند ، شکسته شود.


ورودی Midcentury توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


ورودی اصلی کنار جاده مخصوص رانندگی بسیار کاربردی است و دارای کفش فراوان برای کفش ، کیف و موارد دیگر است. دین می گوید: "این منطقه قطره ای برای خانواده و بچه هایی است که بازدید می کنند." دیوار شیشه ای این امکان را به خانواده می دهد که از پله ها نگاه کنند تا ببینند چه کسی در ورودی است.


گنجه معاصر توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


ذخیره سازی اضافی در سطح گاراژ شامل کابینت های گردو ، سینک و حباب کفش و کوله پشتی است.


اتاق ناهارخوری Midcentury توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


یک راه پله مجسمه ای به سطح اصلی خانه منتهی می شود. شومینه سنگی به اتاق نشیمن ، که در اینجا دیده می شود ، باز می شود و اتاق طرف غذاخوری در آن طرف.


راه پله مدرن توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


دین می گوید: "راه پله محور خانه است." پله به عنوان دیوار تحمل عمل می کند ، زیرا طبقه دوم را پشتیبانی می کند. پله های باز پله ای گردو است. ساختار استیل لوله سفید رنگ شامل دو اندازه از قطعات فولادی است. دین می گوید: "این یک عنصر ساختاری و تزئینی است."


اتاق نشیمن مدرن توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


محاصره شومینه از سنگ آهک آلاباما ساخته شده است. دین می گوید: این شومینه فضای بزرگ را لنگر می زند و به عنوان یک فویل خوب در برابر پله های ظریف سفید عمل می کند.


اتاق نشیمن مدرن توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


اتاق نشیمن باز دارای سقف بلند 10 فوت است که دارای شکاف و روشنایی می باشد. دین می گوید: "پرده های بیرونی سرو در قسمت داخلی سقف ادامه می یابد ،" بنابراین سقف مانند یک غرفه از اتاق پوشانده شده است. " ویندوز و درها یک سیستم آلومینیومی ترکیبی هستند. قفسه های دیوار رسانه برای ایجاد جلوه ای شناور ساخته شده اند. چوب و کابینت بلوط سفید است. کف آن گردو است.


اتاق ناهارخوری مدرن توسط CHRISTIAN DECH ARCHITECTURE، LLC


شومینه همچنین برای جدا کردن فضای نشیمن و غذاخوری به اتاق ناهار خوری باز می شود. این خانواده مبلمان و دکوراسیون مدرن ساج دانمارکی را برای اتاق ناهار خوری خریداری کردند. سقف کاشته شده دوباره با سرو روشن بر روی پنجره های شکاف به پایان رسید.


اتاق ناهارخوری Midcentury توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


دیوار شیشه ای با پنجره های شکاف دار به رنگ سفید شبیه به درب جلو است و به گونه ای طراحی شده است که ضمن حفظ حریم خصوصی خانواده ، احساس باز بودن را ایجاد می کند.


آشپزخانه Midcentury توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


آشپزخانه ، شیرین کاری ، اتاق نشیمن ، اتاق ناهار خوری و دفتر در سطح اصلی خانه قرار دارند. آشپزخانه گاه به گاه غذا خوردن احساس مدرنیته ای آرام را در بر می گیرد که از طراحی خانه فراتر می رود.


اتاق پودر مدرن توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


اتاق پودر سطح اصلی دارای کاشی آبی لعاب دار از سرامیک هیت ، کابینت بلوط سفید و یک آویز قرمز است.


حمام معاصر توسط CHRISTIAN DEAN ARCHITECTURE، LLC


کارشناسی ارشد حمام طبقه بالا با "مفهوم حمام باز" طراحی شده است ، به این معنی که فضای هر دو طرف باز است. غرورها و سینکها در وسط قرار دارند که توالت و دوش آن طرف است. کاشی های هیت سرامیک به رنگ آبی تیره در اینجا استفاده می شود و کابینت بلوط سفید دارای نیکل است.