نمونه رنگ بندی مبلمان و دکوراسیون منزل
Date:1398/12/3 Visitor: 2838
با داشتن هر یک از این رنگ ها به عنوان پایه ، می توانید دکوراسیون خود را هرچه بیشتر تغییر دهید ، نظر خود را تغییر دهید



خرید مبل یک سرمایه گذاری بزرگ است - اگر طراح ندارید که دارای یک صفحه الهام در دست باشد و تمام پارچه ها به زیبایی هماهنگ شده باشند ، دلهره آور است. دل را از دست نده اگر می توانید رنگ را انتخاب کنید ، تقریباً در آنجا هستید. اما حتی این یک چالش است توصیه من این است که با چیزی بروید که شما را در آن جا ببندید. سرمایه گذاری شما باید به اندازه کافی همه کاره باشد تا با یک خانه جدید یا یک طرح جدید دکوراسیون بروید. از این گذشته ، من عاشق تغییر فضای داخلی خود به صورت فصلی هستم. هر یک از گزینه های رنگی زیر فضای شما را زمین می دهد اما به شما آزادی تغییر لوازم جانبی و رنگ های لهجه را به شما هدیه می دهد.


اتاق نشیمن معاصر توسط کلی طراحی دک


سفید. یک مبل سفید بی انتهاست. به علاوه ، شما می توانید لوازم جانبی متناسب با روحیه خود اضافه کنید. این نگاهی است که هرگز از عشق به آن نمی گریزم. هنگام انتخاب رنگ سفید برای اثاثه یا لوازم داخلی ، میزان مقاومت به لکه پارچه را بررسی کنید و پارچه هایی را انتخاب کنید که در صورت لزوم به راحتی تمیز و سفید شوند.


اتاق نشیمن صنعتی توسط فضای داخلی jamesthomas


کرم رنگ. این بخش کرم رنگ و بافت گرم و گرم یکی دیگر از گزینه های عالی است که انعطاف پذیری را ارائه می دهد. یک رنگ کلاسیک برای جفت کردن با سیاه بلکه یک شریک جالب با نیروی دریایی ، قرمز یا خاکستری است.


Eclectic توسط Blackband Design


بیسکویت ، برنزه یا آمل c. این نوترول های گرم به خصوص با رنگ های بلوز ، سیاه و پاییز بازی خوبی دارند. آنها با تپه سیاه و سفید ، تخته قرمز و سیاه یا تارتن عالی هستند.


اتاق نشیمن انتقالی توسط طوبی طراحی داخلی


رنگ قهوه ای. قهوه ای ها از وقتی که خاکستری به چنین رنگی محبوب تبدیل شد ، مطلوب نیست. اما قهوه ای هنوز یک طراحی بزرگ خنثی در طراحی است. کلاسیک است و همیشه به سبک. مبل های قهوه ای را برای خانه خود خریداری کنید


اتاق نشیمن معاصر توسط کلی طراحی دک


 


اتاق نشیمن معاصر توسط راشل رایدر داخلی


سنگی یا خاکستری روشن. یک خاکستری بسیار روشن با رنگهای گرم چوب و دیوارهای گچی به زیبایی خواهد رفت. سنگ زمینه ای عالی برای مواردی است که شعله ور از رنگ است. (همچنین خاک را به خوبی پنهان می کند.) خاکستری واقعی. این با جواهرات ، سیاه و سفید به خوبی جفت می شود. از آنجا که رنگ خاکستری دارای شخصیت های زیادی است ، رنگ در طراحی همچنان به طرز باورنکردنی قوی ادامه می یابد.


اتاق نشیمن معاصر توسط کلی طراحی دک


طراحی دکوراسیون


معاصر توسط Becki Peckham اتاق خانوادگی انتقالی توسط طوبی طراحی داخلی اتاق نشیمن سنتی توسط Horchow اتاق نشیمن سنتی توسط LORRAINE G VALE ، متحد ASID اتاق نشیمن مدرن توسط FLOR