مبلمان کمتری را برای دکوراسیون خود خریداری کنید
Date:1398/12/8 Visitor: 2592
با این استراتژی های خرید و راهنمایی های خودی در حالی که هنوز دکوراسیون هنری را که دوست دارید ، پس انداز کنید



در فروشگاه ریچارد فیشمن ، مجموعه Art Art Deco ، بیشتر کالاهای هنری دکو اروپایی ، طراحان مجموعه ای از سری HBO Boardwalk Empire را جذب می کردند که در نمایشگاه سان سان فرانسیسکو به نمایشگاه رفتند و قطعاتی را برای استفاده در این نمایشگاه انتخاب کردند. مبلمان دکو هنر اروپایی جلا ، با کیفیت و گران قیمت است - به 8،000 دلار و بالاتر فکر کنید. در حالی که هالیوود به طور کلی جیب های عمیقی دارد ، همه این کار را نمی کنند. اگر از طرفداران سبک هستید و می خواهید یک قطعه هنری دکو برای فضای زندگی خود داشته باشید ، چند نکته در مورد چگونگی پس انداز کردن شما داریم.


سنتی پله نرده هتل ویکتور هورتا


قبل از شروع کار ، من می خواهم توضیحی ساده از فیشمن در مورد تحولات طراحی قرن بیستم را با شما در میان بگذارم ، زیرا این موضوع را برایم بسیار روشن ساخت که دکوراسیون چیست و چیست. این چه او می گوید: به یک فرورفتگی فکر کنید که در طی دهه های قرن بیستم ، به آرامی صاف شد تا اینکه منحنی پایین بیاید و محکم تر شود. در دوره قبل از دکو دکو ، معروف به هنر نو ، خطوط آلی ، فرفری و گلدار بودند.


نکاتی درباره صرفه جویی در قطعات Art Deco


سپس موجی از علائم تجاری هنری دکو ، تقریباً از دهه 1920 تا دهه 40 میلادی روی داد.


پالت های بیرونی مدرن


سرانجام این امواج صاف شدند و باعث شد تا موج سواری در مدرنیته متوقف شود.


Midcentury External توسط برنارد آندره عکاسی


عکاسی برنارد آندره بعد میانه رو مدرن آمد. همانطور که به فضای داخلی و خارجی و اشیاء بینابینی نگاه می کنید ، آن منحنی ها و خطوط را در عمل مشاهده خواهید کرد.


تخت پانل های سنتی توسط مبلمان زیبا F CLIP فیلیپس


تختخواب ملت آرت نوو - 22،000 دلار یک تختخواب هنری نو.


تختخواب های معاصر توسط طرح Light Grey


تختخواب گرد ونیزی - 2،442.84 دلار یک تخت هنری دکو.


تخت های مدرن توسط صنعتگران هاردوود


تختخواب Linnaea - 3520 دلار یک تخت میاناب


اتاق خانواده روستایی توسط شرکت Ggem Design


چگونه در Art Deco صرفه جویی کنید خرید قطعات آمریکایی. در دکوراسیون هنری ، بین مدارس آمریکایی و اروپایی شکاف وجود دارد. قطعات اروپایی صنایع دستی باکیفیت و ساخته شده از مواد خوب هستند. قطعات به سبک آمریکایی بیشتر مربوط به سن دستگاه است. پیتر لوفری ، مدیر حراج های مدرن لس آنجلس ، توضیح می دهد که دومی هنر و دکوراسیون کمتری دارند. به همین دلیل او ترجیح می دهد قطعات آمریکایی این دوره را مدرن آمریکایی بنامد. هنر در قطعات اروپایی ، آنها را بسیار جمع آوری و گران می کند. کار آمریکایی ارزانتر می آید. بیایید تعریف کنیم "ارزان تر": به جای پرداخت 24000 دلار برای یک تخته فرنگی فرانسوی ژول للو ، ممکن است برای یک میز دونالد دسکی 6،800 دلار پرداخت کنید. نامهای قابل توجه دیگر آمریکایی که برای خرید می توان نام برد والتر دوروین Teague ، K.E.M است. وبر و ولفگانگ هافمن که فرزند سازنده مبلمان دکو اتریشی Josef Hoffmann (از مکتب اروپایی است که اشیاء آن بسیار با ارزش و بسیار گران هستند).


جنوب غربی توسط Astleford Interiors، Inc.


از اسامی بسیار جمع آوری شده خودداری کنید. رولمان در مبلمان؛ برای مثال لالیک در ظروف شیشه ای. آنها ارزان نمی آیند. فیشمن توصیه می کند به دنبال کسانی باشد که تحت لالیک آموزش دیده اند اما برای راه اندازی شرکت های خودشان ، مانند مولر فرس و دگو ، به دنبال شرکت های خود هستند. لوفی از کارهای شیشه ساز آمریکایی Ruba Rombic که بعضی اوقات با Lalique در ارتباط است ، دوست دارد. وی می گوید: "اما ماهیت برجسته سطح آن بیشتر به کوبیسم شباهت دارد تا هنر دکو." و به جای Deskey ، لوفی می گوید مردم باید به گیلبرت روده نگاه کنند. او می گوید: "او احتمالاً به همین اندازه استعداد داشت ، اما از آنجا که او به آثار تولید انبوه متمرکز شده بود ، قطعات او به آسانی در دسترس است."


نکاتی درباره صرفه جویی در قطعات Art Deco


شما هرگز نمی دانید چه چیزی را می یابید. اما از آنجا که بسیاری از قطعات بدون امضا هستند ، شما باید بدانید که به دنبال چه چیزی باشید و با خطر خود بخرید. در حالی که ادگار برانت ، سازنده فلز ، قطعات خود را امضا کرد (عکس را ببینید) ، ممکن است افراد آموزش دیده نتوانند امضای جعلی را نشان دهند. فیشمن می گوید ، جعلیات در مبلمان درست مانند هنر اتفاق می افتد. همچنین مراقب عباراتی مانند "به سبک رولمان" یا "از مکتب ..." این بدان معنی نیست روحان است.


التقاط توسط امی رنه


یک فیکسور-بالا خریداری کنید. همین اصل در مورد مبلمان مانند خانه ها نیز صدق می کند. اگر مایل به خرید چیزی در شرایط ناقص و رفع آن هستید ، می توانید معامله کنید. به یاد داشته باشید ، بسیاری از قطعات در روزهای تولد صدمین سالگرد خود در حال بسته شدن هستند.


نکاتی درباره صرفه جویی در قطعات Art Deco


تولید مثل می تواند بسیار خوب باشد. هشدار داده شود: تولید مثل همیشه ارزان نیست ، اما به احتمال زیاد شیوه زندگی مدرن را با سیم و وتر خود متناسب خواهد کرد. فیشمن می گوید ، تولید مثل با قطعه بیانیه می تواند باشکوه باشد.


نکاتی درباره صرفه جویی در قطعات Art Deco


جان Tribble از J. Tribble Antique در آتلانتا قطعات اصلی دکو هنر ، عمدتا از فرانسه و مجارستان ، و همچنین تولید مثل ، مانند دو پایه سینک که در اینجا نشان داده شده است که وی در انگلستان دست ساخته است ، می فروشد. قیمت برای آنها از حدود 3800 دلار شروع می شود.


نکاتی درباره صرفه جویی در قطعات Art Deco


یا فقط جلو بروید و روی یک قطعه بیانیه بپاشید. میله های دکو آرت بسیار پدیده هستند و دارای محفظه های مخفی ، آینه ها و گلدان های شیشه ای هستند.