مفیدترین قطعه مبلمان که ممکن است خودتان داشته باشید
Date:1398/12/9 Visitor: 2685
از آن به عنوان یک میز ، یک صندلی ، یک فضای نمایشگر ، یک پایه پا ... و در داخل خانه یا بیرون استفاده کنید. با مدفوع باغ همیشه سبز چینی ملاقات کنید



چند بار است که با یک فنجان قهوه در یک دست و یک کتاب دیگر در صندلی مورد علاقه خود نشسته اید و به ساده ترین چیز احتیاج دارید: یک میز کنار کوچک که فقط اندازه مناسب بود تا بتوانید فنجان خود را کنار بگذارید و صفحه را برگردانید؟ شاید سالها است که به دنبال یک میز لامپ یا میز جانبی هستید ، اما هیچ چیزی صورتحساب را پر نکرده است. شاید همه چیزهایی که به آنها نگاه کرده اید خیلی گران باشد ، خیلی بزرگ ، خیلی قد بلند یا خیلی زیاد همان چیز قدیمی. بگذارید شما را تشویق کنید که صندلی باغ چینی را در نظر بگیرید. این طبل سرامیکی کوچک به اندازه یک چاقوی ارتش سوئیس مفید است و به عنوان یک باتلی کامل نیز مفید است.


اتاق خواب معاصر توسط Vendome Press


دستورالعمل طراحی درست Thing One که سعی می کنم در هر اتاق از آن پیروی کنم ، داشتن نوعی میز از هر صندلی یا مبل است. این مسئله بیشتر از هر چیز با راحتی ، راحتی و مهمان نوازی ارتباط دارد. اگر در یک اتاق نشسته باشید ، به طور حتم به مکانی برای تنظیم چیزی احتیاج خواهید داشت ، و اگر هیچ میز وجود ندارد ، آن چیز به دامان شما یا کف خواهد رسید. اما اگر نمی توانید مراقب باشید یک میز با هر صندلی می تواند اتاق را شلوغ و جذاب جلوه دهد - بیشتر شبیه یک فروشگاه مبلمان است تا یک خانه. به همین دلیل است که صندلی باغ معمولاً درست است. این به عنوان یک جدول عمل می کند اما به اندازه کافی "دیگری" است که به تنوع وام می دهد. همچنین از احساس جدول های زیادی جلوگیری می کند و در جایی قرار می گیرد که یک جدول واقعی فقط خیلی بزرگ یا مزاحم باشد.


اتاق نشیمن Midcentury توسط LINCOLN BARBOUR PHOTO


آیا می توانید ببینید که چگونه یک میز ، به جای این صندلی باغ ، ممکن است در اینجا چیز مناسبی نباشد؟ صندلی باغ ظریف و محجوب است - از میز مخصوص قهوه خسته نمی شود ، اما هنوز هم علاقه بافتی را به آن افزوده و راحتی یک سفره را فراهم می کند. توجه: برخی افراد آنها را صندلی باغ می نامند ، و بعضی دیگر آنها را مدفوع باغ می نامند. کدام یکی است؟ پاسخ این است: هر دو حق هستند. این فقط به آنچه قبلاً عادت کرده اید بستگی دارد.


اتاق خانوادگی سنتی توسط سازندگان باک


در این حالت صندلی باغ چیز مناسبی است زیرا این یک باند دقیق قطعات مجسمه ای است که بسیار با فکر در قفسه کتاب قرار می گیرد - لمس مورد نیاز آبی را به قسمت دیگری از اتاق گسترش داده و یک سطح برای اضافه کردن گل ها به آن اضافه می کنید. این درست است در این اتاق نشیمن بسیار برنامه ریزی شده.


حمام انتقالی توسط A. A. Luketic & Associates Inc.


در حمام فریبنده ای که در اینجا دیده می شود ، یک صندلی باغ ، دوباره ، درست است. در این حالت ، در برابر خیس خیساندن وان فوق العاده ، به عنوان یک شی مجسمه ای عمل می کند. اما این نیز مانند یک باتلاق بیمار و باهوش است (عفو منی که عفونت من را می کند) منتظر است که حوله یا حوله خود را نگه دارد.


التقاط التقاطی


ارتفاع مناسب این زیبایی ها وقتی در کنار صندلی یا مبل قرار می گیرند همیشه ارتفاع مناسب دارند. به نظر می رسد دقیقاً دقیقاً همان جایی هستند که دست و بازوی شما می رود وقتی می خواهید فنجان قهوه خود را بریزید ...


بالکن مدیترانه ای توسط معماران منظر هارولد لیدر


… یا به مکانی نیاز دارید که بتوانید چای یخ زده یا جین و مقوی آن را استراحت کنید.


اتاق ناهارخوری سنتی توسط کیم اسکودرو داخلی


به نظر می رسد یک صندلی باغ دقیقاً مکان خود را می داند ، چگونه باید درست در کنار صندلی قرار بگیرد و ارتفاع مناسبی برای راحتی و راحتی باشد.


پاسیو معاصر توسط Lands Gardens Design Landscape


اندازه مناسب اتاق های بسیاری وجود دارد که باید دو صندلی در کنار هم قرار بگیرند و کاملاً نزدیک یکدیگر باشند. فضای بین آن می تواند یک معمای تزئینی کاملاً جالب باشد. من نمی خواهم نقطه را خالی بگذارم ، زیرا باعث می شود صندلی ها به تنهایی و بی ارتباط با بقیه اتاق به نظر برسند. اما من کجا می خواهم یک جدول پیدا کنم که بتواند آن فضای کمی را در خود جای دهد؟ صندلی باغ به نجات! به نظر می رسد که آنها به طور خاص برای پر کردن این شکاف طراحی شده اند. آنها فقط اندازه مناسب هستند


اتاق خواب Eclectic توسط Dietz & Associates Inc.


در این اتاق خواب نیاز اضافی برای دسترسی به درب وجود داشت. صندلی باغ دوباره به وجود می آید زیرا فقط اندازه مناسب است.


دفتر خانه معاصر توسط نیکول لانتری طراحی


اینجا چیزی بزرگتر احساس دست و پا چلفتی می شود و می تواند باعث عبور از پشت میز شود.


پاسیو معاصر توسط لسلی هایز داخلی


راه حل مناسب این پاسیو به یک میز کوکتل احتیاج داشت. بسیاری از نمونه های رایج در دسترس وجود دارد ، اما چه ایده ای هوشمندانه برای بالا بردن یک سه پایه از صندلی های باغ با یک دور شیشه ای. شیشه بدون ایجاد رنگ و بوی رنگ و صندلی های صندلی های باغ ، سطح مناسبی برای خوردن و آشامیدن فراهم می کند.


حمام سبک ساحل توسط Thom Filicia Inc.


صندلی های باغ همچنین می تواند یک راه حل عالی برای دوش باشد - به خصوص اگر صندلی داخلی ندارید. همچنین برای صابونها ، برسها یا دستشویی ها سطحی به شما می دهد. و چه چیزی می تواند زیباتر و سازگارتر با محیط مرطوب دوش از چیزی باشد که برای باغ ساخته شده است؟


ساحل سبک پاسیو توسط فضای داخلی توسط Maite Granda


رنگ مناسب یکی از مواردی که صندلی های باغ را برای تزیین مناسب می کند ، طیف گسترده ای از رنگ ها است. بیشتر میزها و عثمانی ها و نیمکت ها سایه خنثی خواهند بود: قهوه ای ، بژ ، سیاه یا سفید. اما یک صندلی باغ می تواند یک عبارت رنگی استراتژیک را اضافه کند که به هیچ روش دیگری قابل اضافه نیست. من عاشق این جفت صندلی های باغ آهک سبز با کوسن های آبی-آبی روی مبل هستیم. من اعتراض جزئی بودن من به آهک سبز و دریایی را دارم - سالن ورودی خانه اول ما دارای کاغذ دیواری آهک - سبز و دریایی شوماخر بود که شاید به نظر ظریف باشد اما کاملاً خارق العاده بود. (و باید اضافه کنم که آنها رنگ های Seattle Seahawks هستند. برو هاوکس!)


پاسیو معاصر توسط لورا U طراحی داخلی


یک تار نارنگی یک جبهه قدرت و قدرت را به یک فضای کنار ساحل آرام بخش اضافه می کند.


التقاط التقاطی


سبز آهک در این اتاق نشیمن آبی کم رنگ دوباره به حالت نجات می رود و چیز خاصی را اضافه می کند که به بالابر اتاق می دهد. اگر به رنگ پرشکوه یا فقط یک نجوا نرم احتیاج دارید ، صندلی های باغ به دلیل انتخاب های به ظاهر بی حد و حصر رنگ بی نقص هستند.


دفتر خانه سنتی سنتی


شکل درست اگرچه شکل بشکه یا طبل سنتی ترین است ، طیف گسترده ای از انتخاب ها وجود دارد. در اینجا شکل بشکه کاملاً مطابق با پاهای کابریول این میز تحریر فرانسوی است ، در حالی که صندلی های اضافی را هنگام بازدید فراهم می کند.


اتاق خانواده معاصر توسط جنیفر هاروی داخلی


اما یک مربع نیز وجود دارد ...


حمام سنتی توسط طراحی داخلی Donna DuFresne


… و هشت ضلعی…


پاسیو معاصر توسط بهبود خانه لوو


… و قرقره…


مبلمان و هنرهای آسیایی لهجه آسیایی و باغی


پرسلن چینی پرسلن باغ - 533.61 دلار ... و هر آنچه را به این شکل می نامید ... فقط چند مورد را ذکر کنید. از منظر طراحی ، تمام این تنوع شکل و رنگ بسیار جذاب است. من سخت می توانم اتاقی را پیدا کنم که یکی از این اشیاء کوچک کوچک علاوه بر آن مفید و زیبایی نباشد.


Deck Eclectic by Andrea Schumacher Interiors


صندلی مناسب مبادا فراموش کنیم صندلی باغ در واقع به گونه ای طراحی شده است که یک صندلی باشد! در بسیاری از اتاق ها - به ویژه اتاق های نشیمن و خانوادگی - صندلی ها و مبل های بزرگی وجود دارند که مانند وسایل ثابت هستند. اما من همیشه دوست دارم آنچه را که من به عنوان صندلی کشش در این اتاق ها می نامم گنجانده ... چیزی سبک و قابل حمل. و یک صندلی باغ کاندیدای خوبی برای تحقق این نیاز است. می توان آن را در برابر دیوار یا زیر کنسول یا میز مبل قرار داد و در صورت نیاز به راحتی می توان آن را تحت فشار قرار داد. خواه در پشت بام ...


اتاق خانوادگی انتقالی توسط طوبی طراحی داخلی


… یا در یک اتاق نشیمن مهمان نواز ، یک جفت صندلی باغی صندلی های کاملاً مناسب را برای شما فراهم می کند.


لهجه معاصر و باغ مدفوع توسط Homesquare


قیمت مناسب این دوست داشتنی نیست که چنین شیء مفید و زیبایی به راحتی در دسترس باشد و آیا نیازی به شکسته شدن بانک نیست؟ هنگامی که شما به تمام کارهای دستی و تفکر هنری فکر می کنید که به تولید بیشتر صندلی های باغ می رود ، هزینه بسیار مناسب است. من بافت و رنگ این مثال و همچنین قیمت را بسیار دوست دارم. خرید


مبلمان و هنرهای آسیایی لهجه آسیایی و باغی


مدفوع باغ معبد سبز زمرد - 385.11 دلار این نسخه مربع گران تر است ، اما من عاشق شکل ، رنگ و کار سوراخ شده هستم و می توانم به چند مکان در یک خانه ی ییلاقی کوچک خود فکر کنم که در آن درست می شد. من هنگام خرید در فروشگاه های خیابانی ، گاراژها و فروش املاک و فروشگاه های حمل و نقل ، من چشمانم را برای صندلی های باغ باز نگه می دارم. گاهی اوقات تکراری خارق العاده برای کمتر از 100 دلار مشاهده می کنم ، و مانند گربه ای که قناری را گرفتار می کند ، احساس می کنم.


اتاق نشیمن سنتی توسط آندریا شوماخر داخلی


فقط در مورد صندلی های باغ چیزی وجود دارد. چه از نظر ارتفاع ، اندازه ، شکل ، رنگ یا قیمت مناسب باشند ، آنها اغلب برای بسیاری از آنها نیاز به یک راه حل مناسب دارند. صندلی باغ چینی یک افزودنی خارق العاده برای واژگان طراحی داخلی هر کس است!