استفاده از کاشی های کف سیاه در اتاق نشیمن برای سال 2020 روند افزایشی دارند


استفاده از کاشی های کف سیاه در اتاق نشیمن برای سال 2020 روند افزایشی دارند
آیا کف اتاق نشیمن سیاه خاطرخواه خواهد داشت؟ در گزارش روند جدید فضای داخلی ، B&Q کاشی کف سیاه را به عنوان یکی از بزرگترین روند کفپوش در حال ظهور برای سال 2020 پیش بینی کرده است.
Date:1398/8/19

این خرده فروش می گوید با استفاده از داده های جستجوی DIY.com ، محصولات برتر فروش و بینش از کارشناسان داخلی ، سبک های عجیب و غریب و چشمگیر که توجه آنها را جلب می کند سال آینده حاکم است.

پیش بینی می شود کفپوش با نصب بسیار آسان اما در دسترس ، آسان در سال 2020 ، با اصطلاحات جستجو مانند "لوکس" و "کفپوش" که از قبل بصورت آنلاین افزایش می یابد. اما از بین تمام اتاقهای خانه ، اتاق نشیمن است که تمرکز در آن باشد.

بنا به گفته جان لوئیس با توجه به اینکه اتاق های نشیمن "نقش خود را به عنوان قلب مشترک خانه" بازپس گرفته اند و با سایه های عمیق و روبرو در خانه که اینستاگرام محسوب می شود ، شگفت آور است که محبوبیت آن زمان افزایش احساسات جلب کرده است. فضاهای زندگی که حس نمایشی ایجاد می کنند.

"محبوبیت استفاده از کاشی های کف ملودراماتیک مشکی رو به افزایش است ، اما در یک مکان کاملاً غیر منتظره - یعنی اتاق نشیمن" ، کریستی مول ، مدیر دسته بندی برای دکور در B&Q را نشان می دهد ، که پیشنهاد می کند با استفاده از کاشی GoodHome Jazy Slate کفپوش را کلیک کنید. راه سریع و راحت برای دستیابی به کف لوکس.

"در B&Q ، ما شاهد افزایش محبوبیت کاشی های سیاه با جستجو در diy.com در حال افزایش هستیم و داده های روند Google نشان می دهد که جستجوها برای" کاشی کاری سیاه "در بالاترین حد سال گذشته است." استفان مورتاغ ، رده برنامه ریز برای کاشی کاری داخلی و فضای باز در B&Q.


در کنار ظاهر برجسته آن ، کاربرد کاشی های سیاه می تواند توضیح دهد که چرا سایه های تیره و مبهم به طور فزاینده ای در مناطقی شلوغ مانند اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد.
این یکی از ویژگی های طراحی کاملاً در لیست روند من برای تماشای سال 2020 است. "


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 1402
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image