طرح های پر طرفدار کاغذ دیواری برای سال 2020


طرح های پر طرفدار کاغذ دیواری برای سال 2020
طرح های گیاه شناسی ، پیچ و تاب فلزی در الگوهای هندسی و استفاده از کاغذ دیواری در حمام از بزرگترین روندهای کاغذ دیواری برای سال 2020 است.
Date:1398/8/19

با تداوم سلامتی در خانه ، یک روند مداوم ، عشق ما به طرح های گیاه شناسی به این امر دامن می زند ، فضای بیرون را وارد می کند و احساس آرامش را به وجود می آورد. جای تعجب ندارد که طرح های کاغذ دیواری سبز رنگ مورد نظر را انتخاب کنند ، هرچند اندکی از سایه های خاموش ، خنده دار تر باشند ، و این بیشتر با رنگهای خاکی تکمیل می شود.

و چگونه ، و در کجا از کاغذ دیواری استفاده می کنیم از سال 2020 با دیوار پنجم ، سقف و حمام ، برجسته تر از همیشه جذاب خواهد بود.

پائولا تیلور ، متخصص طراحی و رنگ در گراهام و براون می گوید: "اگرچه كلاسیك هرگز از سبكی خارج نمی شود ، ما خواهیم دید كه مردم با انتخاب نه تنها تصویر زمینه در سال 2020 ، بلكه نحوه استفاده از تصویر زمینه خود را جسورانه تر و پرماجرا تر می كنند." . "مخلوط کردن چاپ ها ، و روند ورود به فضای بیرون در حال ادامه است تا به محبوبیت خود ادامه دهد. عشق ما به گیاهان و شاخ و برگها به جایی نخواهد رسید ، زیرا ما همچنان به ایجاد حس سلامتی و آرامش در خانه می پردازیم. نقوش کلاسیک گل همچنان به عنوان یک انتخاب محبوب ادامه خواهد یافت ، اما ما نیز شاهد این هستیم که تصاویر جدید و جسورانه تر از طریق چاپ های گرمسیری جسورانه ظاهر می شوند.

پائولا می گوید که روند جدیدی برای چند سال در حال ظهور ، با استفاده از کاغذ دیواری در سقف رشد خواهد کرد ، همانطور که کاغذ دیواری را برای حمام اعمال می کند.


او توضیح می دهد: "روشی که مردم با استفاده از کاغذ دیواری در خانه های خود می روند بسیار متنوع تر خواهد بود."
تصاویر پس زمینه دیگر فقط برای دیوارها نیست بلکه می تواند برای ایجاد سقف بی نظیر خیره کننده استفاده شود.
ما همچنین از کاغذ دیواری به همان روشی که می خواهیم از رنگ استفاده کنیم ، استفاده نمی کنیم و به دلیل محدودیت اتاق و آنچه که به عنوان "هنجار" در نظر گرفته نمی شود ، عقب نگه می داریم.
ما می بینیم که مردم قسمت های مختلف خانه را کاغذ دیواری می کنند و از کاغذ دیواری در حمام استفاده می کنند و روند مرسوم دیگری خواهد بود. "

در مورد رنگ های کاغذ دیواری ، رنگهای روشن و رنگهای سبز بزرگترین روند برای سال 2020 هستند.


پائولا می گوید: "وقتی به پالت های رنگی فکر می کنید ، سایه هایی که در چند فصل گذشته مانند جریان بلوز نیمه شب به جریان اصلی پذیرفته شده اند ، اکنون موج را برای رنگهای روشن تر ، پررنگ تر و روشن تر هموار کرده اند." "وقتی صحبت از تن های خنثی می شود ، ما از رنگهای خاکستری همیشه محبوب ، تا زمینهای گرم و گرم که به عشق ما به مبلمان چوبی تکمیل می شود ، فاصله می گیریم."

کریستی مول ، مدیر گروه دکور در B&Q ، می گوید روند کاغذ دیواری هندسی هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد ، اما برای سال 2020 پیچ و تاب و براق جدیدی با سایه های گل رز ، نقره و طلا به خود خواهد گرفت.

کرستی می گوید: "چاپ های هندسی زرق و برق دکوراسیون فوری را به اتاق های خواب ، اتاق های نشیمن و راهروها می دهد." "چه چیز دیگری ، ما می بینیم که این روند حتی در بین اجاره گران از بین می رود ، زیرا بسیاری از سبک ها با استفاده از فناوری" چسباندن دیوار "استفاده می کنند. این محصول بی نظیر تا 30 درصد از زمان سنتی که برای آویز کردن کاغذ دیواری مورد نیاز است صرفه جویی می کند ، نیازی به میز چسباندن ندارد و وقتی می خواهید تغییر را تغییر دهید یا به بیرون بروید ، به راحتی لایه برداری می کنید.

و طبق تحقیقات انجام شده توسط سازنده پنجره و درب ، Origin ، جستجوی آنلاین برای کاغذ دیواری عقیق در حال افزایش است (26 درصد).
کاغذ دیواری عقیق اثر سنگ مرمر سنگهای عقیق را تقلید می کند ، و این نشان می دهد که صاحبان خانه از رنگهای بلوک و به سمت چاپهای پررنگ تر و غیر معمول تر دور می شوند.

 


Rss Services Print  -(11 Body)  Visitor Count: 1291
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image