هشت راه برای ایجاد نور طبیعی بیشتر در خانه شما


هشت راه برای ایجاد نور طبیعی بیشتر در خانه شما
گفته می شود نور طبیعی شماره شماره ای است که افراد هنگام خرید خانه خانوادگی به دنبال آن هستند.
Date:1398/8/19

یک بررسی از تولیدکننده درب ، پنجره و پرده ، Origin Global ، نشان داد که 26 درصد از آنها نور طبیعی را به عنوان ویژگی «ضروری» برای یک خانواده خانوادگی انتخاب می کنند و پس از آن یک باغ بزرگ ، ایمن (19 درصد) و یک باز قرار می گیرند. آشپزخانه / اتاق ناهار خوری طرح (16 درصد). در همین حال ، مطالعه ای بر روی 2000 نفر توسط David Village Lighting نشان داد كه آرزوی پنجم آنها كه نور طبیعی بیشتری در خانه خود داشته باشند ، با نورپردازی طبیعی ضعیف باعث می شود صاحبان خانه از ظاهر خانه خود ناراضی باشند.

قرار گرفتن در معرض نور روز با بهبودهایی در رفاه و روحیه ما پیوند خورده است ، و در خانه ، نور طبیعی می تواند یک اتاق را سبک تر و روشن تر کرده و احساس فضای بیشتری کند. اگر می خواهید خانه خود را با نور طبیعی آبگیر کنید ، این هشت نکته برتر مکان بسیار خوبی برای شروع هستند.

1) رنگهای روشن



با از بین بردن کاغذ دیواری و رنگ های تیره به نفع سایه نرم و رنگ سفید ، رنگ های روشن تری به دیوارهای خود وارد کنید. سایه های سفید باعث می شود فضا احساس روشن تر کند زیرا نور طبیعی ورودی به اتاق را منعکس می کند ، نه اینکه آن را جذب کند.

از استفاده از رنگهای سفید درخشان بر روی دیوارها خودداری کنید زیرا باعث می شود یک فضا احساس سردی شود ، سایه ای سفید رنگ جلوه ای بسیار گرمتر ایجاد می کند. ترفند دیگر رنگ آمیزی سقف چند سایه سبک تر از دیوارها است تا توهم ارتفاع و فضای ایجاد شود. انتخاب یک رنگ با پایان ساتن به منعکس کننده نور بیشتر از رنگ مات کمک خواهد کرد.

2) سطوح براق


در آشپزخانه و حمام خود براق کنید و دارای سطوح براق بر روی واحدها باشید ، باز هم این امر فیلتر نور را به داخل اتاق منعکس می کند و فضا را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد.

چارلز بتت ، مدیرعامل معماری و طراحی داخلی ، gpad london ltd ، توضیح می دهد که وقتی به آشپزخانه می آید ، از یک طرح رنگ روشن انتخاب کنید و آن را از طریق دیوارها و درهای کابینت حفظ کنید. این باعث می شود نور طبیعی سطح را منعکس کند و فضای آن را بزرگ تر نشان دهد.

"لزوماً نیازی به مراجعه به رنگ سفید یا کرم ندارید. او می گوید ، هرگونه کاخ ، مانند بلوز یا خاکستری به همان اندازه خوب کار می کند.

در اتاقهای دیگر ، اضافه کردن مبلمان و لوازم جانبی با سطح بازتابی می تواند به انتشار نور کمک کند. لوازم جانبی فلزی ، شیشه ای و آینه ای همه می توانند در بهره‌گیری هر چه بیشتر از نور و افزودن لمسهای شیک در سرتاسر خانه کمک کنند.

3) کفپوش مناسب

با انتخاب کفپوش های چوبی ، سرامیکی یا سنگی با روکش جلا ، کفپوش ها نیز می توانند به بازتابنده های سبک تبدیل شوند که این امر نور بسیار بیشتری نسبت به فرش ها منعکس می کند. اگر فرش را ترجیح می دهید ، به رنگهای روشن و خنثی بچسبید.

 

4) فضای سبز



تأثیری که فضای سبز خانه شما می تواند بر میزان نور داخل آن داشته باشد فراموش نکنید.
توجه خود را به باغچه خود معطوف کنید و درختان ، بوته ها یا گیاهان کوهنوردی را که در اطراف درب و پنجره های شما رشد می کنند ، اصلاح کنید.

 

5) پنجره ها را تمیز کنید

 
در حالی که در خارج از خانه هستید ، پنجره ها و درهای شیشه ای خود را کاملاً تمیز کنید تا اطمینان حاصل شود که تا آنجا که ممکن است نور از طریق شیشه و داخل خانه شما فیلتر شود.

6) شیشه

 
اگر بودجه دارید ، پس بهترین راه برای افزایش نور طبیعی در خانه شما نصب پنجره ها و درب های بزرگ جدید است. درهای دو تاشو یک انتخاب به خصوص مناسب هستند زیرا می توانند یک دیوار کل خانه شما را برای نمای نفس گیر و سطح نور نهایی به شیشه تبدیل کنند.

7) نور مصنوعی

 
باعث افزایش روشنایی با نور مصنوعی می شود که به جای تصرف هر نوع نور طبیعی وارد خانه شما می شود. به مناطقی توجه کنید که نور از ویندوز به گوشه های ناخوشایند ، راهروها یا راهروها نرسد.
 
نصب سوئیچ های کم نور به شما این امکان را می دهد تا کنترل بیشتری بر نحوه روشن شدن یک فضا داشته باشید و این امکان را برای شما فراهم می کند که به تدریج میزان نور را تغییر دهید زیرا نور طبیعی در خانه شما در طول روز تغییر می کند.
 
Jo Dyson ، متخصص نوسازی و فضای داخلی برای نمایشگاه خانه سازی و نوسازی و بنیانگذار طراحی خانه ماین می گوید: "لامپ های محبوب LED سه گزینه اصلی را ارائه می دهند: نرم / گرم سفید ، روشن روشن / خنک و نور روز." من برای داشتن یک فضای دنج و آرامش بخش تمایل به استفاده از رنگ سفید گرم را دارم. من طرفداران بزرگی از کم نور و نه فقط برای مناطق اصلی زندگی هستم. آنها به همان اندازه در اتاق خواب ها و حمام ها نیز مهم هستند. اگر صبح آماده کار شدید ، ممکن است یک اتاق خواب و حمام پر از نور انتخاب کنید ، اما می خواهید چراغ ها کم کم هنگام خاموش شدن و آماده شدن برای خواب روشن شوند.

8) مبلمان سبک

 
مبلمان و لوازم جانبی تیره را در هر کجا که می توانید به نفع سایه های سبک تر بردارید ، خصوصاً اگر آنها از پنجره ها و درها جلوگیری می کنند. توجه ویژه ای به پرده ها و پرده ها داشته باشید ، زیرا درمان های سنگین و تاریک پنجره می توانند از ورود نور به خانه شما جلوگیری کنند.


Rss Services Print  -(9 Body)  Visitor Count: 1373
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image