این 5 مورد را قبل از خرید مبلمان و دکوراسیون منزل در نظر بگیرید


این 5 مورد را قبل از خرید مبلمان و دکوراسیون منزل در نظر بگیرید
خرید مبل یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که احتمالاً برای خانه خود در نظر گرفته اید. در اتاق نشیمن این اثاثیه ای است که در آن استراحت می کنیم ، می خوانیم ، می خوریم و می نوشیم ، خانواده و دوستان خود را سرگرم می کنیم ، تلویزیون می بینیم و حتی می خوابیم ، بنابراین منطقی است که ما وقت خود را برای سرمایه گذاری در اثاثیه که سالها ادامه خواهد داشت صرف کنیم. برای آمدن ، درست است؟ از اندازه گیری گرفته تا انتخاب یک قاب مناسب ، این 5 مورد است که باید قبل از خرید مبل جدیدی در نظر بگیرید.
Date:1398/8/20

1. قبل از خرید سعی کنید

 
می دانید وقتی در حال جستجوی یک تشک جدید هستید و تست پایین سن را انجام می دهید؟ خوب ، همین تئوری در مورد مبل نیز صدق می کند. کاناپه متوسط دارای عمق حداقل 60 سانتی متر است که در صورت داشتن پاهای بلند ، فضای کافی برای مانور می دهد و به شما اجازه می دهد اگر کوتاه تر باشید ، آنها را زیر آن قرار دهید. اما عمق صندلی متفاوت است ، بنابراین قطعاً سبک های مختلفی را امتحان کنید تا از پشتیبانی خوبی برخوردار شوید. وقتی صحبت از ارتفاع صندلی می شود ، اکثر طرح ها بین 45 تا 50 سانتی متر ارتفاع دارند. هیچ ارتفاع صحیح یا غلطی وجود ندارد ، بنابراین دوباره سعی کنید قبل از خرید مطمئن شوید که برای کل خانواده مناسب باشد. و در آخر ، اگر دوست دارید کشش کنید ، عرض کل ، به استثنای زره های بازو را چک کنید.
 
ما در این مقاله برای محصولات خریداری شده از طریق برخی لینک ها کمیسیون کسب می کنیم.

2. سرمایه گذاری در یک قاب خوب

 
به همان اندازه که می توانید از یک قاب با کیفیت هزینه کنید - خرج کنید - این امر شما را در طی سالیان طولانی از استراحت می بیند. یک قاب چوب جامد گزینه خوبی است ، اما از یک تخته خرده چوب یا ساخت فلز محتاط باشید. همچنین قبل از تعهد خود به ضمانت توجه داشته باشید - همیشه از تولید کننده هایی که حداقل 15 سال ضمانت ارائه می دهند خودداری کنید.

3. دکمه ها را بررسی کنید

 
به یاد داشته باشید که آنچه در داخل یک مبل است به همان اندازه اهمیت دارد که در خارج استفاده می شود. هنگام مراجعه به صندلی و صندلی ، مبل های پر پر از راحتی هستند اما به لوله کشی منظم احتیاج دارند ، در حالی که ممکن است کف و یا فیبر پر شود و صاف شوند و با گذشت زمان شکل خود را از دست دهند. راه حل عالی؟ تیم Sofa.com توصیه می کند ترکیبی از پر و فوم را انتخاب کنید زیرا "پرها به شاخه گل می دهند در حالی که کف ساختار را فراهم می کند". کوسن های پشتی پر از پر و بالشتک صندلی های پر از کف یا فیبر به خوبی کار می کنند.

4. تمرکز بر روی پارچه



چه به دنبال رنگ و الگویی جسورانه و چه الگوی خنثی باشید ، انتخاب پارچه اثاثه یا لوازم داخلی اثاثیه شما تأثیر زیادی در اتاق خواهد گذاشت ، بنابراین با دقت انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که متناسب با طرح شما است. اگر مبل در نزدیکی یک پنجره باشد ، ممکن است مواد طبیعی در نور شدید خورشید محو شوند ، بنابراین به دنبال پارچه مصنوعی بروید. این امر به ویژه در یک خانه شلوغ خانوادگی بسیار مهم است و اگر سگ یا گربه دارید ، پارچه ای را انتخاب کنید که تمیز کردن آن آسان باشد. در این حالت ، پوشش های گشاد ارزش تحقیق دارند ، زیرا می توان آنها را برای تمیز کردن از بین برد و برخی نیز قابل شستشو هستند.

5- اندازه گیری کنید

 
صادقانه هیچ چیز بدتر از خرید مبلمان است که در خانه شما جای نمی گیرد (صحنه های مبل نمایی "PIVOT" راس گلر را در دوستان بخاطر بسپارید؟) ، بنابراین قبل از انجام هر کاری ، اندازه گیری کنید. از نوار اندازه گیری کنید و مطمئن شوید که از حداکثر ابعاد مبل مناسب و مناسب فضای شما اطمینان دارید. همچنین ابعاد هر دری و راه پله را بررسی کنید که مبل در هنگام تحویل باید از آن عبور کند - دیوارهای بدون سیم شما از شما تشکر می کنند.
 
اگر دسترسی محدود باشد ، شاید شما نیاز به انتخاب سبک کم پشتی داشته باشید ، یکی با پاهای قابل جدا شدن یا حتی یک طراحی مدولار که می تواند در بخش ها تحویل داده شود. یا اگر یک اتاق کوچک دارید ، یک صندلی دو نفره یا یک آدم کش را در نظر بگیرید. ممکن است مبل های رویایی خود را در مناظر دیدنی داشته باشید اما باید عملی نیز باشید. خبر خوب این است که هرگز سفارشی کردن مبل راحت تر نبوده تا واقعاً برای شما و فضای شما کار کند.


Rss Services Print  -(10 Body)  Visitor Count: 867
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image