این یک مبل است ، نه یک نیمکت


این یک مبل است ، نه یک نیمکت
بیایید یک بار برای همیشه حل کنیم. در طول تاریخ ، بشر با بحث و گفتگوهای متنوعی روبرو شده است که به خطر می افتد پارچه جامعه را پاره کند. آیا بیگانگان واقعاً وجود دارند؟ آن لباس چه رنگی بود؟ آیا چیزی که در اتاق نشیمن خود می نشینید مبل یا نیمکت است؟
Date:1398/9/3

خوشبختانه ، این سوال آخر ، در واقع ، یک جواب قطعی دارد. که: مبل. یک نیمکت نیست. عادت زنانه.
چرا؟ خوب ، طبق گفته مریام وستر ، "مبل" به عنوان "صندلی با روکش بلند که معمولاً دارای بازوها و پشتی است ، تعریف شده و اغلب قابل تبدیل به یک تختخواب است." (مطمئن نیستید که چرا آنها روی تختخواب های مبل خیلی بزرگ هستند ، اما خوب است.) از طرف دیگر "نیمکت" هم زمان "کالای مبلمان برای نشستن یا بستن" ، "مبل راحتی است که بیمار هنگام انجام آن از آن استفاده می کند. روانکاوی "(آیا می توانید از یک کلمه در تعریف خود استفاده کنید؟) و" جاندار یک حیوان (مانند یک دزد دریایی). "
بنابراین یکی از این کلمات به طور خاص به صندلی اثاثیه یا لوازم داخلی اشاره می کند ، در حالیکه دیگری ممکن است یک مبلمان باشد - یا جایی که یک ساعت را در انقباض می گذرانید ، یا شاید خانه یک پارچه. شما تصمیم می گیرید چه چیزی جذاب تر است.
سپس این واقعیت وجود دارد که کلمه "نیمکت" فقط عجیب به نظر می رسد. مثل این است که به جای شلوار یا "کیف پول" به جای کیف دستی ، "اسلک" بگویید. مطمئنا ، مردم می دانند که شما در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، اما احتمالاً فکر می کنند شما کمی خاموش هستید.
 
شما لازم نیست حرف من را برای این حرف بزنید: اگر در یک نظرسنجی اخیر و نه کاملاً علمی ، 100 درصد کامل متخصصان - در این مورد ، طراحان داخلی - قبول کردند که "مبل" نامگذاری مطلوب است.
 
برای بسیاری از آنها ، صرف ذکر یک "نیمکت" با وحشت روبرو شد. کورتنی مک لود از سمت راست با طراحی داخلی چپ گفت: "به نظر می رسد چیزی پوشیده از پلاستیک در خانه مادربزرگ شما است." "قافیه های نیمکت با ضرب و شتم!" تیموتی براون را اعلام کرد.
مایکل میچل و تایلر هیل برای هر چارلستون ، "مبل" کم هزینه به نظر می رسد ، در حالی که "مبل" زیبا و محفوظ است. " لورا گرگوری ، رئیس شرکت اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی مستقر در کارولینای شمالی ، O. Henry Henry ، به همین ترتیب احساس کرد. وی توضیح داد: "نیمکت همیشه کم نظیر است." "این یک نوع شوخی در خانه ما است - حتی بچه های من وقتی می گویند مبل ، مردم را اصلاح می کنند!"
اندرو هوارد گفت که برای اطمینان از استفاده صحیح از "مبل" ، اظهار داشت: "اگر می گویید" مبل است "، نباید یک طراح باشید و من نسبت به آن احساس شدت می کنم."
 
و در مورد اسکاتلند میخام وود ، این بحث حتی به هیچ عنوان بحث و گفتگو نیست: "هیچ چیزی برای داشتن عقیده وجود ندارد. این یک مبل است. متوقف شود. پایان."
 
خب! حالا شما مالک آن هستید. این یک مبل است ، نه یک نیمکت.


Rss Services Print  -(8 Body)  Visitor Count: 1030
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image