ده مدل میز غذاخوری مدرن که غذا را لذت بخش تر می کنند


ده مدل میز غذاخوری مدرن که غذا را لذت بخش تر می کنند
یک ناهار خوری رسمی می تواند برای استفاده روزمره بیش از حد احساس فانتزی کند ، در حالی که قرار است یک صبحانه صبحانه راحت ، قابل دسترس و مناسب برای مکالمات و وعده های غذایی صمیمی باشد.
Date:1398/9/5

 بعلاوه ، اتاقهای صبحانه ، تقریباً مانند اتاقهای پودر ، فرصت مناسبی برای تزئین جعبه های مخصوص جواهرات کاسه های ویژه هستند. آن را دنج نگه دارید ، جسورانه بروید ، یا چیزی براق و مدرن را امتحان کنید - اما بدون بررسی این مجموعه از سی و هفت نوک دنج دنج غیرقابل انکار ، ابتدا کاری انجام ندهید. ما الهام بخش صبحانه برای متناسب با هر سبک ، اندازه و بودجه هستیم. و منظور ما از هر.
 
 
ترکیب هوس انکیز
اگر هرگز نواری را که دوست ندارید ملاقات کنید ، آنها را در صندوق صبحانه خود با صندلی های صندلی قرار دهید. بسته به فصل می توانید رنگ را تغییر دهید. این یکی که توسط تامسین جانسون طراحی شده است ، چنین ترکیبی از سبک ها را شامل می شود ، از عکس های قاب دار و تحریک آمیز گرفته تا میز خیزران گاه به گاه ، دیوارهای مدرن و اثاث کشی کلاسیک عجیب و غریب.
 
غرق شدن توسط یک پنجره
این گره صبحانه با طراحی امیلی هندرسون به لطف صندلی کافی و مواد راحت و بادوام ، مناسب خانواده هاست. همچنین همیشه به خوبی توصیه می شود که گره ناهار خوری خود را توسط یک پنجره بزرگ تنظیم کنید تا بتوانید از آن نور صبح روشن لذت ببرید.
 
 
حک کردن یک طاقچه
این به راحتی یکی از شیک ترین نوک های صبحانه است که تا به حال به آن توجه کرده ایم. انحنای ضیافت داخلی میزهای پایه سفارشی گرد و همچنین مدفوع را تشکیل می دهد و تخته سنگی با میز کاشی ، پایه ضیافت و کف آن یک ظاهر مدرن و تقریباً آینده نگر را ایجاد می کند. طراحی شده توسط استودیوی طراحی Doherty ، گره ناهار خوری نیز در داخل یک طاقچه معماری قرار دارد و حس صمیمیت را حتی بیشتر می کند.
 
 
آن را بچه دوستانه کنید
اگر می خواهید فضایی جالب برای بچه های خود داشته باشید اما به اندازه کافی برای شما جالب باشد ، این یکی طراحی شده توسط Chango & Co. الهام بخش نهایی است. از آویز درام بزرگ تا سه درخت شاد و هنر دیواری مربوطه ، شیک اما قابل دسترسی است.
 
 
صندلی دو نفره
طراح داخلی ارین شکور صندلی را در این گره ناهار خوری با ضیافت دو برابر کرد. او به ما می گوید: "یک ضیافت به شما امکان می دهد طولانی تر و راحت تر بنشینید.
 
 
آن را خاموش کنید
تنها چیزی که جالب تر از یک توپی صبحانه است ، یک گره صبحانه محصور است. طراحی شده توسط Kaemingk Design ، این یک طبقه کوچک ، مینیمالیستی و صنعتی به نظر می رسد اما مواد چوبی گرم و محیط های محصور شده باعث می شود تا احساس دعوت و صمیمی شود.
 
 
درام را بیاور
این دسته کوچک موسیقی جاز رنگی در یک گره صبحانه که توسط استودیوی NICOLEHOLLIS طراحی شده است ، بدون کوچکترین لکه دار بودن لکه دار است. کاناپه کاناپه ای خاردار تضاد خوبی با صندلی های چوبی زاویه دار و صندلی های چوبی دارد. نور آویز آویز و آثار هنری چشمگیر مواردی را برجسته می کند.
 
 
از رنگهای شاد استفاده کنید
مبلمان چوب خیزران و نیروی دریایی و سفید با لکه های صورتی رنگ باعث می شود یک صبحانه پر انرژی صبحانه درست شود - چیزی که همه ما به چیز اول صبح نیاز داریم. صندلی داخلی ساخته شده توسط کامرون روپرت داخلی ، از فضای ذخیره سازی هوشمند نیز بهره می برد.
 
 
ایجاد یک دیوار گالری
یک گره ناهار خوری را با دیوار گالری التقاطی متحیر کنید. در این فضای معاصر که دارای حیاط معاصر است ، هایدی کویلی ، طراح داخلی ترکیبی از قاب های فلزی و چوبی را انتخاب کرد که هم صندلی های ناهار خوری و کاشی های کف و هم سخت افزار برنز را تکمیل می کند.
 
 
 
Nook را قاب کنید
Crosby Studios از فضای داخلی شیشه ای برای قاب کردن یک صبحانه کوچک و ظریف در یک آشپزخانه گالری استفاده می کرد. این امر باعث می شود آشپزخانه ی غذاخوری کمی بزرگتر و متمایز شود زیرا فضای آشپزخانه و ناهار خوری را از هم جدا می کند ، اما قوس شفاف تضمین می کند که دو فضای هنوز هم می توانند نور را به اشتراک بگذارند.


Rss Services Print  -(4 Body)  Visitor Count: 884
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image