ده راه برای تزئین یک اتاق سفید


ده راه برای تزئین یک اتاق سفید
دیوارهای سفید همیشه تمیز و کلاسیک به نظر می رسند ، اما بدون یک ظاهر طراحی مناسب ، می تواند سریع و خسته کننده باشد. این که آیا زیبایی شناسی طراحی شما ساحلی ، بووه یا مینیمالیستی است ، ما ایده هایی داریم (از محصولات گرفته تا الهام گرفتن) برای اینکه چگونه می توانید یک فضای تمام رنگ سفید درست کنید ، دارای فاکتورهای جدی و واضحی است.
Date:1398/9/6

ایجاد کنتراست

کاترین کوونگ هنگام طراحی خانه تعطیلات هاوایی برای یک جفت مینیمالیست که خود دارای مهارت هستند ، از همان کاغذ سفید (قهوه سوئیس بنیامین مور) در هر اتاق استفاده کرد. گرافیک سیاه و سفید گرافیکی و لوازم جانبی زغال چوب باعث تضاد می شود.
 
 

آو نایتل

یک راه آسان برای ایجاد احساس رنگ سفید؟ آن را با مواد طبیعی مخلوط کنید. در اینجا ، دن مازارینی یک میز قهوه سفیده و سفید را با یک فرش پشمی مخمل خواب دار و چراغ های آویز بافته شده برای یک اتاق دنج خانوادگی کانکتیکات ترکیب کرد.
 

پرتو من بالا

پرتوهای خشن ، در خانه های نانوتاکت قرن 18th که توسط الیزابت گورگانتاس طراحی شده است ، در برابر دیوارهای سفید و سقف اتاق نشیمن رسمی اظهار نظر جسورانه می کنند.
 

کفهای خود را رنگ کنید

یکی از هک های طراح مورد علاقه ما برای تازه کردن کفهای قدیمی خزنده: فقط یک کت رنگ سفید اضافه کنید! (و نگران ترک نباشید. آنها شخصیت را اضافه می کنند.) اندرو فلشر از سوپر سفید بنیامین مور در خانه 300 ساله وستچستر خود استفاده کرد.
 
 

لحن مناسب را بزنید

آسیاب سفید ، کاغذ دیواری با تن توسط مارت آرمیتاژ ، یک میز کلاسیک Saarinen و لهجه های چوب کم رنگ باعث می شود این اتاق صبحانه که توسط کافئین لس آنجلس طراحی شده است ، اثری اضافی داشته باشد.
 
 

ماده قالبگیری

آشپزخانه تمام رنگی نیازی به خسته کننده نخواهد بود — آلیسون ویکتوریا جزئیات معماری عجیب و غریب ، مانند یک جفت سوراخ از بازار کک پاریس گرفته شده است تا شخصیت خود را به آن اضافه کند.
 
 

نمایش مجموعه خود

دلیلی وجود دارد که به آن "گالری سفید" گفته می شود - دیوارهای سفید برجسته به طور طبیعی برای نشان دادن یک مجموعه هنری مناسب هستند. ما عاشق روشی هستیم که ماری داگلاس دیرسدال از هنرهای روشن و مدرن به همراه مجموعه ای از مبلمان عتیقه استفاده کرد.
 

 لهجه با سیاه

آیا چیزی کوچکتر از یک دسته کوچک موسیقی جاز سیاه و سفید وجود دارد؟ اگر فضای کوچکی است ، بیشتر آن را سفید نگه دارید تا اتاق بزرگتر احساس شود ، سپس با رنگ سیاه لهجه کنید.
 

همه چیز با تخته های چوبی

در بین کف بلوط کم رنگ و پیشخوان قصاب ، این آشپزخانه فلوریدا زیبایی زیبایی غیر رسمی و در عین حال دنج را در آغوش گرفته است. دستگیره های مشکی روی کابینت تخته ای جذابیت های پرنعمت بیشتری را به شما می دهند.
 

از انگشت شست خود استفاده کنید

همه سفیدها می توانند سریع و خسته کننده باشند ، بنابراین آن را با گیاهان گلدان و فضای سبز سرگرم کنید. در اتاق نشیمن شما مانند یک واحه واقعی احساس می شود.


Rss Services Print  -(7 Body)  Visitor Count: 1285
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image