دوازده چیدمان منزل با رنگ صورتی بسیار زیبا


دوازده چیدمان منزل با رنگ صورتی بسیار زیبا
با تزئینات تازه ، شاد و آسان برای تزئین ، بهترین رنگهای رنگ صورتی را گرد هم آوردیم تا در نظر داشته باشید که آیا در حال شروع یک پروژه بازسازی هستید (یا فقط به دنبال برخی از الهام گرفتن از میز هستید).
Date:1398/9/6

 بعلاوه ، این بهترین رنگ در رنگین کمان است- می دانیم ، می دانیم که از نظر فنی در رنگین کمان سنتی نیست ، اما همین که این رنگ های صورتی را در تمام شکوه و جلوه همه جانبه و نشاط آور آنها مشاهده کردید ، مورد علاقه شما خواهد بود رنگ ، بیش از حد بنابراین بدون آگهی بیشتر ، برای دوازده نمونه طراح داخلی ، ایده های تزئین و پیشنهادات خرید رنگ صورتی در زیر بخوانید.
 

مرجان

جنی مولستر ، طراح داخلی ، می گوید هیچ چیزی به اندازه صورتی زیاد وجود ندارد ، و ما اتفاق می افتیم که توافق کنیم - به خصوص وقتی که آن را با مبلمان راه راه قرمز و سفید جلب کرده است. اما اگر می خواهید به رنگ روشن کم رنگ شوید ، با نقاشی یک منطقه کوچکتر در خانه خود ، مانند در یک پنجره زیبا ، شروع کنید. کمی احساس درخشش عاشقانه به شما می دهد بدون اینکه احساس کنید دیوارها را با حباب تزئین کرده اید.
 
 

تولان صورتی

فقط با لمس رنگ خاکستری در آن ، این جفت صورتی پودری به زیبایی با انواع نوتال به زیبایی دیده می شود. در این فضایی که توسط Arent & Pyke طراحی شده است ، اثاثه یا لوازم داخلی یک رنگ و پارچه مشکی و دودی با پارچه های سفید ترد روشن می شود و توسط مبلمان چوبی گرم می شود. و گرچه روشن و جسورانه است ، اما بیش از حد شکر نیست.
 

صورتی کم رنگ

بسیار نرم و شیرین ، این رنگ صورتی به سختی وجود دارد ، زمینه ای عالی برای انواع طرح ها و سبک های رنگی است. اگر به فضای داخلی پاستیل علاقه دارید یا به سادگی می خواهید صحنه را به روشی ظریف تنظیم کنید ، از این فضای صورتی که توسط 2LG Studio طراحی شده است یادداشت بردارید.
 
 

گل رز عمیق

این اتاق به طور هم زمان دوستانه و دعوت کننده ، بزرگتر و پیشرفته است. و اگرچه به طور قطع از دیوارهای کرم متوسط ​​شما جسور تر و روشن تر است ، اما همچنین دارای یک عمق جذاب برای آن است. صندلی اثاثیه یا لوازم داخلی قهوه ای سوخته نارنجی و شکلاتی با شخصیت روحیه اتاق صحبت می کند در حالی که میزهای طلای فلزی و شومینه سنگ مرمر خنک لمس تصفیه شده ای را ارائه می دهند.
 

سرخ

صورتی روشن و ظریف که فقط لمس اوومف را فراهم می کند ، هنگام جفت شدن با قطعات هندسی مدرن تر ، ساده تر ، بسیار شگفت آور به نظر می رسد. در این آشپزخانه که توسط GRT Architects طراحی شده است ، خطوط مدرن و پالت تونال احساس تازه و مدرن می کند در حالی که رنگ صورتی باعث باز و روشن می شود.
 
 

ارکیده صورتی

طراحی شده توسط کیت رید ، این گره کوچک پانچ زیادی دارد. او این سایه شگفت انگیز از رنگ صورتی ، بعد از ظهر تنبلی بنیامین مور را انتخاب کرد تا درهای زیبا را حتی بیشتر جلوه دهد. سایه غنی از تابلو-ملاقات-ارکیده-ملاقات-سرخابی منحصر به فرد و جسورانه ، پالت رنگ کاغذ دیواری در این نزدیکی را افزایش می دهد. "حسابدار من گفت ،" کیت ، شما نباید بخاطر درها آپارتمان بخرید ، "او می خندد" ، اما اینها نوعی نقطه فروش بود. "
 
 

صورتی هلویی

اگر نگران این هستید که رنگ صورتی بیش از حد به صورت کلیشه ای دخترانه شود ، سایه ای پررنگ تر و با رنگ های هلو بیشتر انتخاب کنید. سپس با مواد خلق و خوی و مبلمان معاصر تزئین کنید. به این ترتیب ، بیشتر از آنچه که متمایز است ، می آمیزد. در این اتاق نشیمن که توسط معماری و طراحی الیزابت روبرتز طراحی شده است ، پاشش های آبی دریایی ازدواج می کنند که از انرژی بی نظیر هلو با انرژی پیچیده تر مرمر سیاه استفاده می کنند.
 
 

نئون صورتی

شدید ، چشم نواز و ماجراجویانه ، ما عاشق دیوارهای صورتی نئون در این اتاق نشیمن گرینویچ دهکده هستیم که توسط کیتی ریدر طراحی شده است (او از رنگهای C2 "توت" استفاده کرده است). رنگهای آبی متضاد و مبلمان سنتی ، آن را با گذرا و بی انتها تر می کند. برای ورودی گرم و استقبال ، غیرممکن و فراموش نکنید ، آن را در یک سالن غذا استفاده کنید.
 
 

پنبه آب نبات صورتی

صورتی کودک مخصوصاً در مواردی که در اتاق خواب پشت سر هم با شخصیت گونه ای استفاده می شود بسیار عالی است. این اتاق خواب توسط استودیوی 2LG طراحی شده است و هیچ چیزی در آن عقب نمی ماند و ما در اینجا برای آن هستیم. قاب تختخواب ، میز غرور و مدفوع در سایه ای مجلل از نیلی سلطنتی ایجاد شده است که باعث ایجاد قوام و در عین حال زیبا با دیوارهای صورتی روشن می شود. آیا شما هنوز الهام بخش کانال های دهه 1980 هستید؟
 

باربی صورتی

حالا اینجا صورتی است که نمی توانید از دست دهید. چشم نواز ، پر جنب و جوش و خوش ذوق ، خوش رنگ و جذاب است ، صورتی واقعی یک رنگ لهجه جالب در هر اتاق است. اگر مطمئن نیستید که برای تعهد به نقاشی کل اتاق صورتی ، تعهد رنگ آمیزی را آزمایش کنید (و اگر احساس جسورانه ای دارید آن را به کف بسپارید - پشیمان نخواهید شد).
 
 

مائو

در یک فضای کوچک ، یک رنگ رنگ بی نظیر واقعاً می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند. در این ویگت اتاق نشیمن که توسط استودیوی 2LG طراحی شده است ، دیواره های چوبی و کشو های چوبی غنی از بافت تن را برای بقیه فضا تنظیم می کنند. ما همچنین دوست داریم که چگونه لامپ میز کروی شکل نقوش گرد میز سنگ مرمر صورتی را بازی می کند.
 
 

داغ صورتی

این شومینه با الهام از رژلب امضای مادربزرگ صاحب خانه ، این نمایش را دزدی می کند. طراح کریستن مک کوری "از رنگ موجود در خانه به عنوان یک نقطه مقابل انرژی در مجموعه گسترده هنرها و عتیقه های ارثی صاحبان استفاده کرد."


Rss Services Print  -(7 Body)  Visitor Count: 1528
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image