هشت نکته برای هارمونی در آشپزخانه


هشت نکته برای هارمونی در آشپزخانه
چگونه وسوسه می شوید که همسر خود را با آن ماهیتابه که به طور نامناسب تمیز شده است ، بزنید؟ به جای این ، این استراتژی های مقابله را بررسی کنید
Date:1398/9/20

احتمالاً به همان اندازه روش های بسیاری برای رسیدگی به کارهای آشپزی و آشپزخانه وجود دارد - آیا جای تعجب نیست که آشپزخانه به دلیل اختلافات جزئی (اما تحریک کننده) خانگی به عنوان قطب خانگی تمایل پیدا کند؟ این که آیا شما و شریک زندگی خود و یا همسایه خود مشاجره بر سر ظرفشویی یا وظیفه زباله داشته اید ، در اینجا هشت راهکار برای حفظ صلح و هماهنگی در آشپزخانه ارائه شده است.
1. میکروناژ نکنید. مگر اینکه یک مسئله مهم بهداشتی باشد (مانند آلودگی متقابل) ، اگر شریک زندگی شما / همسایه / کودک شما دوست دارد کارهایی متفاوت از شما انجام دهد ، به آنها اجازه دهید. حتی اگر شما را دچار اشکال کند ، بدانید که ماشین ظرفشویی "به روش اشتباه" بارگیری شده است یا پنیر در کشو تولید قرار دارد. نبردهای خود را با دقت انتخاب کنید ، زیرا انتخاب دعوا های زیاد در آشپزخانه مطمئناً با نارضایتی از طرفین به پایان خواهد رسید.
طراحی مت گارسیا
2. مواظب باشید که بیشتر از همه دوست ندارید این کار را انجام دهد - و از آنها بخواهید که همین کار را برای شما انجام دهند. این باورنکردنی است که مسئله کارهای مختلف چقدر شخصی است! آیا وظیفه زباله را تحقیر می کنید؟ نمی توانید سبزیجات خرد کنید؟ هرچه که باشد ، بگذارید شناخته شود و سعی کنید یک تعویض عادلانه از وظایف شخصی را در بدترین حالت ترتیب دهید. این فشار زیادی را از بین می برد ، زیرا آنچه که هر یک از شما به شدت دوست ندارد از معادله خارج شود.
شرکت دی و دی و پسران دیوید استوارت
3- قانون طلایی ظرفشویی را امتحان کنید. قانون طلایی ظرفشویی بیان می کند که در صورت پخت و پز ، شما به طور رسمی برای کار شستشوی ظرفشویی و پاکسازی از قلاب خارج می شوید. این روش حس زیادی ایجاد می کند و همه چیز را بسیار ساده و عاری از درگیری نگه می دارد. البته ، این کار برای همه کار نخواهد کرد - شاید شما از پخت و پز لذت ببرید و از انجام ظروف مهم نیستید (یا نگران هستید که قوطی های قیمتی شما به درستی مراقبت نمی شوند) ، در این صورت بهتر است یک جایگزین پیدا کنید کار را برای غیر آشپز به کار بگیرد.
شرکت Orion Design، Inc.
4- مایل باشید قانون طلایی ظرفشویی را بشکنید. اگر در این مرحله هر تابه و ظرفی را که در خانه بودید ، درست کرده اید - و در هنگام تمیز کردن ، حتماً مورد توجه و اهمیت قرار دهید ، حتی اگر معمولاً از قانون طلایی پیروی می کنید. این امر به ویژه مهم است اگر شریک زندگی شما و همسایه شما معمولاً هنگام نوبت آشپزی ، شام های یک گلدان ساده درست می کند. و این نتیجه می گیرد که معقول است که بخواهید کمی کمک به پاکسازی کنید وقتی آنها یکی از آنها هستند که می توانند یک جشن دقیق را شلاق بزنند. کمی انعطاف پذیری تجربه مثبت تری برای همه ایجاد می کند. (فقط فراموش نکنید که سؤال کنید که آیا شما کسی هستید که ظروف سرباز یا مسافر را ایجاد کرده اید.)
Lautoka Urbana - Reformas y Diseño de espacios
5- از وضعیت خیلی زیاد آشپزها خودداری کنید. اگر هر دو دوست دارید آشپزی کنید ، تلاش برای همکاری در یک وعده غذایی همیشه مثبت ترین (یا صلح آمیز) تجربه نیست. و اگر آشپزخانه شما کوچک است ، می تواند بیش از یک نفر در یک زمان آشپزی سخت باشد. اگر هر یک از این سناریوها به نظر آشنا است ، در نظر بگیرید که یک نفر مقدماتی زودهنگام (مانند خرد کردن سبزیجات یا شروع ماریناد) انجام دهد و بگذارید فرد دیگر وقت لازم را برای کنار گذاشتن ظرف بگذارد. و این یک قانون خوب است که هر کس آشپزی واقعی را انجام می دهد تصمیم بگیرد که چگونه این کار را انجام داده است.
محل آشپزخانه
6. یک لیست خرید اصلی نگه دارید. هیچ چیز ناامید کننده تر از شروع دستور العمل فقط برای کشف شما از یک ماده اصلی نیست. یک نقطه واحد در آشپزخانه ، مانند تخته سیاه یا دفترچه یادداشت ، به عنوان محلی برای ریختن مواد و وسایل مورد نیاز در هنگام اتمام خود تعیین کنید و همه افراد در خانه را به استفاده از آن ترغیب کنید.
دیزی چوب
7. در زمان صلح تصمیم گیری کنید. اگر مشکلی پیش آمد که احساس می کنید نیاز به بیرون کشیدن دارید ، صبر کنید تا قبل از مطرح کردن آن با شریک زندگی یا خانه خود به یک فعالیت غیر آشپزخانه بروید.
 
به عبارت دیگر ، سعی نکنید در هنگام شام چیزی را حل و فصل کنید - اگر سعی می کنید شام را روی میز بگذارید ، تنش ممکن است در حال افزایش باشد و به نظر نمی رسد که هرگونه استدلالی به پایان برسد.
طراحی آشپزخانه و حمام + ساخت و ساز
8. کمک در خارج از کشور دریافت کنید. اگر هر کس در خانه شما (از جمله شما) بسیار شلوغ است ، گرفتن کمی کمک اضافی برای انجام کارهای آشپزخانه می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند. شاید شما بتوانید یک سرویس نظافت را برای مراقبت از مشاغل بسیار خطرناک استخدام کنید ، یا سعی کنید یکی از سرویس های تحویل جدید را ارائه دهید که مواد و دستور العمل های تازه را ارائه می دهد. حتی چیزی به آسانی گرفتن برخی از برنامه های غذایی و لیست های خرید آنلاین می تواند بار روزانه نگهداری و بهداشت روان خانواده را کاهش دهد.


Rss Services Print  -(2 Body)  Visitor Count: 1493
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image