اسرار مبل: نحوه انتخاب مبل تخت خواب شو


اسرار مبل: نحوه انتخاب مبل تخت خواب شو
در مورد انواع مختلف سرویس خواب و در هنگام انتخاب برای خانه خود چه مواردی را باید در نظر بگیرید
Date:1398/9/24

 

کودکان و نوجوانان Eclectic Eclectic Kids

خرید مبل تخت خواب چیزی بیش از انتخاب چشمی است که دوست دارید. به این دلیل که انواع مختلفی از تشک و پیکربندی وجود دارد و هرکدام می توانند بر راحتی خواب ، سطح نشستن و برنامه ریزی فضا تأثیر بگذارند.

اتاق نشیمن التقاطی توسط Margo Downing Interiors

فضای داخلی مارگو داونینگ آینده ابتدایی ترین مبل های خواب ، یک فوتون دارای یک قاب فلزی یا چوبی است که یک تشک منفرد در قسمت بالا دارد. وقتی تاشو شد ، تشک هم پشت و هم صندلی مبل را ایجاد می کند. در حالی که بسیار راحت به عنوان یک تختخواب ، یک فوتون می تواند چیزی را به عنوان مبل مورد نظر خود باقی بگذارد ، زیرا صندلی محکم و تا حدودی نابخشودنی دارد. آینده را مرور کنید

دفتر خانه انتقالی توسط Lindsay von Hagel

لیندسی فون هاگل شبانه روز تختخواب روز یک تشک دوقلوی منفرد است که در یک قاب قرار گرفته است تا جلوی مبل را به آن ببخشد. از آنجا که قاب فاقد تعویض یک مبل استاندارد است ، این سبک بهترین حالت برای اتاقی است که قرار نیست به طور مرتب برای سرگرمی استفاده شود.

توسط خانه اعلام شده

خانه اعلام شده پوشه های استاندارد. این سبک احتمالاً همان چیزی است که هنگام فکر کردن به مبل خواب در ذهن شما می آید. تشک توسط پارچه ای ضخیم و بوم مانند پشتیبانی می شود که توسط چشمه های جانبی محافظت می شود. تشک های تاشو در گزینه های مختلفی قرار می گیرند: کلیه مشروب فروشی ها ، همه فوم ها یا زیر بشقاب های دارای هوای هوا - که به نظر می رسد برنده راحتی باشد. این خواب آور ها به فضای بیشتری احتیاج دارند زیرا برای باز کردن تشک به اتاق نیاز دارید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط Sleepers در سیاتل

خواب در سیاتل خواب تاشو در سبک های مختلفی وجود دارد. راحتی و کیفیت بسته به سازنده بسیار متفاوت است ، بنابراین اگر این یک مبل با کاربرد روزانه است ، بهترین قیمت ممکن را خریداری کنید. مبل ها فاقد چشمه های حمایتی هستند که در یک مبل بدون خواب مشاهده می شوند ، بنابراین وقتی روی آنها می نشینید ، کمی متفاوت خواهند بود. در مورد خواب ، تشک نازک به معنای آن است که هنگام خوابیدن می توانید نوارهای پشتیبانی را احساس کنید.

توسط خانه اعلام شده

خانه اعلام شده برنامه های پاپ آپ این سبک مانند یک دست و پا کار می کند: یک تشک پایین از زیر مبل بیرون می کشد. همانطور که در اینجا مشاهده می شود ، می توانید از آن به عنوان دو تخت دو قلو استفاده کنید ، یا از تشک زیرین آن استفاده کنید تا یک تخت بزرگتر ایجاد کنید. شما به فضای زیادی برای بیرون کشیدن تختخواب احتیاج ندارید زیرا خواب شما به موازات پشت مبل است.

توسط خانه اعلام شده

خانه اعلام شده از آنجایی که این یک تشک واقعی است ، سبک پاپ آپ خروج یک سطح خواب راحت را فراهم می کند. همچنین به عنوان یک مبل راحت است ، تا زمانی که دوست دارید سطح صندلی محکم تری را دوست داشته باشید - شما در یکی از تشک های زیر بغل نشسته اید. همچنین می تواند در پیکربندی های مختلف ، مانند یک صندلی سایز خانوادگی ، همانطور که در اینجا مشاهده می شود ، مورد استفاده قرار گیرد.

اتاق نشیمن معاصر اتاق نشیمن معاصر

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید. در حالی که راحتی و سبک در هنگام انتخاب مبل خواب بسیار مهم هستند ، موارد دیگری نیز باید در نظر بگیرید: نحوه استفاده از آن ، چند بار برای خواب استفاده می شود و در چه سایز اتاق قرار خواهد گرفت.

اتاق نشیمن معاصر توسط اتاق و تخته

اتاق و تخته چگونه استفاده خواهد شد؟ آیا این یک مبل اصلی در اتاق نشیمن است یا چیزی که در اتاق یا اتاق مهمان کمتر استفاده می شود؟ اگر در اتاق نشیمن باشد ، می خواهید راحتی صندلی در اولویت باشد. انتخاب کوسن با هسته داخلی می تواند به از بین رفتن تعلیق بهار کمک کند.

مبل مدرن استودیو Sleeper I.O. مترو

چه مقدار خواب خواهد داشت؟ اگر مبل به مدت چند هفته به صورت تختخواب استفاده نشود ، یک خواب استاندارد تاشو باید خوب باشد. برای خوابانی که مرتباً استفاده می شوند ، یک پاپ آپ یا یک تشک تاشو از هوا را در نظر بگیرید.

اتاق نشیمن معاصر توسط RoomService 360

RoomService 360 اتاق چقدر بزرگ است؟ شما نمی خواهید هر زمان که بخواهید مبل را به یک تخت مبل تبدیل کنید ، باید مبلمان زیادی را جابجا کنید. در هنگام تبدیل شدن به یک تختخواب ، بیشترین مکان را به خود اختصاص می دهد. اگر لباس تنگ دارید ، با پاپ آپ بیرون بروید.

مبلمان اتاق خواب

وقتی اتاق مهمان اختصاصی ندارید ، مبل های تخت خواب یک راه حل عالی هستند. در حالی که معمولاً در ساخت مبل یا راحتی در خواب ، قربانی هایی وجود دارد ، اگر هنگام خرید اولویت های خود را در خاطر داشته باشید ، می توانید بهترین های هر دو جهان را بدست آورید. بیشتر چگونگی انتخاب موارد مناسب کوسن مبل مناسب برای خرید مبل راحتی مبل های خواب


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1465
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image