نحوه قرار دادن چراغ ها بر روی یک درخت کریسمس


نحوه قرار دادن چراغ ها بر روی یک درخت کریسمس
امسال نورپردازی درخت کریسمس را خودتان انجام بدهید - این ترفند مدیریت هوشمندانه هزینه ها است
Date:1398/9/24

آیا فکر حلق آویز کردن چراغهای کریسمس احساس ترس و وحشت را به همراه دارد؟ آیا مدتهاست به یک درخت فروشگاه زیبا خیره شده اید و از ظاهر درخت خود احساس شرم می کنید؟ این مراحل ساده را دنبال کنید و روزهای ننگین شما چیزی از گذشته خواهد بود. اریک بین ، شریک زندگی در ساخت و ساز نوآورانه ، سه ماه در سال در جوانی خود را در آویز کردن چراغ های کریسمس برای شهر Vail ، کلرادو گذراند. پیروی از نکات مربوط به نورپردازی درخت باعث می شود که سیم و سیم ها از چراغ های شما از منظره ناپدید شوند. این فرایند نصب ساده همچنین به شما کمک می کند تا بدون استرس ، با ضمانت نگه دارید تا مطمئن شوید که چراغ های شما قبل و بعد از نصب کار می کنند. بنابراین بازدم - این نکات ممکن است به شما کمک کند در واقع از نورپردازی درخت کریسمس امسال لذت ببرید.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

شرکت ساخت و ساز نوآورانه نتیجه نهایی - بله ، می تواند بدون بیرون کشیدن موهای شما انجام شود. شما نیاز دارید: • یک درخت کریسمس • 4 رشته چراغ کریسمس • یک نوار برق • یک سیم برق با شکاف برق (قهوه ای یا سبز) • قیچی • اتصالات کابل (اختیاری) • مدفوع مرحله ای (اختیاری) برای یک درخت بیرونی ، شما همچنین نیاز دارید: • یک ظروف GFCI • نوار الکتریکی • قطب یک نقاش (اختیاری)

توسط نوآورانه ساخت و ساز شرکت

1. قبل از آویزان کردن آنها ، هر رشته چراغ را وصل کنید. اگر نمی توانید در مدت 5 دقیقه پس از عمل ، رشته ای برای کار خود داشته باشید ، لطفاً آنرا دور بیندازید. برای جلوگیری از سقوط عاطفی قبل از شروع کار ، چند دلار مبلغ کمی برای پرداخت آن است.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

2. تمام برچسب ها را از چراغ ها جدا کنید.

توسط نوآورانه ساخت و ساز شرکت

توجه داشته باشید ایمنی: اگر چراغ های خارج را نصب می کنید ، حتماً آنها را به مدار GFCI وصل کنید. این گیرنده ها برای جلوگیری از تکان دهنده و الکتریسیته طراحی شده اند.

توسط نوآورانه ساخت و ساز شرکت

3. یک نوار برق را به نزدیکترین مخزن نصب کنید. این کار نه تنها روشن و خاموش کردن چراغهای شما را آسان می کند بلکه از مزایای اضافه کردن یک مدار شکن مدار داخلی نیز برخوردار است.

توسط نوآورانه ساخت و ساز شرکت

شرکت ساخت و ساز نوآورانه 4- یک سیم باند را به نوار برق وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که سیم اتصال می تواند بیش از یک پلاگین را بپذیرد. سعی کنید از بندهای سبز و قهوه ای برای آمیختن درخت استفاده کنید.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

اگر سیم ضمیمه شما بیش از یک پلاگین را نمی پذیرد ، می توانید یک شکاف مانند آن را در این تصویر اضافه کنید.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

5- بند ناف را در حدود نیمی از بالا تنه درخت نصب کنید. یک درخت دوم در نزدیکی قسمت بالای درختان بلندتر اضافه کنید. می توانید سیم را در اطراف تنه درخت باد کنید تا در جای خود قرار بگیرد یا از اتصالات کابل کوچک استفاده شود. توجه: در صورت نیاز به استفاده از سیم باند دوم ، آن را به نوار برق اصلی وصل کنید.

توسط نوآورانه ساخت و ساز شرکت

6. در چراغهای اول خود وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که به سیم طناب وصل شده اید که در نیمه راه درخت قرار داده شده است تا به پنهان کردن سیم ها کمک کنید. این امر همچنین با عدم نیاز به بازگرداندن مجدد آن به پریز برق ، باعث می شود رشته نور شما به حداکثر برسد. رشته چراغ ها را در امتداد تنه درخت به طرف بالا بکشید.

توسط نوآورانه ساخت و ساز شرکت

7. چراغ ها را از بالای درخت تا پایین نصب کنید. اریک باین ترجیح می دهد از بالا شروع کند ، بنابراین او همیشه به سمت پایین کار می کند ، به سمت شاخه هایی که در امتداد تنه درخت قرار می گیرند. این همچنین به جلوگیری از تلاش برای آویزان کردن نیم رشته نور در بالاترین قسمت درخت کمک خواهد کرد. پرتاب شدن چراغ ها در پایین تمایل به آسان تر دارد.

توسط نوآورانه ساخت و ساز شرکت

8- چراغ ها را از تنه درخت به سمت نوک شاخه بچسبانید. انجام این کار به جای سیم ها ، تمرکز را روی چراغ ها قرار می دهد. drap کردن چراغ ها در قسمت جلوی درخت ، سیم ها را در نمای ساده قرار می دهد. درعوض ، چراغهای اطراف شاخه را بپیچید تا راه خود را به سمت نوک بکشید. اطمینان حاصل کنید که چراغها را تا حدودی شل به هر شاخه پیچیده اید ، و هدف آن است که در هر شاخه حدود 12 چراغ بگیرید.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

نکته: چراغ هایی را که در آن دیده می شود نصب کنید. اگر در مقابل دیوار قرار گیرد می توانید میزان چراغ هایی را که در قسمت انتهایی درخت نصب می کنید کاهش دهید.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

نکته: بیش از سه رشته چراغ را به یکدیگر وصل نکنید. اتصال بیش از سه باعث آتش سوزی چراغ ها می شود.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

9. شاخه ها را به هم وصل کنید. اگر درخت شما در خارج از منزل است ، نوارهای برقی را در قسمتهایی از شاخه هایی که به هم وصل می شوند بپیچید. با این کار چراغ ها را به هم وصل کرده و به محافظت از آنها در برابر آب کمک خواهد کرد.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

چهارمین رشته چراغ خود را درون سیم باند که در وسط درخت قرار گرفته است ، وصل کنید.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

10. راه خود را به پایین درخت کار کنید. ممکن است لازم باشد بند ناف دیگری را در نزدیکی پایین درخت نصب کنید. این را به نوار برق اصلی وصل کنید تا روشن و خاموش کردن چراغ ها آسان باشد.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

نکته برای درختان بلند: غلتک را از قطب نقاش جدا کنید. چراغ های خود را روی براکت فلزی بچسبانید و از آن برای قرار دادن چراغ ها روی درخت استفاده کنید. شما قادر خواهید بود چراغها را روی یک درخت 10 تا 15 پا (بسته به ارتفاع خود) البته بدون نردبان بچسبانید.

توسط شرکت نوآوری ساخت و ساز

حالا بایستید و شاهکار خود را تحسین کنید. از دوستان ، همسایگان و مجامع قانونی دعوت کنید تا آنها را با حسادت تماشا کنند. به ما بگویید: نکات درختکاری شما چیست؟ ایده ها و عکس های درخت خود را در زیر به اشتراک بگذارید!


Rss Services Print  -(13 Body)  Visitor Count: 2202
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image