راهنمایی برای ساده سازی تزئینات کریسمس


راهنمایی برای ساده سازی تزئینات کریسمس
وقتی دک کردن سالن ها بیشتر از یک شادی به یک کار تبدیل می شود ، وقت آن است که بیشتر به آنچه اهمیت می دهد توجه کنیم
Date:1398/9/26

"عزیزم ، من می خواستم به شما اطلاع دهم که من همه چیزهای کریسمس خود را پشت سر می گذارم و از همه چیز به غیر از زیور آلات مورد علاقه من برای درخت خلاص می شوم." این مادر 76 ساله من در حال صحبت بود ، زنی که شعار ناگفته اش بوده است. "بیشتر بیشتر است" وقتی صحبت از بسیاری موارد زندگی می شود ، و به خصوص تزئین در کریسمس. وی گفت: "بعد از اینکه چیزها را مرتب کردم ، شما و توری [خواهرم] و بچه ها ممکن است هر آنچه را می خواهید ببرید. من بقیه را اهدا می کنم. " گفتم: "این عالی است ، حتی لازم نیست حتی برای یک لحظه در مورد آن فکر کنیم. هنوزم کنجکاو بودم "چه چیزی باعث این شد؟" او آهی کشید. "سال گذشته من این را کم کم کردم و فهمیدم که حتی بخش جالب ، تزئینات ، تبدیل به یک کار تبدیل شده است." آیا می توانید ارتباط برقرار کنید؟

اتاق نشیمن توسط Terrain

زمین در حالی که بسیاری از افراد می توانند درک کنند که چرا ممکن است کسی در دهه 70 خود برای ساده کردن تزئینات خود آماده شود ، ممکن است خیلی سریع نباشیم که به خودمان اجازه انجام همین کار را بدهیم. اما چرا؟ دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید به طور دائم یا حتی فقط در سال جاری به مقیاس بپردازید ، و حقیقت این است که لازم نیست شما یک سپه زار باشید تا تصمیم بگیرید که کارهای زیادی انجام می دهید ، مخصوصاً در ایام تعطیلات. بفهمید واقعاً چه اهمیتی دارد که مادر من در کنار من زندگی می کند و من کریسمس خانواده مان را میزبانی می کنم ، بنابراین نیازی به درک (واقعی یا واقعی) نبودن خواسته های هر کس دیگری بود. اما اگر فضای کریسمس شخص دیگری را فراهم کنید ، چه می کنید؟ چه می شود اگر (واضح!) شما بچه دارید؟ بنابراین بسیاری از ما سال به سال «به خاطر کودکان» چیزهای مختلفی را از دست می دهیم ، و ممکن است تعجب کنیم که می دانیم واقعاً به چه چیزی اهمیت می دهند. هنگامی که دوست من دیل هانسون بورکه تصمیم به عقب افتادن گرفت ، ابتدا با دو پسر بزرگتر خود بررسی کرد. او می گوید: "من از چیزهایی که آنها دوست داشتند شوکه شده ام." "بنابراین من کراکرهای مسخره (که می دانستند آنها را دوست دارند؟) نگه داشته ام و بخش عمده ای از تزئینات را دوست دارم ، اما ظاهراً آنها هرگز ندیده اند." شاید شما بدانید که حتی چیزهای مهم هم نیستند. هایدی استراوسر هنوز چند سال پیش سه فرزند در خانه داشت که به شدت قطع شد. وی گفت: "من یک تن دکوراسیون کریسمس را بسته بندی کردم و آن را به فروشگاه محلی پرشکوه خود منتقل کردم. کم کردن اندازه من نه تنها احساس خوبی بود بلکه اکنون تزئینات را ساده تر می کند زیرا من فقط سالانه فقط آنچه را که می خواهم تزئین کنم نگه داشتم. " بچه ها اصلاً مهم نبودند. او می گوید: "پیرترین دختر من بسیار متمایل به سنت است و دوست ندارد از سنت دور شود یا تغییراتی در آن ایجاد کند." اما ظاهراً این موارد مربوط به تزئینات درخت و تزئینات درخت نیست ، بلکه بیشتر مربوط به سنت های خانوادگی است. "

Eclectic توسط ریکی اسنایدر

ریکی اسنایدر اینگونه است که برای Sherry Chidwick است. پنج سال گذشته ، بچه های او اصرار داشته اند كه برای درخت كریسمس خود ، نهال های كاج کاج پوندراوزا را انتخاب كنند. او می گوید: "درخت شارلی براون 6 فوت بلند از دکوراسیون زیادی پشتیبانی نمی کند ، زیرا شاخه ها خیلی کم و خیلی دور از هم هستند و برای حمایت از وزن بسیار ضعیف هستند." وی گفت: "آنها خوشحال شدند که فقط چند تزئین سبک ، یک رشته مهره و چند چراغ چشمک زن را انتخاب کرده و آن را خوب می نامند. یک مجموعه کوچک Nativity ، مجموعه کتاب های کریسمس ، چند برف بزرگ آویزان در پنجره ها و یک سری چراغ های جوراب ساق بلند روی مانتو ، و ما خوب هستیم. پس از سالها سفر مداوم ، همه ما عاشق صحنه ساده خود در کریسمس هستیم. "

اتاق نشیمن التقاطی توسط هالی ماردر

هالی مردر مقیاس بازگشت کمی به سالهای قبل ، من در تعطیلات خودم که تزئین شده بودم دوباره جلب کردم. با این حال ، هر سال که من درخت را تزئین می کنم ، توجه می کنم و هر نوع تزئینی را که دوست ندارم کنار می گذارم. من به فرزندانم این فرصت را می دهم که قبل از هر چیز دیگری ، حق وتو کنند. همه آنها در خانه زندگی می کنند و تزئینات بخش مهمی از فرهنگ خانوادگی ما است. وقتی هر کودک به جهان می رود ، ما آنها را با جعبه تزئینات خودشان خاموش می کنیم. در حال حاضر ، من خوشحالم که آرزوهای آنها را برآورده کردم. بسیاری از کودکان بالغ از دریافت تعطیلات تعطیلات والدین خود لذت می برند. آلیسا بولاندر این کار را می کند. او می گوید: "مادرم به ما این امکان را می دهد تا قبل از اینکه تزئینات و تزئینات را کند ، بدانیم." "من تعداد انگشت شماری را که دلخوشش هستم ، گرفتم و آنها روی درخت من آویزان شده اند."

اتاق نشیمن سنتی اتاق نشیمن سنتی

این کار را یک سال یک بار انجام دهید این همان کاری است که شارون مورفی انجام می دهد. "او می گوید:" کریسمس تزئین ebbs و جریان هر سال در خانه ما ، "او می گوید. "در چند سال گذشته ، دختران بخش اعظم آن آخر هفته شکرگذاری را با استفاده از مراحل تحریریه خود انجام داده اند. هیچ چیز کاملاً دور ریخته نمی شود (مگر اینکه شکسته شود) ، فقط به زیرزمین بازگشت. امسال ، از آنجا که ما برای شکرگذاری تقسیم شده ایم ، جدی می شویم - مثل این ، هنوز چیزی در این زمینه وجود ندارد! "برای کارین کاستون ، بستگی به میزبانی او دارد یا خیر. "هنگامی که ما کریسمس را در خانه خود میزبان می کنیم ، من به بیرون می روم. کل خانه در داخل آن تزئین می شود ، چراغ های بیرون نیز." .

اتاق ناهارخوری اسکاندیناوی توسط www.adddesign.se

www.adddesign.se در نظر بگیرید Big Picture لین مایر پیرترین خانواده او است. او 12 سال داشت که خواهرش ، کوچکترین و پنجمین فرزند به دنیا آمد. همچنین سالی بود که والدینش آن را با تزئین برای تعطیلات ترک کردند و بچه ها به عهده گرفتند. او می گوید: "والدین من واقعاً از مراکز تعطیلات بیمار بودند." پدرم گفت: "پدر من هرگز به درخت كمك نمی كرد ، و شايد داشتن نوزاد تازه متولد شده نقطه عطف مادر من بود. او می گوید: "ما بچه ها درخت مصنوعی را پایین می کشیم و خودمان آن را تزئین می کنیم." "من فکر می کنم که ما آن را پایین کشیدیم و آن را در اتاق زیر شیروانی قرار دادیم که ما نیز انجام شد. فقط درخت داشتیم. هیچ دکوراسیون دیگری به جز یک صحنه مستقل کوچک که چهره ها در آن چسبانده نشده است است. من در کودکی این موضوع را درک نکردم. دو نوزاد من 16 ماه با هم فاصله داشتند. بعد از به دنیا آمدن دوم ، ما درخت خود را تا 4 یا 5 سالگی متوقف نکردیم.

اتاق نشیمن سنتی توسط Farrow & Ball

Farrow & Ball میشل ون لون (Pushback Pushback) ، که فرزندانش بزرگ شده اند را کنترل کنید ، امسال دکوراسیون کریسمس او را به صحنه ای از منبر ، یک اشاره گر و شمع در ویندوز محدود می کند. او می گوید: "وقتی اعضای خانواده حتی یک سوت از" همه کریسمس های ما کجاستند؟ "اظهار داشتند که من از آنها خواستم که آیا می خواهند در ماه ژانویه به دکوراسیون کمک کنند." "مکالمه". واقعاً به همین سادگی است.

 


Rss Services Print  -(14 Body)  Visitor Count: 753
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image