نکته های مهم برای خرید مبلمان


نکته های مهم برای خرید مبلمان
این مشخصات را هنگام خرید مبل ، داشتن یک نوع سفارشی ساخته شده یا به روزرسانی یک مورد قبلی خود ، در نظر بگیرید
Date:1398/9/26

هنگام انتخاب یا به روزرسانی مبل ، ممکن است بخواهید گزینه هایی فراتر از پارچه را در نظر بگیرید. جزییات طراحی مانند ضرب و شتم ، باند و ناخن می تواند هم مبل راحتی خود را بپوشاند و هم گاه به گاه آن را حفظ کند. دریابید کدام جزئیات می توانند یک قطعه سنتی ، مدرن تر یا ساده قدیمی را تماشایی کنند.

اتاق نشیمن معاصر توسط Linda McDougald Design | کارت پستال از خانه پاریس

درزها یکی از عناصر طراحی که از مبل تا مبل بسیار متفاوت است سبک درز (نحوه لبه های پارچه با هم دوخته می شوند). ضربه می تواند ظریف باشد ، اما نوع درز می تواند تعیین کند که چگونه یک قطعه رسمی یا گاه به گاه به نظر می رسد.

اتاق نشیمن الكترونیك اتاق نشیمن الكترونیك

جوش لمسی متناسب اضافه می کند و تمایل به ظاهر سنتی تر دارد. شما می توانید با ساخت پارچه آن از نوع یا رنگی متفاوت از کوسن ، یک لمس گرافیکی که به خوبی روی تکه هایی که شکل مشخصی دارند ، کمک کنید.

التقاط توسط لوئیس و شرون پارچه

بخیه های مسطح برخی از انواع بخیه ها یک درز مسطح تر ایجاد می کنند. top topching امری رایج است ، اما موارد دیگری نیز وجود دارد ، مانند درز فرانسوی و درز کور. اما در مشخصات آن چندان گرفتار نشوید ، زیرا ظاهر کلی یکسان است: کمی مدرن تر و شیک تر از جوش. در صورتی که بخواهید یک قطعه را تن صدا کنید ، بخیه های تخت ایده آل هستند.

اتاق ناهارخوری انتقالی توسط طراحی داخلی جولیا کاتلر

فلنج فلنج پارچه ای بر روی بالشتک است که از درز امتداد دارد. حاشیه پارچه مسطح را ایجاد می کند - فکر کنید که یک قلاب سنگی بدون همه چین ها باشد. می توان از آن در بالش های پرتاب ، کوسن های مبل یا تکه های کشیده استفاده کرد و ظاهری رسمی تر به وجود می آورد.

اتاق ناهارخوری سنتی توسط LORRAINE G VALE ، متحد ASID

بانداژ دامن اگر قطعه مبلمان شما دامن دارد ، می توانید یک باند پارچه متفاوت را به قسمت زیر آن اضافه کنید. باند به طور معمول 1 تا 9 اینچ عرض دارد و می تواند به تجزیه یکنواخت اثاثه یا لوازم داخلی اثاثیه کمک کند. اما اگر قصد استفاده از آن را دارید ، آن را فقط در یک نوع مبلمان در یک اتاق محدود کنید. داشتن باند بر روی تمام قطعات می تواند احساس طاقت فرسا کند.

توسط خانه اعلام شده

باندهای بدون دامن همچنین می توانید از بندهایی روی دامنهایی استفاده کنید که دامن ندارند. این کار با استفاده از پارچه به طول نیم اینچ تا 1 اینچ تا انتهای قطعه و نگه داشتن آن در محل با ناخن ها انجام می شود. این یک جزئیات طراحی عالی است که با اکثر سبک های دکوراسیون (به استثنای فوق مدرن) خوب به نظر می رسد. پارچه مورد علاقه برای استفاده ، پارچه کتانی است ، زیرا در انواع رنگهای خاموش قرار دارد و دارای بافتی است که با سایر پارچه ها به خوبی مخلوط می شود.

انتقالی توسط کیم اسکودرو داخلی

Tufting Diamond Tufting Tufting از افسردگی های موجود در اثاثه یا لوازم داخلی ایجاد شده با کشیدن یک دکمه رشته ای به پارچه تشکیل شده است. هنگامی که پانسمان الگوی الماس را ایجاد می کند ، یک توف الماس دارید. این قطعاً ظاهری سنتی و رسمی است. همچنین می توانید پارچه را روی دکمه ها تغییر دهید یا از دکمه های مایل به مروارید یا فلاکس استفاده کنید تا یک لمس منحصر به فرد به آن اضافه شود.

سنتی توسط Pearson & Company

وفل Tufting با پاشیدن وافل ، تکه های پارچه به هم دوخته می شوند و در نتیجه کمرنگی ایجاد می شود که درزها از هم جدا می شوند و الگوی مستطیلی در پارچه ایجاد می کنند. این مدرن ترین نسخه از استحکام است ، و حتی اگر آنها را نمی خواهید ، به دکمه های موجود در چراغها احتیاج ندارید. از آنجایی که ساخت وافل بافت بدون زیبایی بیش از حد زیبا می شود ، در خانه های میانه یا اتاق های مردانه به خوبی کار می کند.

اتاق نشیمن ویکتوریا اتاق نشیمن ویکتوریا

اصلاح ناخن های ناخن می تواند یک تکه مبلمان را خسته تر ، رسمی یا مدرن تر به نظر برسد - همه چیز به انتهای ناخن و نحوه استفاده آن بستگی دارد. ناخن معمولاً یک لمس با طراحی سنتی است ، بنابراین اگر به دنبال فضایی کاملاً مدرن هستید ، احتمالاً باید از آن پرش کنید. اما اگر ترکیبی از مدرن و سنتی را دوست دارید ، سرهای ناخن فقط ممکن است بهترین دوست شما باشند ، زیرا می توانند یک حس کلاسیک را به قطعات مدرن بدهند.

اتاق ناهارخوری انتقالی توسط شرکت Crowell + شرکت داخلی

ناخن بر روی مرز مبلمان ، یا به کل قطعه یا فقط یک قسمت اعمال می شود. اگر می خواهید آن را لطیف نگه دارید ، ناخن را فقط در اطراف پایه قرار دهید. دور زدن به کل قطعه تأثیر بیشتری می گذارد و برای مبلمان با شکل جالب مانند هدست فرفری عالی است. این همچنین یک قطعه خوب است که قسمت پشت آن جلوی اتاق است.

اتاق نشیمن انتقالی توسط خانه اعلام شده

نیکل ناخن ها احتمالاً متداول ترین نوع پیشانی ناخن ، برش نیکل به رنگ نقره ای است و می تواند مات یا براق باشد. در سبک های مبلمان مدرن بسیار عالی به نظر می رسد و یک لمس پر زرق و برق را به قطعات سنتی اضافه می کند. در واقع رنگهای تیره تری مانند نیروی دریایی و زغال چوب ظاهر می شود.

انتقالی توسط طراحی مسیر: اشلی وین

میخ های برنجی میخ های برنجی می توانند از طلای مات تا طلای درخشان متغیر باشند. برنج مات بسیار متنوع است و به طور کلی از نیکل کم کم تر است. برنج های براق بیشتر برجسته خواهند شد و قطعاً پر زرق و برق است. در برابر رنگ های تیره مانند سیاه عالی به نظر می رسد.

اتاق خانواده روستایی توسط استودیو پنجم معماری و طراحی داخلی

ناخن پرنعمت یا قدیمی یا قدیمی ، که چکش خورده است یا رنگی برای پوشیدن دارد ، کاملاً در اردوگاه روستایی قرار دارد. این امر می تواند عالی باشد برای یک تکه مبلمان که در یک کابین یا خانه در مزرعه می رود. با جفت کردن آن با چرم مضطرب ، لبه های زنگ زده را بیشتر کنید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط خانه اعلام شده

Tack Trim Nailheads ریز و تیز کردن ضخامت کوچک و مناسب برای لمس لطیف عالی است. از آنجایی که این هدفون استاندارد شما نیست ، می تواند برای به روز کردن سبک دیگری غیرقابل استفاده باشد. به طور معمول از رنگ تیره تری ، تر و تمیز کردن طرح باعث ایجاد خطی ضعیف در اطراف یک قطعه می شود و باعث علاقه می شود.

سنتی توسط Pearson & Company


Rss Services Print  -(16 Body)  Visitor Count: 1252
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image