اصول دکوراسیون منزل: خانه شما از کجا نمایان می شود؟


اصول دکوراسیون منزل: خانه شما از کجا نمایان می شود؟
با استفاده از 5 سبک خانه ای که از گذشته و حال می گذرد ، نقش طراحی های معماری را در طرح های فعلی کاوش کنید
Date:1398/9/26

یكی از متداول ترین سؤالاتی كه افراد در مورد خانه خود دارند این است كه ، چه سبكی است؟ این همیشه آسان نیست که به آن پاسخ دهید. "سبک" یک اصطلاح گریزان است ، زیرا می تواند در بسیاری از موارد مختلف اعمال شود ، و سبک غالباً تلفیقی از ویژگی های مختلف است. با این وجود ، اکثر خانه ها پیوندی به سبک معماری مستقر دارند که با شکل کلی ساختار و یا جزئیات آن تعریف می شوند. همچنین باید در نظر داشت که بسیاری از سازه ها صرفاً از ضرورت و با کمی توجه به زیبایی شناختی در طراحی ایجاد می شوند و از سبک های عامیانه یا بومی استفاده می شوند. می توان گفت سبک بیش از قبل یا در حین تعریف است. علامت گذاری به عنوان یک ساختمان منحصر به فرد همانطور که در حال طراحی است معنی چندانی ندارد. زمان خواهد فهمید که آیا این امر به دنبال تکرار است و موارد بعدی را کسب می کند ، در نتیجه روند ایجاد می کند. اما تاکنون بیشتر خانه ها دارای هویت ریشه ای هستند که برای انطباق با استانداردهای زندگی فعلی تکامل یافته اند.

نمای بیرونی مزرعه توسط Isler Homes

سبک ها و مد های طراحی خانه یک بار منطقهای بودند و به مرور زمان آهسته تغییر می کردند. تکنیک های ساختمان با مهارت تاجران محلی دیکته شده بودند ، و مواد از منابع نزدیک به دست می آمدند یا خیلی از قبل و با صبر پیش بینی می شدند. با شروع رونق ساختمان پس از جنگ جهانی دوم ، شیوه های مدرن ساختمان به طور کامل چگونگی و آنچه ساختیم را تغییر داد. تأثیر دیزنی لند به وقوع پیوست. طراحی از مکانهای دوردست الهام گرفته شده است ، و مواد می توانند از طریق راه آهن یا کامیون حمل شوند و حتی به تقریباً در هر مکانی در جهان توسعه یافته پرواز کنند. از این تجملات انتخابی ، چند سبک ماندگار تکامل یافت ، که با محبت بسیار به آخرین قرن روی می آورند. در اینجا می توانید پنج سبک خانه را ببینید که ریشه در گذشته دارند اما کاملاً مسکونی از قرن بیست و یکم با حس و حال و هوای قوی است. 1. التقاط فرانسوی. در نظر گرفته می شود که در معماری کلاسیک رنسانس برخلاف معماری کلاسیک باستان ریشه دارد ، سبک التقاطی فرانسه می تواند متقارن باشد ، مانند خانه ای که در اینجا نشان داده شده است ، یا نامتقارن. این خانه خاص با استفاده از سنگ و معماری Beoux-Arts با مفصل بندی دقیق نمای نما ، دارای یک خانه چادر است. حتی نشانه ای از احیای یونان با روتختی و محور آن است. اگرچه معماری کلاسیک در ساختمان تجاری مدرن عملاً وجود ندارد ، اما هیچ نشانه ای از کنار گذاشتن در عرصه داخلی نشان نمی دهد.

نمای بیرونی سنتی توسط طراحی / ساخت Sicora

2. زونا. با اشاره به جزئیات کلاسیک ، سبک زونا در اواخر قرن نوزدهم زیر چتر طراحی ویکتوریا ظاهر شد. این طعنه آمیز از معماری قرون وسطایی سرچشمه می گیرد - یعنی دوره ساخت بین پایان کلاسیک باستان و آغاز رنسانس کلاسیک. زونا اصلی قبل از زمان خود سبکی بود. طرح های زونا از طرح های کف بازتری استفاده می کنند ، ویژگی ای که امروزه بسیار پر طرفدار است. در این خانه عناصر سبک چوب نیز وجود دارد (به شیروانی در ایوان ورودی توجه داشته باشید) و Tudor (به سازه های سقفی شیب دار و اشکال مختلف پنجره توجه داشته باشید). سبک زونا در حال حاضر در جنوب شرقی ایالات متحده بسیار پرطرفدار است اما در همه مناطق کشور یافت می شود.

نمای خارجی سنتی توسط استودیو 1 معماران

3. پریا. اگرچه نمونه های معتبری از این سبک در خارج از میانه غربی نادر است ، و اگرچه فقط مختصراً محبوب بود (1900 تا 1920) ، اما تاثیری در معماری حومه ای بومی و بکر برای قرن بیستم داشت. خطوط طولانی ، کم افقی و تاج های عمیق به همراه سقف های کوهی را می توان در سراسر ایالات متحده به سبک آشنایی هرچه بیشتر یافت. همچنین این یک اثر منحصر به فرد آمریکایی است و جزئی از معماری مدرن به حساب می آید و به طور خاص ، ناشی از جنبش هنرها و صنایع دستی است. همانطور که در این مثال مشاهده می شود ، جزئیات می توانند کاملاً پیچیده و پیچیده باشند.

نمای خارجی معاصر توسط Rockefeller Kempel Architects

4. معاصر کالیفرنیا. این طراحی ساحلی کالیفرنیا به سبک midcentury همراه با مدرنیسم بومی اشاره می کند ، از این رو آن را به عنوان معاصر معرفی می کند. همچنین مواد و تکنیک های ساخت و ساز در حال حاضر را نمایش می دهد. یک محبت شدید برای معماری مدرن میانسالی ، بویژه داخلی ، در اواخر قرن بیست و یکم پدید آمده است. نمونه های اصلی به دهه 1930 باز می گردد ، اما برنامه Case Study در کالیفرنیای جنوبی و توسعه دهنده جوزف آیشلر در کالیفرنیای شمالی این کشور را به روشی از آنچه امروزه بیشتر نشاندار آن است ، تبدیل کرده است. بسیاری از خانه ها با این تأثیر ساخته شده اند تا زمانی که برگشت سلیقه در دهه 1980 ، مد را به احیای تاریخی و حتی پسامدرنیسم بازگرداند ، هرچند که این معماری در معماری مسکونی نادر بود. در این مثال رابطه محکم بین فضاهای داخلی و خارجی مشهود است ، همراه با دیوارهای شیشه ای و استفاده از مواد گرم.

نمای خارجی مدرن توسط AR Design Studio Ltd

5- بین المللی. این سبک در ایالات متحده کمی نادر است اما در بسیاری از نقاط جهان مانند این مثال در انگلستان یافت می شود. این سبک که از اثر معماران مشهور مانند میس وان دره روه و لو کوربوزیه قبل از جنگ جهانی دوم متولد شده است ، پس از جنگ در اروپا به نفع خود سقوط نکرد ، اما همزمان به شدت تحت تأثیر مدرنیته میانه روای یاد شده در ایالات متحده قرار گرفت. شفافیت ساختاری در قلب این سبک نهفته است که می توان با سقف های صاف ، دیوارهای شیشه ای و صفحه های طولانی از دیوارهای جامد که با دهانه ها سوراخ شده اند ، به راحتی شناسایی کرد. با نمایش خانه ، منظره با گسترش عناصر دیواره اولیه تعریف می شود ، در حالی که به نظر می رسد سطح بالایی بالاتر از تنظیمات شناور است. مینیمالیسم هویت خود را نشان می دهد ، اما بررسی دقیق تر این شاهکارها اغلب جزئیات پیچیده ، متفکرانه و دقیق را نشان می دهد. بعدی: با اجداد کلاسیک خانه سنتی خود دیدار کنید


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 1139
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image