نحوه رنگ آمیزی یک اتاق: مقدمات برای نقاشی


نحوه رنگ آمیزی یک اتاق: مقدمات برای نقاشی
هنگام انجام این کار خودتان مراحل لازم برای کسب بهترین نتیجه را پیدا کنید
Date:1398/9/27

یکی از ساده ترین راه ها برای خوشبو کردن اتاق ، استفاده از یک رنگ جدید است. اگر از وسایل مناسب استفاده کنید و مراحل صحیح را انجام دهید ، برخلاف نقاشی نمای بیرونی خانه ، که یک امر بسیار بزرگ است ، نقاشی اتاق نسبتاً بدون درد است. آماده سازی خوب کار را آسان تر می کند.

اتاق خواب اسکاندیناوی توسط Shanade McAllister-Fisher Design Interior

وسایل و لوازم پیچ گوشتی پارچه های قطره ای (بوم و پلاستیک) نردبان بسته بندی پلاستیکی و باند لاستیکی اسفنج و دستمال تمیز صابون ظرفشویی ماسک گرد و غبار ماسک گرد و غبار یا پچ مرکب چاقوی بتونه یا ابزار پنج در یک یکی قلاب قابل حمل و تفنگ پلاستیکی نوار نقاشی نقاشی اولیه رنگ برس ( 1 اینچ تا 3 اینچ زاویه دار و مستقیم لبه دار) غلتک مخصوص رنگ ، دستگیره و سینی بسته سطل و شیشه های رنگی برای تمیز کردن رنگ های نازک تر یا سایر حلال ها

اتاق خانواده معاصر توسط lisa rubenstein - طراحی اتاق های واقعی

آماده سازی ابتدا ، مبلمان را از اتاق ببندید یا آن را از دیوارها دور کنید. R آثار هنری R ، آینه ها ، درمان های پنجره ای و صفحات سوئیچ پریز برق. کف و هر نوع اثاثیه را با پارچه های رها و تارپس بپوشانید تا در مقابل چکه ها محافظت شود. لوسترها و چراغهای آویز را با دستمال کاغذی و پلاستیکی پوشانید. با استفاده از نوارهای لاستیکی ، کیسه های پلاستیکی را در اطراف doorknobs وصل کنید. جف DuPont از راه حل های نقاشی صدا در سیاتل می گوید ، پارچه های افتادگی بوم به کمک بوتیل برای کفپوش ها ایده آل هستند زیرا پوشش لاستیکی آنها مانع از چکه شدن رنگ در پارچه می شود. آنها همچنین از لغزش جلوگیری می کنند.

اتاق نشیمن معاصر توسط The Design High

یک سطح دیوار تمیز مهم است ، بنابراین رنگ به طور مساوی می چسبد. بنیامین مور برای از بین بردن کثیفی دیوارها و سقف استفاده از اسفنج و مواد شوینده تمیز کننده ظرفشویی را که با آب مخلوط شده است توصیه می کند. اگر در هر یک از سطوح ترک و سوراخ وجود دارد ، آنها را با یک بند یا قلاب پر کنید ، سپس منطقه را صاف کنید.

اتاق خواب انتقالی توسط نقوش هنری برای زندگی ، Tineke Triggs

به نخست وزیر یا نه؟ استفاده از یک آغازگر اگر رنگ قبلی سبک نباشد و سطح آسیب نبیند ، همیشه ضروری نیست. مناطق وصله شده می توانند دارای نقاط مرتفع باشند. وی گفت: "ما همه لکه های خشک ، مناطق آسیب دیده و لکه ها را اولویت بندی می کنیم. ما همچنین دارای دیوارهای نصب شده تازه نصب شده ، تخته های قدیمی تر ، چوب خام و دیوارهای کثیف یا لکه دار هستیم. " اگر می خواهید سطح کاملی را به خود اختصاص دهید ، DuPont توصیه می کند از یک آغازگر استفاده کنید که در رنگ آن نیمی از رنگ جدید باشد. نوار نقاش را در امتداد لبه های رنگی بکشید و لبه ها را با استفاده از چاقوی بتونه یا ابزار پنج در یک فشار دهید. به این ترتیب اگر رنگ همپوشانی داشته باشد ، روی نوار خواهد رفت نه سطح. همانطور که هر سطح را نقاشی می کنید ، قبل از اینکه رنگ خشک شود نوار را با دقت جدا کنید.

اتاق خواب معاصر توسط بنیامین مور

شروع با استفاده از رنگ سقفی قبل از رنگ آمیزی ، برس و غلطک را توصیه کنید. برای انجام کارهای مسواک زدن و داخل سینی برای استفاده از غلطک ، رنگ را داخل یک سطل کوچک بریزید. برای برس زدن ، قلم مو را حدود یک سوم راه داخل رنگ آغشته کرده و آن را در مقابل قسمت سطل شیر بزنید تا رنگ اضافی آن برطرف شود. با استفاده از یک برس موی 2 اینچی یا 2 اینچی ، از "برش" شروع کنید - یک نوار 3 تا 4 اینچ را روی سقف که در آن دیوار قرار دارد ، نقاشی کنید ، از یک گوشه شروع کنید و راه خود را به اطراف بپیچید. اتاق برای رنگ آمیزی قسمت اصلی سقف ، به یک غلتک با یک دسته فرعی تغییر دهید. با آهسته چرخاندن آن روی لبه های سینی رنگ ، حتماً رنگ اضافی را از غلتک جدا کنید. روی یک الگوی "W" به عرض 3 فوت بکشید. بدون اضافه کردن رنگ بیشتر یا بلند کردن غلتک ، "W" را پر کنید و رنگ را به خط برش واریز کنید. در این الگوی "W" به نقاشی روی سقف ادامه دهید ، در صورت لزوم غلتک را با رنگ بارگیری کنید تا سقف آن پوشانده شود.

اتاق نشیمن معاصر توسط Pratt & Lambert Paints

به گفته بهر ، تکنیک "W" به توزیع یکنواخت رنگ روی دیوار کمک می کند. بنیامین مور توصیه می کند که بیش از طول سقف ، به جای طول ، چرخش در بدن (به صورت افقی و نه به صورت عمودی) کار کنید تا از کرنش پشت و گردن خودداری کنید.

دفتر خانه سنتی توسط بنیامین مور

بنیامین مور دیوارها را بکشید بعد از اینکه سقف کاملاً خشک شد (رنگهای لاتکس عموماً دو تا چهار ساعت خشک می شوند ؛ رنگهای روغنی به 24 ساعت زمان نیاز دارند) ، در صورت لزوم نوار نقاش را بمالید و دیوارها را یک بار بکشید. برای نقاشی نواری در امتداد لبه ها در سقف ، پایه های پایه ، درها و پنجره های دیوار اول از تکنیک برش استفاده کنید. به غلتک تغییر دهید و از تکنیک "W" برای رنگ آمیزی بقیه دیوار استفاده کنید. این روند قلم مو و غلتک را برای هر دیواره تکرار کنید.

حمام سنتی توسط ساختمان زیبا هانسون

بعد از اینکه دیوارها کاملاً خشک شدند ، نوار نقاش را روی دیوارها و کف اطراف آن بچسبانید و آن را محکم در محل خود فشار دهید. یک برس کوچک کوچکتر ، حدود 2 تا 2 اینچ عرض ، برای تابلوهای wainscoting ، تخته های پایه و لبه های اطراف درب و پنجره ها بهترین است. از پوشش های طولانی برای پوشاندن تر و تمیز استفاده کنید. برای رنگ آمیزی لبه ها ، DuPont توصیه می کند که برس را روی نوار نقاشی مسواک بزنید ، و این امر مانع از رنگ آمیزی زیر نوار می شود. برای خشک کردن برس ، از رنگ بسیار کمی روی برس استفاده کنید و یک یا دو کت اضافی نیز انجام دهید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط جی جفرز

جی جفرز نکات لمسی DuPont توصیه می کند رنگ را حدود 10 دقیقه پس از استفاده بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ راه اندازی (قطره ای) وجود ندارد. او می گوید: "در صورت وجود ، می خواهید مطمئن شوید كه اینها را از بین می برید یا مسواك می زنید." "هرگونه لپ تاپ لازم باید حداکثر ظرف مدت یک یا دو روز انجام شود تا از چشمک زدن [لکه های براق یا کسل کننده] جلوگیری شود یا رنگ آمیزی نکند."

اتاق خواب انتقالی توسط TARA BAKER

چند کت؟ دو رنگ در هنگام نقاشی یک اتاق استاندارد است. DuPont توصیه می کند که بین کت ها دو تا چهار ساعت صبر کنید. وی گفت: "با برخی از رنگ های تزئینی ، مانند برخی محصولات فرآورده های روغنی ، می تواند یک زمان 24 ساعته دوباره کاری باشد. همیشه دستورالعمل های محصول را حتما بررسی کنید. " پس از اتمام نقاشی ، طبق دستورالعمل سازنده ، برس ، غلطک و ابزار دیگر خود را با صابون و آب یا حلال رنگ پاک کنید. هر رنگ باقی مانده را در قوطی های آن بریزید و قوطی ها را بچرخانید. به ما بگویید: نکات نقاشی مورد علاقه شما چیست؟ به اشتراک گذاری آنها را در نظرات! اطلاعات بیشتر نحوه استخدام یک نقاش برای انجام پروژه های آخر هفته تابستانی فضای داخلی خود برای اینکه خانه شما تا پاییز شیرین به نظر برسد


Rss Services Print  -(6 Body)  Visitor Count: 1525
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image