ترکیب رنگ اتاق خواب: اسرار رنگ آمیزی برای اتاق خواب


ترکیب رنگ اتاق خواب: اسرار رنگ آمیزی برای اتاق خواب
به افشاگری های شگفت انگیز در مورد رنگ دیوارهای اتاق خواب بنگرید تا بیشتر از آنچه می خواهید استفاده کنید
Date:1398/9/27

بیشتر بخوابید و رابطه جنسی بیشتری داشته باشید؟ بله لطفا! یک بررسی جدید که شامل 2،000 بریتانیایی است ، رابطه ای بین رنگ دیوارهای اتاق خواب و دکوراسیون با میزان خواب و رابطه جنسی شما وجود دارد. غذای آماده: افراد با اتاق های آبی به نظر می رسد بهترین خواب شبانه را تجربه می کنند ، در حالی که افرادی که دارای دیوارهای کارامل رنگ هستند بیشترین رابطه جنسی را دارند. بگذارید خط دیوانه برای اختراع رنگ کارامل آبی شروع شود! در اینجا نحوه تفکیک نظرسنجی آمده است.

اتاق خواب سنتی توسط خانه های سفارشی Echelon

خانه های سفارشی Echelon مطمئناً ، رنگ بسته ای که چشمان شما بسته است و چراغ ها خاموش نمی بینید ، اما رنگ دیوارها و دکوراسیون شما بر نحوه خوابیدن قبل از بستن چشمان شما تأثیر می گذارد. به طور متوسط ​​، پاسخ دهندگان این نظرسنجی که در یک اتاق خواب آبی خوابیده اند ، هفت ساعت و 52 دقیقه از خواب می گیرند ، بیشترین میزان در این نظرسنجی ، که توسط Travelodge انجام شده است ، یک هتل زنجیره ای مناسب برای بودجه در انگلستان ، سازندگان ، معلمان و کارمندان دولت تمایل به انتخاب دارند. مطابق این بررسی ، آبی رنگ اغلب برای اتاق خوابهایشان است.

اتاق خواب سنتی توسط سازندگان خانه اوکلی

سازندگان خانه اوکلی این تحقیق پیش بینی می کند که از آنجا که آبی از مدت ها قبل با احساس آرامش - آب ، آسمان آبی و غیره همراه بوده است - رنگ به ما کمک می کند تا قبل از خواب سرمازدگی کنیم.

اتاق خواب سنتی توسط ادوارد پستیف داخلی

فضای داخلی ادوارد پستیف در واقع گفته می شود که آبی نیز برای خواب بیشتر صدا به کاهش فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. کریس ایدزیکوفسکی ، متخصص خواب در مرکز خواب ادینبورگ ، در بیانیه مطبوعاتی می گوید: "این یک نتیجه شگفت انگیز است ، زیرا گیرنده های خاصی به نام سلول های گانگلیونی در قسمت شبکیه چشم ما وجود دارد که به رنگ آبی حساس هستند." درباره این مطالعه. " تعامل بین نور ، خواب و بیداری بسیار مهم است. "

اتاق خواب سنتی توسط معماران Crisp

معماران واضح 58 درصد شگفت انگیز انگلیسی ها در این نظرسنجی که در اتاق های آبی می خوابند می گویند که مرتباً از خواب بیدار می شوند. چریو!

اتاق خواب ساحل توسط استودیوی طراحی Bruce Palmer

استودیوی طراحی بروس پالمر

اتاق خواب سنتی توسط Bountiful

با فضل

اتاق خواب معاصر توسط لسلی بانکر

لسلی بانکر سایه خاصی از زرد در ارتقاء بهترین خواب شب در جایگاه دوم قرار دارد: به طور متوسط ​​هفت ساعت و 40 دقیقه در هر شب. زرد گرم بدن را با تحریک سیستم عصبی و آرام کردن اعصاب ، آرامش می بخشد.

اتاق خواب سنتی توسط طراحی داخلی Tobi Fairley

طراحی داخلی توبی فیرلی

اتاق خواب معاصر توسط Warline Painting Ltd.

Warline Painting Ltd. سبز همچنین یک ابهام آرام و آرام بخش ایجاد می کند ، به همین دلیل به نظر می رسد سومین رنگ مناسب برای خواب است. افراد دارای اتاق های سبز به طور متوسط ​​هفت ساعت و 30 دقیقه در شب خواب می گیرند ، و 22 درصد از افراد مورد بررسی گفته اند که از خواب بیدار می شوند "احساس خوش بینی و مثبت می کنند".

اتاق خواب انتقالی توسط Linda McDougald Design | 
کارت پستال از خانه پاریس

طراحی لیندا مک داگالد | کارت پستال از خانه پاریس

صحنه داری خانه اتاق خواب مدرن پیراهن جدید ، صفحه اصلی استایل ، خاکستری ، نقره ای ، صحنه سازی خانه املاک و مستغلات

این نظرسنجی نشان می دهد اتاق خواب نقره ای آرامش بخش از مهتاب تقلید می کند ، که مغز را نشانه می گیرد تا بداند که شب است و زمان خواب است. افرادی که اتاق خواب های نقره ای دارند به طور متوسط ​​هفت ساعت و 33 دقیقه از خواب می گیرند ، در حالی که 21 درصد از نظرسنجی ها اظهار داشتند که انگیزه بیشتری برای ورزش در اتاق خواب خود دارند.

اتاق خواب اکلیکت توسط طراحی داخلی کیمبال استار

طراحی داخلی کیمبال استار نارنجی در کمال تعجب ، بسیار عقب است و افراد به طور متوسط ​​هفت ساعت و 28 دقیقه از خواب می گیرند. مطابق این بررسی ، رنگ گرم یک فضای پایدار و آرام بخش ایجاد می کند و حتی می تواند به هضم غذا نیز کمک کند - به خصوص اگر یک وعده غذایی بزرگ یا اواخر عصر میل کرده باشید.

اتاق خواب معاصر توسط معماران McClellan

معماران مک کلان همچنین رنگی برای آرامش عضلات پیدا شده است ، بنابراین سریعتر می خوابید.

اتاق خواب سنتی توسط Bella Luna Services، Inc.

Bella Luna Services، Inc. براساس این مطالعه ، بانکداران و نمایندگان املاک تمایل دارند دکوراسیون طلا را انتخاب کنند.

کلبه اتاق خواب سنتی

گرچه مشابه نقره ، خاکستری ، یک رنگ بسیار جالب رنگ در خانه ، در این تحقیق عملکرد خوبی نداشت. افراد در اتاق های خاکستری به طور متوسط ​​فقط شش ساعت و 12 دقیقه خواب در شب دارند. در این مطالعه تصور می شود که قهوه ای و خاکستری می توانند "به خصوص در اتاق خواب" خواب آور و افسرده کننده باشند و باعث شوند که سرنشینان احساس عاطفی و ناراحتی کنند - و به خواب بیقراری منجر شود. " علاوه بر این ، این بررسی نشان داد که بریتانیایی ها با اتاق های خاکستری بیشترین وقت خرید را بصورت آنلاین در رختخواب می گذرانند.

اتاق خواب انتقالی اتاق خواب انتقالی

کسانی که اتاق خواب قهوه ای ، خامه ای یا سفید دارند به احتمال زیاد کارگرانی هستند که حداقل سه بار در هفته کار خود را به رختخواب برسانند. کارگران فروشگاه به احتمال زیاد این رنگ ها را در اتاق خواب خود دارند.

اتاق خواب سنتی توسط میشل هومز

میشل هومز اتاق خواب های بنفش بدترین حالت را برای خواب به وجود آورد. به طور متوسط ​​، افراد در اتاق خواب های بنفش پنج ساعت و 56 دقیقه در شب می گیرند.

اتاق خواب الكتریكی توسط Dania مبلمان

مبلمان دانیا در عین ظریف و هنری ، تصور می شود که رنگ بیش از حد از لحاظ روحی تحریک می شود. همراه با یک روز پر مشغله ، دیوارهای بنفش می توانند خاموش کردن ذهن مسابقه و تبدیل به حالت خواب را دشوار کنند. (من حدس می زنم که این رنگ در دایناسورهای تراشه به نام بارنی تأثیر متفاوتی دارد.)

اتاق خواب سنتی اتاق خواب سنتی

به هر حال ، برای من جالب ترین این است که این مطالعه نشان داد که زوج های اتاق خواب با طرح دکوراسیون کارامل رابطه جنسی دارند ، به طور متوسط ​​سه بار در هفته.

اتاق خواب سنتی اتاق خواب سنتی

متأسفانه مطالعه دلایل احتمالی را ارائه نمی دهد. آیا رنگ این افراد باعث می شود که در مورد میله های شکلات و شکلات شیر ​​فکر کنند ، آنها را هیجان زده تر می کند؟ یا این فقط در خانه من است؟

اتاق خواب به سبک ساحل توسط Elms Design Design

طراحی داخلی Elms ظاهراً جادوگری در اتاق های قرمز رنگ اتفاق نمی افتد ، جایی که زوج ها به طور متوسط ​​هفته ای یکبار عشق می ورزند. شاید Roxanne باید چراغ کارامل رنگ را روشن کند؟ نوبت شما: رنگ اتاق خواب شما چیست؟ راهنماهای هوز بیشتر برای رنگ آمیزی


Rss Services Print  -(1 Body)  Visitor Count: 1349
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image