چه طیف رنگی را باید برای کاشی انتخاب کنید؟


چه طیف رنگی را باید برای کاشی انتخاب کنید؟
بیشتر از گذشته ، با ایجاد یک واحد منسجم و چشم نواز ، به طرح کاشی شما کمک می کند.
Date:1398/9/28

انتخاب کاشی جدید برای آشپزخانه ، حمام یا فضای دیگر شما می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. با دیدن نمونه های کاشی و انواع رنگ ها ، مواد و الگوهای مختلف تأثیر بزرگی را در خانه شما به راحتی جلب می شود. اما آنچه اغلب مورد غفلت قرار می گیرد و یا کم رنگ می شود ، انتخاب رنگ گروت است. و این طور نیست. رنگ گروت شما می تواند ظاهر کاشی شما را ببخشد یا خراب کند. رنگ گروت می تواند جلوه های متفاوتی ایجاد کند یا از نظر بصری مخلوط شود. برای کمک به شما در انتخاب رنگ گروت مناسب برای طرح کاشی خود ، در اینجا به نظر می رسد چند مورد مورد علاقه شما ممکن است بخواهید در نظر بگیرید ، همراه با برخی توصیه های کلی برای تقریباً هر سناریوی کاشی کاری که ممکن است با آن روبرو شوید.

حمام معاصر توسط Ditto Residential

کاشی سفید + تزریق رنگ سفید یا سبک وقتی به این حمام نگاه می کنید ، ممکن است ابتدا چشم شما به تعداد مواردی توجه کند ، اما به احتمال زیاد کاشی نخواهد بود.

آشپزخانه معاصر توسط Moroso Construction

هنگامی که کاشی سفید یا خیلی سبک با یک ترکیب سفید یا تقریباً سفید رنگ جفت شده است ، خطوط بین کاشی بصری از بین می روند و کل سطح با هم مخلوط می شوند. نتیجه ، نگاهی است که تمایل به جلب توجه ندارد. به همین دلیل ، وقتی نمی خواهید کاشی شما یک ویژگی باشد ، به خصوص در فضاهای مدرن که قبلاً در جاهای دیگر استعدادی چشمگیر دارند ، این جفت شدن کامل است. یک طراح حمام را در نزدیکی خود در فهرست دایرکتوری هووز پیدا کنید

حمام انتقالی توسط برش لبه ساخت

این دسته کوچک موسیقی جاز همچنین برای یک حمام کوچک که می خواهید تا حد امکان بزرگ جلوه دهند ، عالی است.

حمام Midcentury توسط LBD، LLC

با نگاه داشتن دیوارها به نور و یکپارچه ، از وقفه های دیداری جلوگیری می کنید که می توانند درک شما را از فضای آن کوچک کنند ، بنابراین اتاق احساس بزرگ و نسیم می کند.

مزرعه توسط Ardesia Design

به خاطر داشته باشید که یک لکه سفید واقعاً سفیده یا بسیار سبک هنگام لکه ها یا تغییر رنگ ها قابل بخشش نخواهد بود ، بنابراین ممکن است کمی حفظ و مراقبت بیشتری از آن صورت بگیرد. نحوه تمیز کردن گروت را مشاهده کنید

آشپزخانه مزرعه توسط آنا ایستاده داخلی

کاشی سفید + خاکستری خاکستری هنگامی که شروع به اضافه کردن کمی تقابل بین کاشی و ریزه کاری خود کنید ، شکل کاشی بسیار واضح تر نشان داده می شود ، و ریزه کاری خود الگویی را از فضای منفی تشکیل می دهد.

آشپزخانه معاصر توسط Hart Builders Pty Ltd

تاریک تر یا سبک تر شدن آن با تزریق ، برای اضافه کردن کنتراست کم و بیش ، باعث می شود که کاشی بیشتر و بیشتر شود. خاکستری نرم فقط چند سایه تیره تر از کاشی یک انتخاب محبوب است زیرا یک الگوی کاشی را برجسته می کند بدون اینکه فریاد جلب توجه کند. این امر به ویژه در مورد کاشی هایی که در آن شکل بیشتر از یک رنگ یا چاپ وجود دارد ، صحیح است ، مانند مقیاس جذاب ماهی که در اینجا نشان داده شده است.

آشپزخانه سنتی توسط Stacey Brandford Photography

همچنین برای جلب توجه به یک طرح جالب کاشی به شکل ساده مانند کاشی مترو کلاسیک که در یک شاه ماهی باریک قرار دارد ، مفید است. الگوی دقت انتخاب شده توسط گروت مورد تأکید قرار می گیرد ، بنابراین تلاش اضافی برای نصب به هدر نمی رود.

آشپزخانه انتقالی توسط BFDO Architects pllc

حتی در یک الگوی ساده آجری ، یک خاکستری ملایم خاکستری با کاشی سفید جفت شده ، انتخاب مناسبی را برای فضاهای سنتی یا انتقالی ایجاد می کند. این یک سطح از غنای لطیف را به ارمغان می آورد که مناسب کابینت های شاکر ، پیشخوان های سنگی مخروط ، کف های چوبی گرم و سایر وسایل تزئینی متنوع است - و این نیز بی انتهاست.

آشپزخانه سنتی توسط ربکا ملو

کاشی سفید + سیاه یا تیره سیاه یک بار که شروع به خیلی تاریک شدن با ریزه کاری خود کردید ، تزریق خود و الگوهای ایجاد شده شروع به تبدیل شدن به تمرکز تصویری بر روی کاشی واقعی می کند.

حمام معاصر توسط Studio Z Design

توجه کنید که این الگوی شخم هرچه برجسته تر از نمونه مشابه الگوی قبلی است ، ظاهر می شود. نوارهای پله ای مورب که بین کاشی ها شکل گرفته است واقعاً پاپ می شوند و انرژی و زندگی زیادی به فضا می دهند. الهام بخش حمام بیشتر را مرور کنید

آشپزخانه معاصر ETILER CITY APARTMENT

به طور طبیعی ، این طرح کاشی با کنتراست بالا به خوبی در فضاهایی مناسب است که در آن سیاه و سفید نمای غالب است. همچنین در آشپزخانه های صنعتی کار می کند که در ازای عناصر فلزی و بافت های ناهموار از رنگ های جسورانه جلوگیری می کند. گروت قبلاً علاقه معماری زیادی را به همراه دارد ، بنابراین استفاده نکردن از رنگ های لهجه باعث می شود تا فضای بیش از حد احساس نشود.

حمام معاصر توسط S + H Construction

کاشی سیاه به خاطر داشته باشید که وقتی با کاشی سیاه و یا بسیار تیره سر و کار دارید ، اساساً قوانین قبلی برعکس می شوند.

حمام انتقالی حمام انتقالی

تزریق تیره با لحنی مشابه کاشی تیره ، ظاهری نرم تر ایجاد می کند ، در حالی که یک ملایمت سبک الگوی کاشی را به نمایش می گذارد و درام بیشتری را نیز اضافه می کند. اگر شما کاشی سیاه را دوست دارید اما می خواهید ظاهر را نرم کنید ، به جای اینکه یک رنگ مشکی خالص انتخاب کنید و سعی کنید آن را با رنگ سفید نرم کنید ، سایه ذغال را برای کاشی انتخاب کنید و با آن هماهنگ کنید. نگاه فقط واضح تر خواهد بود. (از طرف دیگر ، می توانید یک فرش زیبا را اضافه کنید ، همانطور که در این حمام پذیرایی نشان داده شده است.)

حمام توسط MRTN Architects

رنگارنگ رنگارنگ اگر به نظر می رسد ظاهر تزئیناتی که ظاهر می شود وجود دارد اما نمی خواهید آن را به اندازه سیاه و سفید کاملاً واضح جلوه دهید ، به جای استفاده از سایه های خاکستری معمولی ، از یک ماسه ای رنگی استفاده کنید که حاوی یک سرگرم کننده باشد. این ماسه زرد لیمویی پیچ و تاب رنگی را به این حمام می افزاید ، اما از نظر بصری خیلی پیشرفت نمی کند ، بنابراین فضای اتاق همچنان بزرگ و روشن به نظر می رسد.

حمام سبک ساحل توسط Egue y Seta

تزریق رنگارنگ هنگامی که رنگی را پیدا می کند که در جای دیگری از فضا به وجود می آید ، به خصوص خوب عمل می کند ، بنابراین به جای بیرون آمدن از هیچ مکان ، با پالت هماهنگی دارد. این قطعاً برای همه افراد نیست ، اما برای کسانی که ظاهر منحصر به فردی می خواهند ، می تواند شخصیت زیادی را به آن اضافه کند. فقط بخاطر داشته باشید که تزئینات جایگزین آن به راحتی به عنوان کت رنگی آسان نیست ، بنابراین می خواهید حتماً رنگی را انتخاب کنید که دوست داشته باشید و نه یک روند زودگذر. ببینید چگونه می توانید کاشی خود را تغییر دهید

حمام انتقالی توسط Beth Kooby Design

مانند ایده گروت رنگارنگ اما تعهد نیست؟ سعی کنید از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید که اشکال یک الگوی کاشی را نشان می دهد و یک طرح اساسی تر برای خود کاشی های واقعی استفاده کنید. این یک رویکرد هوشمندانه برای خانه ای است که قصد دارید در کوتاه مدت از آن خارج شوید. سرنشینان بعدی اگر سلیقه شما را به اشتراک نگذارند ، می توانند به سادگی مقاله را تغییر دهند.

آشپزخانه انتقالی توسط طراحی Nystrom

کاشی های رنگارنگ + خاکستری خاکستری هنگامی که از سفید یا سیاه رنگی تند فاصله بگیرید ، جفت کردن کاشی های رنگی پر جنب و جوش با سایه مناسب نقرس کمی پیچیده تر می شود. دشوار است که بگوییم چه نقره ای کاشی یا مخلوط را در تضاد قرار خواهد داد. مهم است که به رنگ هنوز هم نگاه کنید به عنوان یک مقدار - تاریکی یا سبکی - که از شدت رنگ خود جدا است.

حمام معاصر حمام معاصر

یکی از ترفندهایی که می تواند به شما در ارزیابی ارزش رنگ کاشی کمک کند ، گرفتن عکس از کاشی و استفاده از برنامه یا برنامه برای ایجاد تصویر سیاه و سفید است (که اغلب به آن گزینه "اشباع" یا "اشباع کننده" گفته می شود). هنگامی که رنگ را از معادله خارج می کنید ، واقعاً می توانید ببینید که رنگ چقدر سبک یا تیره است و یک گروپ را انتخاب می کنید که هم با آن تضاد داشته باشد یا هم با آن مقدار از ارزش مطابقت داشته باشد تا نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید.

آشپزخانه به سبک ساحل توسط طراحی داخلی آلیسون کندلر

انتخاب یک خاکستر خاکستری که از نظر کاشی بسیار ارزش دارد باعث می شود گروت در پس زمینه محو شود و این باعث ایجاد یک رنگ بی وقفه می شود. کمی سبک تر یا تاریک تر ، ظرافت را کمی بیشتر برجسته می کنید تا این الگوی را نشان دهید ، اما به همان اندازه تضاد کاشی سفید ایجاد نمی کند. ایده های آشپزخانه بیشتری دریافت کنید

آشپزخانه معاصر توسط معماران Martins Camisuli

کاشی های رنگی + تزریق رنگ سفید یا روشن با استفاده از یک لکه سفید یا بسیار سبک با کاشی روشن ممکن است نمایشی به نظر برسد ، اما در واقع به رنگ آمیزی رنگ های وحشی کمک می کند و به فضای تمیز و بی موقع تر جلوه می دهد. دلیلی وجود دارد که شما غالباً قرمزهای روشن را با رنگ سفید ترد می بینید. به این دلیل است که باعث می شود رنگ قابل لمس باشد.

حمام صنعتی توسط الیور برنز

کاشی های رنگارنگ + تزریق رنگارنگ اگر قبلاً کاشی های رنگارنگی را اضافه می کنید ، چرا گروت رنگی را برای اضافه کردن آن اضافه نمی کنید؟ جفت مانند این رنگ زرد خنک آبی و پررنگ احساس جسورانه و عجیب و غریب دارد و کمی از جذابیت هتل بین المللی را بدون هزینه اضافی به ارمغان می آورد.

آشپزخانه معاصر توسط Tim Clarke Design

سایر ملاحظات طراحی علاوه بر رنگ و سایه کاشی ، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند در چگونگی ظاهر ظاهر گروت شما مؤثر باشند. رنگها و مواد اطراف آن. در اینجا مثالی آورده شده است که یک تزریق رنگ آمیزی کاملاً جسورانه مانند نمونه های قبلی احساس نمی کند. توده های گل سرخ این ماسه سنگ روی چوب چوب اطراف آن جمع می شود ، بنابراین آنها در واقع به جای پاپ مخلوط می شوند.

حمام روستایی توسط ویت ساخت و ساز

استفاده از کمی رنگ قرمز یا قهوه ای در ریزه کاری شما می تواند برای هماهنگی با مواد اطراف مانند آجر ، چوب ، چرم یا سنگ به خوبی کار کند ، بنابراین مطمئن شوید که تمام اتمام های اطراف و نه فقط خود کاشی را در نظر بگیرید. طراح یا پیمانکار شما معمولاً می تواند دقیقاً مانند رنگ یا سایر مواد ، ماسه تزئینی را به شما بدهد ، بنابراین می توانید تمام نمونه های تزئینی و نمونه های خود را در یک مکان قرار دهید و ببینید که چگونه آنها به هم نگاه می کنند. یک طراح آشپزخانه و حمام را در نزدیکی خود پیدا کنید

حمام معاصر توسط معماران هارت رایت ، AIA

دیوار در مقابل کف. جایی که کاشی در آنجا قرار دارد ، بر میزان خواندن گروت تأثیر می گذارد. کاشی که کف آن را پوشانده است به معنای واقعی کلمه "کمتر از چهره شما" از کاشی است که در سطح چشم روی یک دیوار قرار دارد ، بنابراین شما می توانید تضاد کمی بیشتر با تزریق خود داشته باشید. این کاشی کف با یک لکه نوری جفت شده است ، اما این الگوی هنوز در کف نسبتاً لطیف احساس می شود. به طور کلی ، کف مکان مناسبی برای مقابله غنی با لنگر فضای است.

حمام الكتریكی توسط Entrance Hall Pty Ltd

لبه های کاشی. کاشی های سرامیکی را می توان "اصلاح" یا "اصلاح نشده" کرد که در اصل به معنای "لبه واضح" یا "لبه طبیعی" است. ظاهر خطوط تقریباً دستی که انگار این فضا طراحیی بود که زنده شد. کاشی های اصلاح نشده نمی توانند به اندازه کاشی های اصلاح شده نزدیک شوند ، به این معنی که محدودیت چقدر خطوط ریزه کاری شما وجود دارد ، که من را به نکته بعدی من می آورد. چینی در مقابل سرامیک کاشی: یک مرحله نمایش 5-صحنه ای

حمام معاصر توسط گروه طراحی داخلی تورنتو

اندازه گروت ضخامت گروت تقریباً به اندازه رنگ از نظر ظاهری اهمیت زیادی دارد ، زیرا در صورت انتخاب فاصله کاشی گسترده تر یا محکم تر ، می توانید گروت را از هم جدا یا ناپدید کنید. به عنوان مثال ، این کاشی دال دارای نقره ای بسیار نازک با رنگی است که با کاشی مطابقت دارد ، بنابراین خطوط گروت عملا ناپدید می شوند و انتهای آن مانند یک چرخش مداوم از سنگ لوکس جامد ظاهر می شود.

حمام مدرن توسط Rock Paper Hammer

شکل کاشی همچنین بر بعضی از اندازه های مضراب تأثیر می گذارد ، خصوصاً با اشکال دایره‌ای مانند این کاشی پنی. مناطق بزرگتر از بین خم های مجاور به این معنی است که گروت با یک کاشی مربع یا مستطیل ، جسورانه تر ظاهر می شود ، بنابراین بهتر است سایه ای را کمی نزدیکتر از کاشی انتخاب کنید.

آشپزخانه سنتی توسط آشپزخانه Lucvaa


کاشی پایان کاشی های براق مانند چینی با روکش بلند یا کاشی آینه ای روشن باعث برجسته شدن نقاط برجسته می شوند و غالباً از دیوارهایی سبک تر به نظر می رسند که ممکن است هنگام نگه داشتن نمونه به دست شما نگاه کنند. برای این مواد ، از ملایمی سبک تر از آنچه در غیر این صورت انتخاب می کنید ، بروید. در این مورد توجه کنید که چگونه الگوی کاشی توسط چراغ های کابینت حتی بدون تزریق جسورانه فاش می شود.

اتاق پودر سنتی اتاق پودر سنتی
یک استثناء این نوک ، کاشی های آینه ای رنگی و قدیمی یا کاشی های آینه ای است که در یک اتاق با بسیاری از تیره های رنگ استفاده می شود. در این موارد ، یک مبلغ ریزه داخل اتاق را وارد کنید و ببینید که آیا با رنگهای عمومی موجود در فضا مطابقت دارد یا خیر. از این گذشته ، ظاهر آینه به آنچه بازتاب می یابد بستگی دارد. درنهایت ، فاصله بسیار تنگ بین کاشی ها با حداقل تزریق بهتر خواهد بود ، بنابراین رنگ با هر لحظه قابل تصور مطابقت کامل نخواهد داشت.
حمام معاصر توسط استودیو ماتا دیزاین
چند سطح کاشی کاری شده. هنگام کار با دو الگوی کاشیکاری در همان فضا ، که در حمام هایی با کف و دیوارهای کاشی کاری کاملاً متداول است ، راه حل ایده آل برای پیدا کردن یک سایه گروت است که در تمام تخته برای یک ظاهر هماهنگ کار خواهد کرد.
حمام سبک ساحلی توسط CM Natural Designs
این می تواند به معنای آوردن سایه تیره از کف تا بالای دیوارها یا استفاده از یک سایه روشن در همه موارد باشد ، بسته به اولویت شما. اما می خواهید کاشی ها را به هم نگاه کنید تا انتخابی را انتخاب کنید که متناسب با هر یک باشد. اگر به نظر نمی رسد هیچ تزریق برای هر دو کاشی کار می کند ، ممکن است بخواهید آن را به عنوان علامتی مبنی بر بازنگری در جفت کردن کاشی خود انتخاب کنید.
حمام معاصر توسط برنامه ریزی طراحی لیشکوف
درنهایت ، اگرچه ممکن است تقریباً واضح به نظر برسد ، استفاده از یک رنگ خاکستری میان رده کلاسیک معمولاً یک شرط ایمن برای اتصال چندین کاشی به یکدیگر است ، در حالی که داشتن برخی از راهها برای پنهان کردن نواقص موجود در سن پیمایش است.
حمام معاصر حمام معاصر
کاشی های چند رنگ. و در آخر اینکه ، انتخاب کاغذ رنگی در هنگام رنگ آمیزی کاشی شما چندان دشوار به نظر نمی رسد ، اما پیدا کردن یک جفت جذاب حتی در واقع می تواند راحت تر باشد. یک روش این است که یک رنگ یا سایه منفرد را در داخل کاشی انتخاب کنید تا مطابقت داشته باشد - معمولاً بی طرف ترین موردی که می توانید پیدا کنید. اگر یک رنگ را قبلاً در کاشی ها کپی کنید ، می دانید که این هماهنگی را انجام می دهد.
آشپزخانه معاصر توسط گروه طراحی داخلی تورنتو
گزینه دیگر انتخاب یک سایه grout به اندازه کافی نور یا تاریک برای تضاد همه کاشی ها است ، که اگر تمام تن های موجود در کاشی در یک محدوده میانه و بدون چراغ های شدید و تاریکی قرار داشته باشد ، خوب کار می کند. در این مثال از یکی از پروژه های من ، گروپ سفید رنگ به اندازه کافی سبک است که کمی از همه این سایه های نرم و صاف رنگ سبز ایستاده و کاشی سنتی را به کابینت های سفید معاصر متصل می کند.
حمام معاصر توسط هیو جفرسون راندولف معماران
برای کاشی های طرح دار ، معمولاً بهترین شرط انتخاب رنگی است که تا حد ممکن در داخل کاشی ها مخلوط شود تا باعث قطع شدن الگوی نشود. به لبه های کاشی نگاه کنید تا ببینید بیشترین رنگ در مقابل کاشی چیست. در این کاشی کف ، رنگ مشکی همان چیزی است که به چشم می آید ، اما قسمت های سفید بیشتر به سمت لبه های کاشی است ، بنابراین یک ملک سبک انتخاب مؤثرتر است - یک تیره تیره باعث می شود که این الگوی بیش از حد برود.
حمام معاصر توسط B Moore Design، Inc.
سرانجام ، با کاشی سنگی از روکش ، می توانید سایه ای را انتخاب کنید که مطابق با رنگ اصلی سنگ باشد یا سایه ای که رگ ها را بیرون می آورد. در این حمام ، گروت سبک بر روی کاشی فردی تأکید می کند و لبه های هر کاشی را برجسته می کند ، که در غیر این صورت می تواند در بین الگویی های آلی از بین برود.
حمام معاصر توسط گروه طراحی داخلی تورنتو
برای جلوه ای لطیف تر ، از سبک ترین رگ های موجود در سنگ ، رنگی را انتخاب کنید. این کار به آرامی بر روی ظرافتهای ظریف تأکید می کند در حالی که اجازه می دهد شخصیت سنگ تمرکز بیش از تزریق باشد. اگر روی سنگ مرمر شکوفه می کنید ، این مرمر است که می خواهید ببینید.
حمام صنعتی توسط Amsted Design-Build
نوک کاشی بی موقع یا مرسوم ، مد روز از خودتان دارید؟ آن را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید! اطلاعات بیشتر درباره هوز اپوکسی در مقابل سیمان گروت - تفاوت چیست؟ مشاهده راهنماهای کاشی حمام بیشتر یک کاشی حرفه ای یا نمایشگاه را در نزدیکی خود پیدا کنید فروشگاه کاشی


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 1409
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image