هشت دلیل برای رنگ آمیزی داخلی با رنگ مشکی


هشت دلیل برای رنگ آمیزی داخلی با رنگ مشکی
نقایص را پنهان کنید ، یک فضا را انرژی دهید ، منظره را برجسته کنید و با کمی تاریکی که مسیری طولانی را طی می کند
Date:1398/9/28

اکنون بسیاری از شما از مزایای نقاشی سقف های سیاه و درهای داخلی سیاه خود اطلاع دارید. اما اگر تیره های تاریکی در این روشها کمی اضطراب به شما می بخشد ، استفاده از رنگ مشکی - یا یک لکه تیره - را فقط در کار خود انجام دهید. رایان مارتین ، طراح اصلی طرح Croma Design می گوید: "تا به امروز سیاه به عنوان یک خنثی بی انتها باقی مانده است ، اما باید در اعتدال استفاده شود." این برای هر اتاق یا هر سبک از خانه نیست ، اما این ترفند این توانایی را دارد که فضای شما را انرژی بخشد ، نمای برجسته کند یا چند نواقص بصری را پنهان کند. این نمونه ها را بررسی کنید تا تعیین کنید رنگ نقاشی روی پایه های تخته ، آویز و قالب های مشکی مناسب شماست یا خیر.

اتاق نشیمن سنتی توسط طراحی داخلی جسیکا هلگرسون

1. یک فضا را انرژی دهید. جسیکا هلگرسون ، طراح می گوید ، تضاد زیاد بین دیوارهای سفید و برش سیاه یا تیره باعث ایجاد محیط چشم باز می شود که می تواند فشار خون را بالا ببرد. او در این چهار خانه از پورتلند ، اورگان ، از یک لکه آبنوس استفاده کرد تا دقیقاً همین کار را انجام دهد. او می گوید: "این یک ابزار خوب برای ایجاد یک محیط جدید ، پراهمیت و جسورانه است." "اگر می خواهید چیزی آرامش بخش تر و ملایم تر باشد ، با لحن های نرم تری روی دیوارها ، سقف و تر و تمیز بروید." با توجه به این نکته ، هلگرسون می گوید که منطقی است برای تزئین سیاه و سفید ، به عنوان مثال ، یک اتاق غذاخوری که می خواهید در آن داشته باشید ، منطقی باشد. مهمانی های شام پر جنب و جوش ، اما شاید در حمامی نباشد که به دنبال احساس اسپا هستید.

اتاق ناهارخوری معاصر توسط Amoroso Design

2. تصویر زمینه بالای صفحه را فشار دهید. طراح شلی آموروسو دوست دارد از طرح مشکی برای ترسیم یک نقطه کانونی مانند دیوار پوشانیده شده در کاغذ دیواری گرافیکی نشان داده شده در اینجا استفاده کند. او می گوید: "این واقعاً باعث می شود تا آن را بیرون بیاوریم." او برای این پروژه از مشکی بنیامین مور در پایان براق استفاده کرد. او می گوید: "این یک سیاه واقعی است - بدون ارغوانی و چیز دیگری." برای ایجاد خانه رویایی با یک طراح داخلی همکاری کنید

اتاق نشیمن مدرن توسط Croma Design Inc.

3. عیوب را پنهان کنید. اگر خانه جدیدی را بازیابی می کنید و حتی یک خانه جدید را به روز می کنید ، و چیدمان چوب را به گونه ای جایگزین کرده اید که دانه های جدید دقیقاً با قدیمی مطابقت ندارند ، در این صورت رنگ آمیزی تر و تمیز تاریک می تواند به پنهان کردن نواقص ظریف کمک کند. . این کاری است که مارتین برای این خانه تورنتو انجام داد. وی می گوید: "ما می خواستیم به چوب های موجود در خانه احترام بگذاریم ، و در آنجا كه امكان بازیابی شود و در جایی كه مورد نیاز است دوباره به ما برگردانیم." "در حالی که پوشش چوبی موجود رنگ کمی مایل به قرمز داشت ، ما تیره کرده بودیم که رنگ قرمز را برای یک پالت خنثی تر کاهش دهیم." برای این رویکرد ، مارتین و هلگرسون برای این روش یک لکه تیره را روی نقاشی توصیه می کنند زیرا بهتر نگه می دارد. او می گوید: "هیچ چیز مانند یک لکه ebonized برای پنهان کردن انواع کمبود زیبایی وجود ندارد." مارتین خاطرنشان می کند: "این واقعاً آن را خنثی می کند." نکته دیگری که باید در خاطر داشته باشید ، این است که رنگ آمیزی یک رنگ تیره بر روی یک فندک راحت تر از آن است که رنگ روشن تیره تر از آن باشد.

حمام سنتی حمام سنتی

چه کسی به کاغذ دیواری نیاز دارد وقتی فضای شما بتواند عنصر گرافیکی باشد؟ آموروسو ، که از پس زمینه انیمیشن برخوردار است ، می گوید که برش سیاه می تواند واقعاً فضای ساده ای را بیان کند. او می گوید: "یک طرح سیاه سیاه همیشه اشکال را تعریف می کند و آنها را جسورانه تر می کند."

ورود معاصر توسط سوزان Teare ، عکاس حرفه ای

5- آن علائم ضرب وشتم را مخفی کنید. می تواند یک دلیل عملی برای رنگ آمیزی یا لکه دار کردن رنگ تیره شما وجود داشته باشد. اگر بچه ها و حیوانات خانگی در خانه دارید ، احتمالاً دیگر هیچ مشکلی برای ضرب و شتم های بیس بال وجود ندارد. رنگهای تیره تر کمی بخشنده تر هستند. اما به خاطر داشته باشید ، در حالی که مطمئناً رنگ سیاه بهتر از سفید است ، اما رنگ های تیره بیشتر از رنگ های روشن تر گرد و غبار را نشان می دهد.

اتاق خانواده معاصر توسط فضای داخلی کاترین بوردمن

6. نمایی را برجسته کنید. ایجاد یک منظره با رنگ سیاه می تواند چشم را به خود جلب کند ، نمای بیرونی را به نمایش بگذارد یا فقط از یک منطقه ناخوشایند از خانه دور شود. نکته منفی این است که شما جنبه های بافتی و مجسمه ای از گلگیرهای پنجره را در شب از دست می دهید ، زیرا تاریکی با سیاهی پنجره در هم می آمیزد. همچنین ، با این رویکرد محتاط باشید. این احتمالاً برای اتاق ها و خانه های شمالی مناسب است ، زیرا "ماساژ تاریک در برابر اتاق پر از آفتاب می جنگد".

اتاق ناهارخوری صنعتی توسط همکاران McIntosh Poris

7. توهم بیشتر معماری را ایجاد کنید. هنگامی که از معماری شگفت انگیز برخوردار هستید ، قالب های سفید بافتی می توانند به تنهایی اظهاراتی را بیان کنند. اما هنگامی که کار زیادی با آن ندارید ، نقاشی کردن رنگ مشکی شما می تواند ظاهر ویژگی ها ، خطوط و حرکت جالب توجه را ایجاد کند. زیبایی و استایل خود را با تر و تمیز سفارشی به خانه اضافه کنید

کودکان و نوجوانان صنعتی توسط همکاران McIntosh Poris

8- بر قد تأکید کنید. سیاه تمایل به جلب توجه به آن دارد ، بنابراین استفاده از رنگ های تیره تر در فضاهای با سقف بلند می تواند تأثیر چشمگیری داشته باشد. آموروسو هشدار می دهد که این روش برای ظاهر سقف های بلند کار نمی کند ، بنابراین برای اتاق هایی با ارتفاع سقف کم توصیه نمی شود. او می گوید: "این می تواند مانند کاریکاتور نقاشی خانه یک کارتون کوچک به نظر برسد." به ما بگویید: آراسته داخلی خود را به رنگ مشکی رنگ کرده اید؟ ارسال تصاویر و در مورد آن در نظرات بگویید. بیشتر: 11 دلیل برای رنگ آمیزی درب داخلی شما 11 دلیل برای رنگ آمیزی سقف سیاه شما


Rss Services Print  -(2 Body)  Visitor Count: 1175
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image