نه قدم آسان برای یافتن چیدمان کامل مبلمان در نشیمن


نه قدم آسان برای یافتن چیدمان کامل مبلمان در نشیمن
هر اندازه و شکلی از اتاق نشیمن شما باشد ، این راهنما به شما کمک می کند مبلمان خود را به بهترین و خوشایندترین و استقبال از آنها قرار دهید
Date:1398/9/29

اتاقهای نشیمن ما به اشکال و اندازه های مختلفی آمده اند و همه ما آرزو داریم فضای اجتماعی خوش آمد گویی داشته باشیم که در آن بتوانیم به تنهایی خود را باز کنیم یا با دوستان و خانواده جمع شویم. با این حال ، ایجاد این حس گرما و استقبال ، گاهی اوقات می تواند ما را ناراحت کند. اتاق نشیمن حتی می تواند اتاق "مشکل" باشد: اتاق که به ندرت به دلایلی استفاده می شود که هیچ کس نمی تواند انگشت خود را بگذارد ... موقعیت مبلمان نقش مهمی را در احساس یک اتاق نشیمن بازی می کند ، بنابراین این راه ها را برای گرفتن آرایش مناسب برای شما

اتاق نشیمن معاصر توسط گروه طراحی Greenauer

از عناصر موجود به عنوان راهنما استفاده کنید به جای قرار دادن مبلمان در اتاق ، به جای قرار دادن فکر کنید. این به معنای صرف وقت در اندیشیدن در مورد این است که دقیقاً هر قطعه باید کجا برود و چگونه با دیگر عناصر موجود در فضا ارتباط دارد. استفاده از ویژگی های موجود ، مانند شومینه یا پنجره ، به عنوان ساماندهی وسایل یا نقاط شروع باعث ایجاد احساس نظم و آرامش می شود. به عنوان مثال ، در یک پنجره ، دو صندلی نور را کمتر از مبل مسدود می کند. در ضمن فرش و مبل بزرگی که به صورت متقارن در مقابل شومینه قرار گرفته است ، در این صورت یک نقطه کانونی قوی و جذاب خواهد بود.

اتاق نشیمن معاصر توسط عکاسی کریستی نوبل

مکالمه ایجاد کنید مبلمان را به گونه ای قرار دهید که قطعات ظاهراً با یکدیگر صحبت می کنند ، همانطور که در این چیدمان صندلی ها و مبل ها مشاهده می شود که به یکدیگر نشان می دهند. از این طریق ، شما را به عضویت در گفتگو دعوت می كنند.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط عکس کاملیا استفان

"مرکز ثقل اتاق" را پیدا کنید و از مرکز ثقل یک اتاق به عنوان محلی که بزرگترین کالای مبلمان می خواهد در آن بیاندیشید. در مورد اتاق نشیمن ، این قطعه معمولاً مبل اصلی خواهد بود. غالباً ، اگر یکی وجود داشته باشد ، یا شاید پنجره باشد در غیر اینصورت ، این شادترین طرف مقابل یا مجاور شومینه یا اجاق گاز خواهد بود. کار با این مرکز ثقل باعث تعادل و احساس هماهنگی در فضا می شود. مبلمان بعنوان لنگر عمل می کنند و نقطه شروع قدرتمندی برای ساماندهی بقیه اتاق هستند.

اتاق نشیمن انتقالی توسط جان لوئیس و همکاران

مبلمان را از دیوارها بیرون بکشید از وسوسه فشار مبلمان بر روی دیوارها خودداری کنید. در حالی که دور کردن آن ممکن است ضد حساسیت به نظر برسد ، به خصوص در اتاق های کوچکتر ، در واقع باعث بهبود جریان نور و فضای خواهد شد. فقط چند سانتی متر کفایت خواهد کرد. در یک فضای بزرگ ، اتاق را مانند داشتن لحظات کمی آرامش فکر کنید. به عنوان مثال ، یک اتاق طولانی می تواند شامل یک فضای صندلی دنج در اطراف شومینه ، و یک میز کم برای گیاهان یا یک صندلی برای مطالعه در پنجره باشد.

اتاق نشیمن مدرن توسط Kingston Lafferty Design

حل و فصل نزاع بین تلویزیون و شومینه شومینه ها اغلب یک کانون طبیعی برای یک اتاق نشیمن هستند ، اما امروزه صفحه های بزرگ به طور فزاینده ای به عنوان ویژگی اصلی مورد توجه قرار می گیرند. یک راه حل این است که آنها را در کنار هم قرار دهیم ، شاید با گسترش پستان دودکش برای ایجاد یک قایق برای صفحه ، مانند این فضا ، یا قرار دادن تلویزیون روی یک واحد کم. راه حل دیگر نشستن تلویزیون روی یک واحد موبایل - بر روی چرخ ها - کنار شومینه است. این بدان معنی است که تلویزیون در صورت لزوم می تواند وارد مکالمه یا خارج از مکالمه شود. یا آن را روی یک دیوار عمود بر شومینه قرار دهید.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط استودیوی انقلاب

معرفی نورپردازی مجسمه ای مبلمان و اتاق های ما دارای گوشه هایی هستند و به صورت مربع شکل هستند ، بنابراین فرصتی را برای معرفی یک عنصر مجسمه در قالب یک نور مناسب برای نرم کردن خطوط در نظر بگیرید. این می تواند یک چراغ کف یا یک دیوار آویز باشد. یک لامپ بزرگ می تواند درام را به یک اتاق کوچک و مقیاس به فضای بزرگتر منتقل کند. همچنین به عنوان یک نقطه شروع طبیعی برای چیدمان مبلمان عمل می کند ، بنابراین اگر احساس می کنید اتاق شما فاقد یک طرح دلپذیر است ، سعی کنید با یک چراغ بیانیه شروع کنید. ایده های معاصر طراحی اتاق نشیمن را مرور کنید

اتاق نشیمن صنعتی توسط Rendall & Wright

یک میز قهوه به عنوان یک لنگر استفاده کنید یک میز کم که در وسط فضای صندلی قرار گرفته است ، هر دو منطقه مکالمه را تعریف می کند و سطح مفیدی را برای کتاب ها و نوک ها فراهم می کند. ارتفاع 35-40cm کامل است: هر بالاتر و می تواند بیش از حد غالب شود. از نظر اندازه ، در طرف بزرگتر خطا کنید. درست مثل یک فرش کوچک ، یک میز کوچک از بین خواهد رفت و هیچ چیز را به ترتیب نمی رساند. راه حل های ذخیره سازی شیک برای اتاق های زندگی را بررسی کنید

اتاق نشیمن اسکاندیناوی Kalkstensvägen

هنر را از نظر استراتژیک قرار دهید هنر می تواند به فضایی مقیاس و صمیمیت بدهد ، و می تواند یک کانون قابل توجه در اتاق فراهم کند که در غیر این صورت فاقد یکی باشد. اگر می خواهید با نحوه چیدمان مبلمان خود تلاش کنید ، یک قطعه هنری برجسته را بر روی دیوار آویزان کنید و از آن به عنوان راهنمایی برای مبلمان خود استفاده کنید. آنچه را آویزان می کنید از اهمیتی برای چگونگی آویزان کردن آن از اهمیت کمتری برخوردار است. استفاده از ارتفاع 150 سانتی متر به عنوان نقطه مرکزی برای بیشتر قطعات نتیجه مطلوبی خواهد داد - درگیر شدن با چشم و اتاق.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط bfs d - flachsbarth schultz

رها کردن قدرت فرش یک فرش بزرگ باعث تحکیم بیشتر فضای صندلی اصلی می شود و همچنین فرصتی برای معرفی بافت و رنگ داخل اتاق فراهم می کند. بهتر است مبلمان را بطور کامل یا جزئی روی فرش قرار دهید تا در اطراف آن. همچنین فرش مورد نظر خود را در نظر بگیرید. مستطیل شکل بسته به اینکه کدام جهت را در آن قرار دهید می تواند تأثیر بسزایی در نحوه درک اتاق داشته باشد. مبلمان را در اتاق نشیمن خود چگونه قرار داده اید؟ از این ترتیب راضی هستید؟ نکات و عکسهای خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


Rss Services Print  -(11 Body)  Visitor Count: 1321
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image