دوازده راه برای پنهان کردن نقص و زدگی های روی دیوار


دوازده راه برای پنهان کردن نقص و زدگی های روی دیوار
برخی از چیزهایی که شما فقط نمی توانید از شر آنها خلاص شوید. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید آنها را با کمی طراحی دانش پنهان کنید
Date:1398/9/30

دیواری دارید که به کمی کار احتیاج دارد؟ در مورد لکه های ضروری که نمی توانید از شر آن خلاص شوید اما دوست ندارید به آن نگاه کنید چطور؟ در اینجا 12 راه برای پنهان کردن ترموستات ، پنجره های بی دست و پا ، آجری براق و سایر عیب های مزاحم وجود دارد که شما را از زیبایی هر اتاق خانه شما منحرف می کند.

اتاق نشیمن معاصر توسط Hive

1. ایجاد یک کولاژ هنری. جادوگران قدرت غلط بودن را می دانند و طراحان نیز چنین می کنند. به جای پنهان کردن ترموستات مزاحم ، سوئیچ نور یا دیگر لکه های دیواری عجیب و غریب ، می توانید با مخلوط کردن آن در یک دیوار گالری هنری ، از آن فاصله بگیرید.

اتاق نشیمن التقاطی توسط سارا گرینمن

در این خانه مشاهده می کنید که چگونه سوئیچ چراغ کنار درب هنوز فوراً قابل دسترسی است اما فوراً قابل توجه نیست به دلیل جمع آوری گاه به گاه قطعات قاب بندی شده که بلافاصله در کنار آن قرار گرفته اند. کاملاً کاملاً مخلوط است و هیچ نیازی به پوشش ندارد.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط Svenskt Hem

2. یک قطعه هنری را روی بازوی نوسان آویزان کنید. برای روشی حتی ساده تر اما به همان اندازه هنری برای پوشاندن ترموستات یا سایر وسایل دیواری که نادر از آن استفاده می شود ، سعی کنید یک قطعه هنری را روی بازوی نوسان آویزان کنید ، یا آن را از یک آویز استاندارد آویزان کنید و هنگامی که نیاز دارید به هر چیزی دسترسی پیدا کنید ، از راه خارج شوید. عقب است

اتاق خواب اسکاندیناوی توسط Murchison-Hume

3. یک قفسه لباس به سبک فروشگاه اضافه کنید. در نوع مناسب خانه با برخی از استعدادهای گاه به گاه ، یک رختکن لباس فروتنانه می تواند سبک زیادی به شما ببخشد و برخی از قطعات مورد علاقه خود را به نمایش بگذارد (مخصوصاً وسایل زیبایی که نمی خواهید آنها را اغلب به اندازه کافی بپوشید). آنها همچنین می توانند فوراً صفحه ای ایجاد کنند تا هر چیزی را که می خواهید پنهان کنید ، حل مسئله ذخیره سازی و پوشاندن یک دیوار زشت در همان زمان.

کودکان و نوجوانان Eclectic توسط طراحی داخلی Cross

4- از رنگ تخته گچ استفاده کنید. اگر دیواری به طور جدی دندان خورده یا به طور دیگری آسیب دیده باشد ، نقاشی روی آن با یک رنگ معمولی پوسته تخم مرغ کمک زیادی نمی کند. هرچه براقیت بیشتری در رنگ آمیزی داشته باشد ، نواقص را برجسته تر می کند. از طرف دیگر ، رنگ تخته تخته سنگ مات برای پنهان کردن لکه ها بافتی عالی و براق ندارد و نوشتن پیام سرگرم کننده بر روی آن باعث استحکام بیشتر هرگونه غرق شدن و غرق شدن می شود.

حمام الکلی توسط سارا بیتس

رنگ تخته سیاه فقط برای خانه هایی با کودکان نیست. می توان در بسیاری از فضاها از جلوه بسیار خوبی استفاده کرد ، حتی یک حمام منحصر به فرد مانند این اتاق. شکل های صلیب ساده ای که به صورت دستی ساخته شده اند ، بدون نیاز به آماده کردن دیوار برای کاغذ دیواری یا برش دقیق در اطراف تر و تمیز ناقص ، به این اتاق لمس شخصی و یک دوز الگوی می دهند.

اتاق خواب انتقالی توسط رابینسون هوم

5- پارچه ها را آویزان کنید. آیا باید چیزی بزرگتر را پنهان کنید ، یا در اطراف یک پنجره خارج از مرکز کار کنید؟ پارچه های کفپوش با کف زیبا می توانند طیف گسترده ای از نقص ها را پنهان کنند ، و همچنین به عنوان زمینه ای زیبا برای یک مبل ، تختخواب یا هر نوع مبلمان دیگر در خدمت شما هستند. احساس راحتی کنید تا موقعیت واقعی هر آنچه را که می خواهید پنهان شوید ، نادیده بگیرید و در جایی را که می خواهید نقطه مرکزی باشد ، پرده ها را آویزان کنید تا مجدداً اتاق را به دلخواه خود تغییر دهید.

اتاق خواب اکلتیک توسط گروه طراحی داخلی تورنتو

آویزان کردن دیوار از پارچه ها به دیوار روشی ویژه برای پاک کردن کامل یک دیوار است. من از این استراتژی در خانه خود برای اصلاح یک پنجره نامتقارن استفاده کردم. (شاید بعضی ها متوجه نشده باشند ، اما این من را دیوانه کرد!) اکنون دیوار جمله ای مفرد و یک ویژگی زیبا است.

اتاق خانوادگی مدیترانه ای توسط جان کریمر و پسران

6. گزینه های خود را برای آجر کاوش کنید. دیوارهای آجری می تواند موضوعی بسیار قطبی باشد. برای برخی از افراد آنها یک ویژگی بافتی شگفت انگیز هستند که بدون پوشش طبیعی هرگز نمی تواند مطابقت داشته باشد. برای دیگران آنها یک بلای زشت هستند که نمی توانند به اندازه کافی سریع پنهان شوند. لزوماً این یک وضعیت کاملاً یا هیچ چیز نیست ، زیرا استراتژی های بسیاری برای مقابله با آجر وجود دارد.

اتاق پودر ساحل سبک توسط Tradewinds General Contracting، Inc.

یک لایه از رنگ سفید آجر را از یک رنگ قرمز قهوه ای یا قهوه ای به جلوه ای از بافت ظریف تر تبدیل می کند. با این حال ، لازم نیست که آجر را به طور کامل نقاشی کنید: یک تکنیک ملایم تر با سفید کردن با حفظ برخی از شخصیت ها ، آجر را پایین می آورد. استفاده از یک محصول خاص طراحی شده ، یا رنگ آمیزی شده با آب برای ایجاد مخلوط نازک ، به شما امکان می دهد تا چندین بار آجر را بپوشانید تا اینکه به نتیجه دلخواه برسید. آنچه شما باید قبل از نقاشی آجر بدانید

دک سنتی توسط Hudson Place Realty

شما همچنین می توانید از فضاهای خیس شده در فضای بیرون الهام بگیرید و از یک رنگ قلم مو ، لکه دار یا پراکنده از رنگ استفاده کنید تا از تأثیر آجر یا سنگین سنگین ، سنگین و بدون پوشاندن آن بطور کلی کاسته شود.

اتاق نشیمن صنعتی توسط Camilla Moulders Design

شما می توانید این کار را با رنگ سفید و یا با صدای الهام گرفته از طبیعت مانند یک تاپ گرم یا قرمز با رنگ قرمز انجام دهید تا ظرافت پالت آجری را به صورتی تغییر دهید که با مبلمان شما سازگارتر باشد. برای داشتن ظاهری قدیمی و غنی از شخصیت ، یا حتی بیشتر برای یک نتیجه پاک تر به نظر برسید. اگر مایل به مدتی قرار دادن هستید ، حتی می توانید آجرهای جداگانه را در صورت نیاز برای پوشاندن وسایل خرد شده یا ناپدیدشده نقاشی کنید. تماشا کنید: چگونه می توان ظاهر طبیعی نور آجر را بازیابی کرد

اتاق نشیمن الكترونیك اتاق نشیمن الكترونیك

همچنین می توانید از یک لکه آجری استفاده کنید تا رنگ یکنواخت آجری شما یکنواخت تر شود و رنگ را غنی تر یا تسلیم کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک آجر کمرنگ بکشید و آن را قرمزتر کنید ، یا یک آجر بسیار زرد رنگ بگیرید و آن را بیشتر از یک قهوه ای خنثی کنید ، تا لحن ها را به روز و مطابق با پالت کلی خود قرار دهید.

ورود به سبک ساحل توسط میراث خانه های سفارشی

7. یک سقف غیرقابل توجه پانل کنید. سقف شما مانند "دیوار پنجم" است و می تواند تمام مشکلات خود را داشته باشد. اگر طرفدار سقف های پاپ کورن نیستید ، یا آسیب دیدن آب یا موارد دیگری برای پوشاندن آن ندارید ، در نظر داشته باشید که سقف های چوبی را در چوب ببندید تا در عوض آن را به یک ویژگی مشخص اتاق تبدیل کنید. فقط مطمئن باشید که هر آنچه که در ابتدا سقف شما آسیب دیده است برطرف می شود!

اتاق نشیمن Midcentury توسط هولت

8- دریچه های دیواری را با صفحه نمایش بپوشانید. دریچه های برگشت هوا برای سیستم های گرمایش یا سرمایش ضروری است اما اغلب به خودی خود جذاب نیستند. یک صفحه نمایش شکاف دار می تواند آن درگاه اگزوز را به یک ویژگی تبدیل کند و به دیوار علاقه بافتی و الگوی خاصی را نشان می دهد.

اتاق نشیمن معاصر توسط Ernesto Santalla PLLC

صفحه را به پایه یک قفسه کتاب ، کابینت یا نیمکت بسازید یا از یک تخت به دیوار با یک لبه ساده برای آویزان کردن هنر یا عکس های قاب استفاده کنید.

اتاق نشیمن اکلتیک توسط گروه طراحی داخلی تورنتو

همچنین می توانید از یک تقسیم کننده اتاق ایستاده برای رسیدن به جلوه ای مشابه استفاده کنید. این کار جریان هوا را کمی تغییر مسیر می دهد ، اما همیشه می توانید موقعیت را کمی تغییر دهید تا هوا را منحرف کنید تا مستقیماً در صندلی منفجر نشود ، یا از صفحه باز یا سوراخ شده ای استفاده کنید که هوا بتواند از آن عبور کند.

بچه های مدیترانه ای ؟؟

9. دریچه یا واحد را با قفسه کتاب مبدل کنید. اگر یک دریچه دیواری ، بخاری یا تهویه مطبوع بالای دیوار دارید ، به جای اینکه سعی کنید آن را بپوشانید ، سعی کنید قفسه کتاب یا آرمور را به رنگ مشابه زیر قرار دهید. این واحد تقریباً به همان اندازه ایستادگی نخواهد کرد که به عنوان یک قسمت بالای مبلمان سنگین باشد ، بنابراین اگر نامرئی نباشند ، بسیار کمتر قابل توجه خواهند بود.

اتاق نشیمن انتقالی توسط ناصیف

10. کابل ها را از طریق کانال قالب گیری اجرا کنید. اینکه تلویزیون به خودی خود یک ابزار جذاب است که ارزش نمایش دارد یا نمی توان در کل چشم انداز مورد بحث قرار گرفت ، اما بیشتر مردم موافق هستند که بسیاری از سیم های مورد نیاز برای اتصال به جعبه کابل ، برق و غیره بهتر دیده نمی شوند. نصب چند قطعه قالب بر روی دیوار می تواند یک کانال زیبا را برای همه سیم های مزاحم ایجاد کند تا بتوانند در صورت لزوم به یک پریز برق یا دستگاه دیگری دسترسی پیدا کنند و در عین حال جذابیت کلاسیکی را نیز اضافه کنند.

دفتر خانه معاصر توسط گروه طراحی داخلی تورنتو

11. از یک رنگ تک رنگ استفاده کنید. خانه های قدیمی تر (و رک و پوست کنده ، حتی خانه های جدید) غالباً دارای دیوارهای کمی ناهموار ، سقف شیب دار و سایر نقص های جزئی هستند. من اغلب از دیوار رنگ ، سقف و تر و تمیز به منظور تأکید بر خطوط بین سطوح استفاده می کنم به طوری که تمام گرفتگی چشم جزئی از جزئیاتی است که من برای برجسته کردن انتخاب کرده ام و هیچ نقص و زمینه ای ندارد.

معماری با استفاده از تیم باربر با مسئولیت محدود

12. منفی را به مثبت تبدیل کنید. امکاناتی مانند کلیدهای روشنایی برای زندگی مدرن ضروری هستند ، بنابراین به جای تلاش برای پنهان کردن آنها ، بهتر است اغلب آنها را در آغوش بگیرید. انتخاب یک صفحه جلد جذاب می تواند یک سوئیچ نوری را به یک قطعه تزئینی تبدیل کند ، بنابراین به جای اینکه آن را به عنوان یک مزاحمت در درمان ساده دیوارپوش خود ببینید ، آن را به عنوان فرصتی برای اضافه کردن کمی جواهرات ، برای به وجود آوردن تمام زیبایی در نظر بگیرید.


Rss Services Print  -(8 Body)  Visitor Count: 1589
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image