هشت ایده طراحی آشپزخانه جزیره ای زیبا


هشت ایده طراحی آشپزخانه جزیره ای زیبا
با استفاده از این روشهای هوشمندانه برای ادغام مناطق استوایی در جزیره خود ، فضای اضافی را به آشپزخانه خود اضافه کنید
Date:1398/10/1

اگر جزیره ای در آشپزخانه خود دارید ، معقول است که در حد امکان بتوانید کمد و میز ، حبه های توپی ، قفسه ها و کشوها را در آن قرار دهید. به این واحدهای هوشمند نگاهی بیندازید تا دریابید که چگونه می توانید فضای ذخیره سازی خود را به شکلی زیبا برای یک منطقه پخت و پز با شگفت انگیز و منظم سازماندهی کنید.

آشپزخانه معاصر توسط پروژه های غیر معمول با مسئولیت محدود

مخلوط کردن و مطابقت با این واحد تفکر جزیره ترکیبی از گزینه های ذخیره سازی است که در اطراف آن قرار دارد. دو کشو عمیق برای تجهیزات پخت در قسمت پخت و پز قرار دارد که برخی قفسه ها و چند کشو جمع و جور برای وسایل کوچکتر در جاهای دیگر.

آشپزخانه معاصر توسط پروژه های غیر معمول با مسئولیت محدود

از طرف دیگر کمدهایی با هر دو درب لولایی و کشویی وجود دارد. طراحی غیرمعمول شخصیت را به جزیره می افزاید و همه کاره بودن فضای ذخیره سازی آن را بسیار کاربردی می کند.

آشپزخانه معاصر توسط گروه سازنده بریستول

خیاط مناسب اگر می خواهید فضای خاصی در جزیره خود داشته باشید ، قفسه های باز به شما امکان انعطاف پذیری را می دهد. ترکیب در اینجا برای ذخیره کتاب های دستور العمل خانگی ، پلاتترها و بطری های شراب مناسب است. سوراخ های میخ روی پنل های جانبی به صاحبان این امکان را می دهد تا در صورت لزوم قفسه ها را به سمت بالا و پایین حرکت دهند. طراحان و اتصالات آشپزخانه را در محله خود پیدا کنید.

آشپزخانه انتقالی توسط مک کارون

شکاف در یک راه آهن حوله اغلب پیدا کردن مکانی برای حوله های چای در آشپزخانه دشوار است ، بنابراین یک شکاف اختصاصی ایده آل است. در این جزیره طراحان یک شکاف باریک با دو قطب فلزی در داخل گنجانیده اند. قطب ها را می توان داخل و بیرون جابجا کرد تا حوله ها روی آنها آویزان شود. هنگامی که قصد دارید ایده های ذخیره سازی برای جزیره خود را تهیه کنید ، اطمینان حاصل کنید که همه چیز در نزدیکی جایی که لازم باشد قرار دارد. به عنوان مثال ، این حوله های چای مستقیم در مقابل سینک قرار دارند.

آشپزخانه الکترونیکی توسط آشپزخانه های پایدار

عجیب و غریب باشید ایده ای است که کاملاً متفاوت از هنجار است - یک گیره در کنار یک جزیره آشپزخانه. طراحی ساده و متشکل از شبکه ای از سوراخ هایی است که می توان گیره ها را در آن شکاف گرفت. گیره ها برای آویزان کردن کیسه ها ، قابلمه های گرد و غبار و حوله های چای و همچنین قابلمه ها و ظروف مناسب هستند. فروشگاه های لوازم آشپزخانه و سازمان ها را در Houzz خریداری کنید.

آشپزخانه معاصر توسط Neolith UK

کاسه های بزرگ و وسایل کوچک را در کشوهای عمیق مانند این جعبه ها قرار دهید. محفظه های جعبه ای برای آن دسته از وسایل بی دست و پا مناسب است که در قفسه های کمد معمولی جا ندارند. آنها نه تنها عملی نیستند - کشوها یک شبکه دلپذیر را تشکیل می دهند ، که با استفاده از قفسه های باز و جذاب ، شکسته شده است.

آشپزخانه معاصر توسط Roundhouse

اسلایدها دور شوید اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک جزیره وسیع مانند این منطقه دارید ، از یک فضای بزرگ با یک کابینت بزرگ استفاده کنید. این کمد فوق العاده با درب های کشویی مجهز شده است تا دسترسی به داخل آن راحت باشد بدون اینکه درها داخل اتاق بچرخند. قفسه فوق مانع از دیدن جزیره بیش از حد مبهم می شود ، و یک قطعه دیگر از ذخیره مفید آن را به این واحد اضافه می کند.

آشپزخانه سنتی توسط لندن معاصر

خواندن مطالب خوب را اضافه کنید با ذخیره کردن کتاب های دستور غذا در قفسه ای مانند این ، از فضای کمد با ارزش خودداری کنید. یک لبه ی کم عمق با چند طاقچه و میله نگه داشته شده است تا فضایی برای نمایش این کتاب ها فراهم شود. بقیه جزیره کابینت هایی را شامل می شود که مجبور نیستند از یک قفسه کتاب جای خود را بگیرند.

آشپزخانه انتقالی توسط مبلمان Higham

یک اینچ هدر ندهید یک منطقه صندلی در جزیره خود دارید؟ هنوز هم می توانید برخی از فضای ذخیره را به این نقطه اضافه کنید. در اینجا طراحان از فضای زیر زیر میز کار استفاده کرده اند تا در چند کشو کم عمق بکشند. نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


Rss Services Print  -(7 Body)  Visitor Count: 988
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image