نحوه استفاده از دکورهای برای بزرگتر نشان دادن فضای کوچک


نحوه استفاده از دکورهای برای بزرگتر نشان دادن فضای کوچک
حتی با رویکردی کمتر ، حتی مبلمان بزرگ می توانند به فضای کم حجم و کمتری فضای اتاق کمک کنند
Date:1398/10/1

در بازار مبلمان امروز ، مبلمان "سایز" (جمع و جور) یک راه حل معمول برای زندگی مدرن در فضای کوچک است. اما من اعتقاد دارم كه شما اغلب با رویكردی كمتر و بیشتر می توانید بیشترین تأثیر و رضایت بخش ترین نتایج را بدست آورید. به جای انتخاب مبلمان کوچکتر ، جابجایی در چند قطعه تمام عیار (یا حتی بزرگ) می تواند بدون ایجاد خطر به نظر برسد فضای کامل را ایجاد کند.

اتاق خانوادگی الكتریكی توسط Adrienne DeRosa

پر کردن فضای عمودی استفاده نشده یک راه عالی برای بدست آوردن تأثیر عمده در یک اتاق بدون کوچک کردن منطقه قابل استفاده کف است. یک گیاه بزرگ و برگدار مانند این شاخ و برگ درخت کمانچه در گوشه ای از اتاق هیچ دخالتی در جریان ترافیک ندارد اما باعث می شود اتاق احساس پیچیده و سرزنده کند (در حالی که به پس زمینه به صورت بصری کمک می کند). قطعات با ضربه. با انتخاب آیتم هایی با مقیاس بزرگ اما ساده تر ، می توانید ظاهری پیچیده ایجاد کنید که به اندازه کامل احساس شود ، اما بیش از اندازه پر نشده حتی در یک فضای کوچک. 10 گیاه برتر را برای رشد در داخل خانه مشاهده کنید

Beach Style Sunroom توسط کلی mcguill home

توجه کنید که چگونه تمام اتاق های موجود در این ایده ایده آل ، دارای دیواره های ساده ای هستند. این بدان معناست که پیشینه تأکید نیست. درمان های ساده دیواری با کاهش تأکید بر چسبندگی آنها به دیوارها ، باعث می شود اثاثیه های چشمگیر در فضای آزاد مانند وسایل بزرگ به نظر برسند.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط TG-Studio

گرایش طبیعی در فضایی با سقف پایین می تواند این باشد که سعی کنید همه چیز را کوچک کنید تا از جلب توجه خودداری کنید ، اما این می تواند جلوه کلی را حتی محکم تر و کلاستروفوبیک کند. در عوض ، سعی کنید برخی از قطعات چمباتمه (مانند چراغ های گلوب روی زمین و یک مبل کم پشت) را با برخی از وسایل بسیار بلند مانند لامپ طبقه بزرگ ، با استفاده از هر اینچ از بلندی که در دسترس است ، متعادل کنید. این امر به ویژه در زیر سقف شیب دار موثر است ، زیرا قرار دادن یک چراغ چند فوت از دیوار می تواند از فضای اضافی اتاق استفاده کند و از جایی که سقف در پایین ترین سطح خود قرار دارد ، توجه خود را جلب کنید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط هلن دابروسکی داخلی

در یک اتاق بسیار تنگ تونلی شکل ، به جای اینکه فضا را درون میکروب های چندگانه بشکنید ، طول را در آغوش بگیرید و در یک کاناپه با اندازه کامل قرار دهید. وقتی در حال تماشای تلویزیون هستید و یا کتاب می خوانید ، به این فکر نخواهید کرد که مبل با یک دیوار روبرو است (در حالی که فضای اضافی شلوغی را دراز می کنید و از آن قدردانی می کنید) و هنگامی که به راحتی عبور می کنید ، متوجه خواهید شد که فضای فوق العاده طولانی به نظر می رسد .

اتاق خانواده معاصر اتاق خانواده معاصر

در یک گره تنگ ، به جای استفاده از صندلی منفرد ، در صندلی های صندلی ، مبل یا داخلی که تا حد امکان از آن استفاده می شود ، جا داشته باشید و به جای پارچه شلوغ ، آن را با چند تکه بزرگ بپوشید. به این ترتیب منطقه به جای یک اتاق کوچک به عنوان یک گره بزرگ خوانده می شود.

اتاق نشیمن انتقالی اتاق نشیمن انتقالی

به طور مشابه ، در یک گره ناهار خوری ، یک صندلی نیمکت گسترده که تمام دیوار پشتی آن را پر می کند ، ظاهر یک غرفه خصوصی فراوان را ایجاد می کند ، در حالی که بسیاری از صندلی های مجزا ممکن است ظاهر یک اتاق ناهار خوری بیش از حد را ایجاد کنند.

اتاق ناهارخوری سنتی توسط Incorporated

راه دیگر برای به حداکثر رساندن یک گره ناهار خوری استفاده از یک ست بزرگ برای بیان بزرگ و جفت کردن آن با صندلی های باز یا مدفوع است که تمرکز را جلب نمی کنند. این به شما صندلی های کافی برای مهمانان و همچنین یک مکان مخملی که در آن می توانید غذاهای روزانه خود را مهیا کنید.

اتاق نشیمن التقاطی توسط Paul Craig Photography

همان منطق صندلی ناهار خوری در مورد اتاق نشیمن نیز صدق می کند: یک صندلی بزرگ و مداوم یک مکان راحت برای هر روز کشش به شما می دهد. چندین صندلی جمع و جور (که در صورت لزوم می تواند از فضای ناهار خوری بیرون بیاید) یا یک عثمانی مخمل خواب دار می تواند در هنگام شرکتی صندلی را به حداکثر برساند. توجه کنید که چگونه در این اتاق ، فضای میزهای پایانی برای فضای صندلی های بیشتر معامله می شد - ارزش آن را در هنگام نیاز به چرت زدن بعدازظهر ارزش دهید. درباره چیدمان اتاق نشیمن خود اطلاعات بیشتری کسب کنید

آشپزخانه معاصر توسط مجمع عمومی

مجمع عمومی هنر بزرگ به طور کلی ، استفاده از قطعات کمتری ظاهری را ایجاد می کند که می گوید به جای کمتر از آنچه که می خواستید ، فضای کار زیادی با آن دارید ، و این مخصوصاً در سطوح عمودی مهم است (زیرا چشم اول متوجه این موارد است).

اتاق نشیمن انتقالی توسط JKA Design

استفاده از هنرهای بزرگ (و روشهای ساده پنجره سایه) باعث می شود که دیوارها از یک درهم و برهمی از بسیاری از قطعات کوچک یا الگوهای شلوغ جادارتر به نظر برسند. بنابراین پیش بروید ، در فروشگاه مبلمان تمام اندازه بخرید و برای آن دسته از قطعاتی که عاشق آنها هستید ، خانه ای پیدا کنید. با پایبندی به جاه طلبی های بزرگ خود ، از فضای کوچک خود حداکثر استفاده را خواهید کرد - هیچ گونه سازش لازم نیست. موارد بیشتر: اتاق نشیمن 8 تکه دکوراسیون یک طراح با اتاق غذاخوری ملاقات می کند: راه جدید غذا خوردن در


Rss Services Print  -(9 Body)  Visitor Count: 1190
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image