راه های زنده نگه داشتن درخت کریسمس و شیوه آبیاری آن


راه های زنده نگه داشتن درخت کریسمس و شیوه آبیاری آن
بیاموزید که چگونه درخت کریسمس خود را بازیافت کنید و از مزایای آن برای محیط استفاده کنید
Date:1398/10/1

به نظر می رسد پایان غم انگیز برای یک درخت کریسمس زیبا که در حاشیه دراز بکشید ، از تعطیلات آن جدا شود و منتظر بماند تا کامیون زباله آن را به نزدیکترین محل دفن زباله منتقل کند. این پایان ناگوار است که پس از اتمام تعطیلات انتظار بسیاری از درختان کریسمس. اما می تواند یک پایان متفاوت برای درخت شما وجود داشته باشد ، که در آن هدف مفیدی واقع شود که از طبیعت بهره مند شود.

توسط مشاوره چشم انداز نوئل جانسون

درختان کریسمس طبیعی ، بر خلاف درختان مصنوعی ، همچنان به عنوان یک انتخاب محبوب در تعطیلات ، با طرفداران ادعا می کنند که چیزی در مورد شکل طبیعی و عطر وجود دارد که نمی توان آن را شکست. اکنون ، ممکن است درخت طبیعی شما پس از ریزش ، در یک جعبه قرار نگیرد و برای فصل کریسمس پس انداز شود ، اما خوشبختانه می توان درخت قدیمی شما را برای مصارف گوناگون بازیافت کرد. بسیاری از شهرداری ها درخت های کریسمس را جمع آوری کرده و از آنها برای بهبود خاک ، ایجاد مسیرها و تثبیت آبراه ها استفاده می کنند. در ادامه بخوانید تا روش هایی که درخت کریسمس شما می تواند زندگی جدیدی پیدا کند را ببینید. برخی از شما ممکن است قبلاً در سنت تعطیلات خود آنها را بشناسید و از آن استفاده کنید ، اما برخی دیگر ممکن است جدید باشند.

توسط مشاوره چشم انداز نوئل جانسون

1. مالچ. تراشیدن درختان کریسمس قدیمی به مالچ ، شاید محبوب ترین روش استفاده مجدد از آنها باشد. مالچ برای استفاده در اطراف بوته ها و درختان بسیار عالی است ، جایی که رطوبت خاک را حفظ می کند و درجه حرارت را تعدیل می کند. هرچند مالچ به آرامی تجزیه شود ، مواد مغذی را در خاک آزاد می کند. علاوه بر کمک به بوته ها و درختان شما ، از مالچ نیز می تواند به عنوان یک زمین طبیعی برای مسیرهای باغ استفاده شود. برای چند ماه ، هر زمان که روی آن قدم بزنید ، آزاد خواهد شد رایحه کاج تازه ای. بسیاری از شهرداری ها درخت های کریسمس را دور می زنند یا در هفته های بعد از کریسمس سایت های تفریحی ارائه می دهند. درختان از طریق یک تراشه قرار داده می شوند که یک مالچ چوب زیبا را که در پارک ها و اطراف ساختمان های دولتی استفاده می شود ، پشت سر می گذارد. برخی از شهرها حتی تراش درختان را به صورت رایگان ارائه می دهند و اجازه می دهند تا درختان درخت مالچ را برای استفاده در باغ های خود به خانه ببرند. 2. سوخت برای نیروگاه ها. در بعضی مناطق ، درختان کریسمس ممکن است پس از قطع شدن ، به عنوان منبع سوخت استفاده شوند. تراشه ها سوزانده می شوند و به تأمین سوخت نیروگاه ها کمک می کنند.

توسط مشاوره چشم انداز نوئل جانسون

3. اصلاحات در خاک قلیایی. تا آنجا که می توانید سوزن های زیادی از درخت خود تکان دهید و از تخت باغ خود بکشید. سوزن های درختان کریسمس به نوعی اسیدی هستند. اگر آنها را در اطراف گیاهان گسترش دهید ، تجزیه می شوند و به تعادل pH خاکهای قلیایی کمک می کنند. 4- کنترل فرسایش. بعضی اوقات باقی ماندن درختان کریسمس دست نخورده (منهای چراغ ، تزئینات و قلع و قمع) با کمک به کنترل فرسایش خاک محیط را فایده می کند. در جوامع ساحلی که سواحل در طی طوفان ها فرسایش شدید را تجربه کرده اند ، از درختان کریسمس برای جلوگیری از فرسایش تپه های ماسه ای استفاده می شود و در بسیاری موارد برای ایجاد تپه های شنی جدید به دلیل ماسه به تدریج آنها را پوشانده می شود. درختان کریسمس در طول مناطق ساحلی جنوب و نیوجرسی برای محافظت از باتلاق های ساحلی که مستعد فرسایش هستند و برای کمک به عقب رفتن حرکت آب نمکی به مناطق آب شیرین در کنار ساحل استفاده می شود.

توسط مشاوره چشم انداز نوئل جانسون

5- لبه مسیر. نگران نباشید ، تمام شاخه ها را از یک درخت کریسمس برداشته و از تنه آن برای ردیابی مسیرها استفاده کنید. می توانید شاخه های کوچکتر را به شمع مالچ خود اضافه کنید. علاوه بر این ، مالچ ساخته شده از درختان کریسمس یک سطح عالی برای خود مسیرها ایجاد می کند. 6. زیستگاه ماهی. وقتی كاملاً غوطه ور شود ، كریسمسهای كریسمس برای ماهی های كوچك و مناطقی كه ماهی می توانند تخم بگذارند محافظت می كند. آنها می توانند حدود هشت سال در آب دوام آورند. برخی از شهرداری ها با درختان کریسمس زیستگاه های مناسب ماهی ایجاد می کنند ، اما شما باید قبل از ریختن درخت خود به نزدیکترین دریاچه یا نهر ، از شهرداری محلی خود بخواهید. خیلی از درختان غوطه ور می توانند مشکلاتی ایجاد کنند.

توسط مشاوره چشم انداز نوئل جانسون

7. پناهگاه های مینی پرنده. درخت خود را در حیاط خلوت قرار دهید ، جایی که پرندگان و پستانداران کوچک از پناه بردن به شاخه های آن لذت می برند. مخروط های کاج پوشیده از کره بادام زمینی را آویزان کنید و از عتیقه های حیوانات وحشی که برای بازدید بازدید می کنید لذت خواهید برد. 8- محافظت از گیاهان ظریف. به جای اینکه درخت خود را خرد کنید ، می توانید شاخه های آن را جدا کرده و آنها را در اطراف و بالای چندین ساله و بوته های ظریف خود قرار دهید تا از محافظت در برابر برف های سنگین محافظت کنید. با تجزیه شاخه ها ، آنها مواد مغذی را به خاک شما اضافه می کنند. 9. اضافات به پشته کمپوست. شاخه های کوچکتر درختان کریسمس برای افزودن به شمع مالچ شما مناسب هستند. به سادگی از برش های دستی خود برای برش بخش های 6 اینچی و پرتاب آنها در شمع کمپوست استفاده کنید.

توسط سانتا و پسران

10. نشانگرهای گیاهی چوبی. شاخه های کوچکتر را برطرف کنید تا با داشتن بخش های in اینچ مناسب برای نصب علائم گیاه روی آن باقی بماند. امسال درخت خود را از سرنوشت غم انگیز پایان یافتن در محل دفن زباله نجات دهید ، هنگامی که بسیاری از روش های دیگر وجود دارد ، می تواند مزایایی برای شما ایجاد کند ، حتی پس از خرابکاری و تزئینات. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های بازیافت منطقه ای و کشف سایر گزینه های بازیافت برای درخت کریسمس ، به سایت انجمن ملی درخت کریسمس مراجعه کنید. به ما بگویید: آیا درختان کریسمس خود را بازیافت می کنید؟ تجربیات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 848
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image