یک ست بنفش برای رنگ سال آینده خود انتخاب می کند


یک ست بنفش برای رنگ سال آینده خود انتخاب می کند
حرکت کن ، هزاره صورتی. کارشناسان رنگ فکر می کنند بنفش کمرنگ آماده تأثیرگذاری بر گزینه های طراحی در سال آینده است
Date:1398/10/2

شرکت مدیریت رنگ Pantone Institute Institute از انتخاب خود برای سال Color 2018 برای سال 2018 پرده برداشت و این یک انتخاب مسحور کننده است: یک بنفش عمیق به نام Ultra Violet. Pantone می گوید که این رنگ را انتخاب کرده است زیرا "اصالت و نبوغ ، [و] سایه بنفش متمایز و پیچیده ای است که مجذوب و جذاب می شود."

توسط جنیفر اتوت طراحی

در واقع جذاب و در حالی که می توانم ببینم این سایه به عنوان یک اثر خلبانی در مد است ، من احساس می کنم که هنگام تزئین ، به دلیل شدت آن ، بررسی های مختلط را دریافت می کند. انتخاب سال گذشته سال 2017 ، Greenery با اینکه یک انتخاب جسورانه است ، ادغام داخل خانه نسبتاً آسان بود زیرا ما تمایل داریم که به طور مطلوب با طبیعت ارتباط سبز برقرار کنیم. تقریباً به عنوان خنثی عمل می کند. در کار من به عنوان مشاور رنگ معماری ، بعد از اعلام سال گذشته ، متوجه افزایش کمی تقاضا برای رنگ های Greenery-esque شدم ، اما بیشتر به شکل لهجه های کوچک ، مانند درب جلو.

ورود معاصر توسط Jetton Construction، Inc.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که این انتخاب سالانه رنگ ، تماسی برای تغییر مکان خانه در آخرین رنگهای مرسوم ، مد روز نیست. تعداد کمی از ما بودجه یا مبلغی را برای بازپس گیری دکورهای خود در هر سال داریم. اما توصیه من به کسانی که وقتی به عنوان "روند" مسح می شوند این است که به یک رنگ خاص جذب می شوند این است که ناگهان پیدا کردن مبلمان و لوازم تزئینی در آن رنگ آسان تر می شود. بنابراین این بدان معنی است که اگر عاشق رنگ باشید ، سال خوبی خواهد بود برای همه چیز بنفش. حال بیایید نگاهی به پتانسیل های Ultra Violet در خانه بیندازیم. ممکن است شما فقط از اینکه چقدر عالی به نظر می رسد شگفت زده شوید.

اتاق خانوادگی معاصر توسط لیندی رینولدز طراحی داخلی

از آنجا که این یک رنگ پر آب و اشباع بسیار اشباع است ، Ultra Violet حتی در دوزهای کوچک نیز تأثیر زیادی دارد. اتاق نشیمن که در اینجا نشان داده شده دارای مشت های بنفش در تمام فضا است ، اما از آنجا که آنها نسبتاً کوچک هستند ، و بخش عمده ای از اتاق سبک و روشن است ، در حالی که هنوز نگاه محدود و ظرافت به نظر می رسد ، جلوه آن رنگی است.

حمام انتقالی توسط حمام Ripples

تصور می شود که رنگهای بنفش تسکین دهنده هستند و اطراف خودمان با رنگ می توانند باعث آرامش بیشتر ما شوند. اگر این برای شما صادق است ، پس از آن انتخاب رنگ فوق العاده ای در حمام است ، به خصوص اگر طرفدار حمام های طولانی و تفریحی هستید.

حمام مدیترانه توسط؟

عکس قبلی وان مستقل نمونه ای از نحوه استفاده کمی از بنفش در حمام است. این تصویر برای کسانی است که واقعاً می خواهند با رنگ و بویی به شهر بروند.

اتاق نشیمن معاصر توسط S&K Interiors LLC

یا شاید شما می خواهید یک اتاق پرشور در اتاق نشیمن خود بسازید. من عاشق کار با مواد و فضاهای اولترامدرن هستم ، اما جلوگیری از نگاه سرد و ناخواسته می تواند مشکل باشد. این مثال نشان می دهد که چگونه چند تکه های بنفش می توانند فضای معاصر را دگرگون کنند. به نظر می رسد یک فضای سرگرم کننده و جذاب است اما همچنین یک فضای خوب برای استراحت در پایان یک روز طولانی و پر استرس.

کودکان و نوجوانان معاصر توسط Hubley Design Interiors، LLC

به عنوان یک رنگ آرام بخش ، بنفش یک انتخاب آشکار در اتاق خواب نیز هست. دوست دارم از یک رنگ تند برای دیوار پیشانی استفاده کنید ، مانند این اتاق خواب ، در حالی که دیوارهای باقی مانده را سبک و خنثی نگه می دارید.

اتاق ناهارخوری معاصر توسط Sticks + Stones Design Group inc.

تصور می شود که رنگهای آبی اشتها را سرکوب می کنند و به نظر می رسد رنگهای قرمز باعث تحریک گفتگو می شوند ، بنابراین شاید بنفش - ترکیبی از آبی و قرمز - یک انتخاب عالی در یک فضای ناهار خوری برای افرادی است که در عین حال که هنوز مهمانی های شام پر جنب و جوش دارند ، در یک فضای ناهار خوری قرار می گیرند!

اتاق ناهارخوری معاصر توسط DIDA Home

همه به کنار ، بنفش یک رنگ غیرمعمول برای یک اتاق ناهار خوری یا آشپزخانه است ، اما فکر می کنم در اتاق هایی که در اینجا نشان داده شده خوب کار می کند ، زیرا نور زیادی دریافت می کنند ، و این باعث می شود که بنفش از شر تیره و تار جلوگیری کند. این عناصر همچنین شامل عناصر سبک و خنثی هستند که یک تعادل زمینه ای برای بنفش چشم نوازتر فراهم می کند.

آشپزخانه صنعتی توسط Momoko Morton

من تمایل دارم که مشتریان طراحی خود را گول بزنم که در مکانهایی که وقت زیادی را صرف نمی کنند ، جسور باشند با رنگ و لعاب روبرو شوند. من با تمایل به مدت طولانی در اتاقهایی که دارای طرح های رنگی بلند هستند ، از اجرای آن لذت نمی برم ، اما می دانم که رنگ های زنده و غیرمعمول می توانند فضایی را به وجود آورند.

ورود سنتی توسط Malcolm Duffin Design

با رزرو رنگهای جذاب تر برای اتاقهایی که تمایل به ماندن آن ندارید - از راهروهای ورودی ، راهروها و راه پله ها - می توانید بدون ایجاد احساس غرق در رنگ های جسورانه ، رنگ های تحریک کننده بصری را به خانه معرفی کنید.


Rss Services Print  -(2 Body)  Visitor Count: 1432
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image