دوازده رنگی که برای دیوارهای شما مناسب هستند


دوازده رنگی که برای دیوارهای شما مناسب هستند
رنگهای مورد علاقه آزمایش شده توسط یک طراح حرفه ای را برای آشپزخانه ها ، حمام ها ، اتاق خواب ها و موارد دیگر کشف کنید
Date:1398/10/2

برخی از مردم می دانند چه رنگ کلی رنگی را می خواهند اما با پیش بینی سایه دقیق می جنگند. دیگران فقط می ترسند از رنگ متعهد شوند ، زیرا آنها مطمئن نیستند که چه مبلمان با مبلمان آنها بهتر است. یکی از نکاتی که در مورد نقاشی که دوست دارم با مشتری ایجاد کنم این است که رنگهایی که ممکن است دوست داشته باشید ممکن است با رنگهایی که می خواهید با آنها زندگی کنید بسیار متفاوت باشد. بعضی از سایه ها کاملاً به دیوارها ترجمه می شوند. برخی اگرچه زیبا هستند اما برای پارچه یا فرش بهتر ذخیره می شوند. در اینجا چند سایه رنگ محبوب ، سعی شده و واقعی به همراه نام و نام تجاری دقیق آنها آورده شده است که فکر می کنم خیلی خوب به دیوارها ترجمه کنید.

اتاق خواب به سبک ساحل توسط خواص Aquidneck

آبی
یكی از گزینه های مورد علاقه من برای اتاق خواب یك آسمان نرم و ملتهب است. آبی آرامش بخش است و یک انتخاب منطقی برای آرامش ناشی از خواب است. این اتاق خواب در Benjamin Moore Quiet Moments 1563 نقاشی شده است که بهترین حالت آن با یک رنگ سفید ترد است.

آشپزخانه سنتی توسط معماران Crisp

سبز
من مدتهاست که سایه سبز در این آشپزخانه را تحسین می کنم. من فکر می کنم با کابینت های سفید کاملاً جفت شده است و کار خوبی برای اضافه کردن گرما انجام می دهد. این سایه ملایم به رنگ سبز Farrow & Ball's Ball Green 75 است.

اتاق خانواده معاصر توسط طراحی FORMA

قرمز
وقتی مشتری از من می خواهد قرمز را برای آنها انتخاب کنم ، دوست دارم با یک موتور قرمز خالص و آتش سوزی بروم. من یک یا دو دیوار را نقاشی می کنم و سپس رنگ قرمز دیگری را در فرش یا پارچه می ریزم. من دوست دارم جفت شدن قرمز با آبی یا قهوه ای به عنوان لهجه. این ناحیه هیپ تلویزیون در Sizzling Haute AC119R توسط Duron نقاشی شده است.

اتاق ناهار خوری سبک ساحل توسط تام استرینگر طراحی شرکا

رنگ زرد
یکی از سخت ترین رنگ های رنگ برای به دست آوردن آن درست زرد است ، اما این سایه درست است. نکته ای برای چیدن زرد از روی فن فن رنگی: چیزی را انتخاب کنید که تقریبا بژ به نظر برسد. رنگ زرد همیشه بسیار روشنتر از یک تراشه است. این اتاق ناهار خوری آفتاب در کلاه قارچ 17 بنیامین مور نقاشی شده است.

اتاق نشیمن سنتی توسط Carolina Design Associates، LLC

رنگ قهوه ای
رنگ خنثی مورد علاقه من برای دیوارها قهوه ای است. بسیاری از سایه های قهوه ای زیبا وجود دارد که بسیار متنوع است. قهوه ای با سایه های نارنجی ، سبز ، قرمز و سایر سایه های خنثی عالی عمل می کند. من عاشق استفاده از این آرمورو کرم پریشان در برابر این سایه مناسب قهوه ای ، که چمن سینه شرمن ویلیامز SW6103 است است.

حمام سنتی توسط فضای داخلی ScavulloDesign

خاکستری
یک رنگ ساخته شده ، اما به اندازه کافی مهم است که ذکر کنم زیرا من از آن بسیار استفاده می کنم. خاکستری نرم و تیره با بژ کاملاً مناسب برای بیشتر تیله های سفید مانند کالاکاتا است. این یک راه حل عالی برای کسانی که احساس خاکستری می کنند خیلی سرد است. این حمام زیبا به رنگ دلپذیری مورد علاقه من ، Benjamin Moore Revere Pewter HC-172 طراحی شده است.

ورودی سبک ساحل توسط Regan Baker Design Inc.

رنگ بژ
بژ اساسی برای زرادخانه رنگ من ضروری است. من عاشق بژ در خانه هستم که با رنگ جسورانه و نوترول های دیگر سوراخ شده است. بژ که به دلیل تطبیق پذیری آن دوست داشت ، همچنین به عنوان زمینه ای برای یک مجموعه هنری یک انتخاب عالی است. این نوشته زیبا در نقاشی بژ SW7036 قابل دسترسی شروین-ویلیامز نقاشی شده است.

ورودی سنتی توسط طراحی داخلی MANDARINA STUDIO

اسطوخودوس
من بعضی از عاشقان اسطوخودوس وفادار می شناسم. سایه ای نرم و به سختی از این رنگ زیبا است و با یک تر و تمیز و شفاف سفید به نظر می رسد. من عاشق مخلوط اسطوخودوس با تخم مرغ رابین آبی یا خاکستری هستم. این دیواره های بوسه ای اسطوخودوس در Organdy 1248 بنیامین مور بی نقص هستند.

اتاق نشیمن انتقالی اتاق نشیمن شیک و شیک

نه فقط برای اتاق خواب های دختران کوچک ، صورتی می تواند در سایه مناسب بسیار پیشرفته باشد. سنجاق های مورد علاقه من نرم و کاملاً صورتی هستند. صورتی با رنگ های سفید ، خاکستری ، سبز و آبی جفت عالی به نظر می رسد. این صورتی حبابی توسط شروین-ویلیامز (Bella Pink SW 6596) نامیده می شود.

اتاق نشیمن به سبک ساحل توسط تارا بوسما

خاکستری
یک رنگ محبوب برای فضای داخلی مدرن و انتقالی ، خاکستری یک خنثی بی نظیر است. من عاشق خاکستری زغال چوب نرم و جفت شده با سفیده های خامه ای و بژ هستم. خاکستری را با یک مشت از نمودار استفاده کنید و ترکیبی غافلگیرکننده را که واقعاً کاربرد دارد ، انتخاب کنید. این اتاق عالی شگفت انگیز در Dunn-Edvard 'Baby Seal DE 6361 نقاشی شده است.

آشپزخانه سنتی توسط پاتریک ساتون

سفید
رنگ سفید یکی از پر رنگ ترین سوال هاست. سفیدی مناسب برای کابینت و تر و تمیز مورد نظر است. رنگهای زیرین در رنگ سفید مهم هستند و واقعاً می توانند یک پالت را تغییر دهند. سفید خالص مورد علاقه من White Dove OC-17 است که توسط بنیامین مور ساخته شده است. این سفیدی که در اینجا در این آشپزخانه زرق و برق دار نشان داده شده است ، واضح و واضح است. در برابر هر رنگی عالی به نظر می رسد.

اتاق خواب سنتی توسط فضای داخلی مک کراسکی

سیاه
انتخاب شگفت آور و ظریف برای هر اتاق ، سیاه و سفید در برابر اکثر رنگ ها عالی به نظر می رسد. هنگام استفاده از رنگ مشکی ، سعی کنید آن را با رنگ های سفید و تیز و تیز در پارچه یا فرش متضاد کنید. من ترجیح می دهم یک پوسته تخم مرغ را روی دیوارها ببینم ، و رنگ سیاه مخصوصاً در پوسته تخم مرغ پیچیده است.

 


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1442
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image