چگونگی انتخاب سنگ فرش و دکوراسیون مناسب


چگونگی انتخاب سنگ فرش و دکوراسیون مناسب
هنگامی که دیوارها یا نرده های باغ خود را فهمیدید ، زمان آن رسیده که سطح زمین یا کف را در نظر بگیرید
Date:1398/10/3

در حالی که چمن ها جای خود را دارند ، حداقل بخشی از کف باغ نیاز به سنگ فرش یا نوعی سطح سخت دارد تا بتوان به راحتی در آن حرکت کرد و زمینه هایی را برای نشستن و غذاخوری در فضای باز ایجاد کرد. در باغهای کوچکتر ، هر اینچ فضا با ارزش است ، به خصوص اگر دوست دارید در بیرون سرگرمی کنید. یک سطح سخت برای این امر ضروری است. هنگام انتخاب مواد سطح سخت ، قانون طلایی را به خاطر بسپارید: سادگی مهم است. ترکیبی از مواد بسیار زیاد در کف یک باغ (یا هر مکان برای آن) فقط گیج کننده است ، به خصوص در باغ های کوچکتر. نقطه شروع خوب برای انتخاب مواد برای سطوح زمینی در فضای باز شما دیوارهای بیرونی خانه و سازه های مرزی و سایر موادی است که در باغ مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال ، اگر باغ با دیوارهای بتونی احاطه شده باشد ، می توانید از سنگ فرشهای بتونی با بافت سطحی متفاوت به عنوان سنگ فرش استفاده کنید. یا از درج های چوبی در منطقه جدیدی از بتن ریخته شده استفاده کنید تا آن را به یک عرشه چوب موجود وصل کنید. به یاد داشته باشید که کفهای باغ همیشه سطح نیستند. اگر مراحل لازم باشد ، این ماده شما را برای مناطقی که به مراحل متصل هستند استفاده می کنید.

روستایی پاسیو توسط Whetstone Windows & Doors

سنگ فرش دیوانه در رم باستان بزرگ بود ، سپس دوباره در دهه 50. اکنون سنگفرشهای دیوانه وار در حال بازگشت به باغ دیگر است. سنگ های سنگ فرش شده به اندازه نامنظم روی سطح صاف و خمپاره گذاشته می شوند تا کف باغی آلی و چشم نواز ایجاد شود. شکل های خمیده نقطه مقابل ایده آل برای هندسه یکسانی بسیاری از باغ های شهری مانند این در سیدنی است. سنگفرشهای دیوانه مناسب با سبک های معاصر ، مدیترانه ای ، ساحلی و سایر سبک های غیر رسمی باغ است. جوانب مثبت: این نوع سنگ فرش ظاهری منحصر به فرد می بخشد ، زیرا شکل و اغلب رنگ هر دال متفاوت است. خطوط منحنی بر روی چشم ملایم تر از سنگفرش های معمولی است. منفی: برای نصب سنگفرش ها به یک نصب کننده ماهر احتیاج دارید ، و سنگ طبیعی می تواند گران باشد.

منظره معاصر توسط Art in Green

تراورتن اگر می خواهید به سراغ سنگ طبیعی بروید ، سنگ تراورتن یکی از بهترین مواد سنگ فرش برای استفاده در اطراف استخر است. این به دلیل سطح متخلخل آن است - آن را به سرعت آب جذب می کند ، بنابراین سطح تقریباً بدون چربی است. سنگفرش های تراورتن نیز مانند سایر مواد سنگ فرش شده مانند آجر و بتن گرم نمی شوند. جوانب مثبت: تراورتن به طرز باورنکردنی طولانی مدت است و در طیف وسیعی از رنگ ها و الگوهای موجود ، با رنگ های گرم که به خوبی با گلکاری کار می کنند وجود دارد. آنها بدون اشکال هستند ، می توانند صاف یا بدون بافت باشند ، و از باغ های امروزی و اروپایی استفاده می کنند. منفی: سنگ می تواند گران باشد و متخلخل باشد ، بنابراین ممکن است نیاز به آب بندی داشته باشد و سطح آن روی پاهای برهنه خشن باشد. به یک نصاب ماهر نیز نیاز خواهید داشت.

پاسیو مدرن توسط آنستون معماری

بازسازی سنگ ساخته شده از بتن مخلوط سنگهای سنگی ، سنگ بازسازی شده راهی عالی برای بدست آوردن ظاهر سنگ طبیعی بدون قیمت است. بسیار خوب کار می کند وقتی که در یک الگوی سنگی سنتی قرار داده شده است ، همانطور که اشلر در اینجا استفاده می شود. این سنگفرش های گرانیت محدوده وگا با پاره های گرانیتی سیاه استرالیا مجدداً در یک پایه خاکستری روشن ساخته می شوند. جوانب مثبت: این ارزان تر از سنگ طبیعی است و در طیف گسترده ای از رنگ موجود است ، و در ضخامت ها و بافت های مداوم وجود دارد. منفی: دستگاههای سنگفرش می توانند محو شوند (اگرچه ظاهر آب و هوای غلیظ اغلب به عنوان یک نکته اضافی دیده می شود) و مشخص می شوند.

منظره معاصر توسط مناظر و استخرهای Apex

Bluestone رنگ های خاکستری بلوستون یا بازالت ، چمنزارها و مزارع سبز را تکمیل می کنند. پله های سنگی بلوط سنگی که در اینجا مشاهده می شود ، در یک چمن زنی قرار دارند که به آب باران اجازه می دهد تا نفوذ کند و ظاهری نرم تر از یک مسیر محکم ایجاد کند. سادگی کلاسیک سنگ فرش های سنگ آهنی مناسب ترین سبک های باغ است. جوانب مثبت: Bluestone از رنگی جذاب برخوردار است و در اندازه ها و شکل های متنوعی قرار می گیرد. میله های سنگی را می توان به مشخصات خودتان کاهش داد ، و می توانید از طیف وسیعی از اتمام سطح را انتخاب کنید. آنها متراکم و سخت پوشیده ، مقاوم در برابر لغزش و نگهداری کم هستند و علائمی نشان نمی دهند. منفی: این یک گزینه گران است. به یک نصاب ماهر نیاز دارید و ممکن است مقداری سنگ از معادن غیر اخلاقی خارج از کشور استخراج شود.

نمای خارجی معاصر توسط معماری bg

بتن C هنگامی که منطقه بزرگی را پوشش می دهید که سطح بالایی از تردد وسایل نقلیه مانند جاده باریک را تجربه می کند ، بتن اغلب بهترین راه حل سنگ فرش است. این خانه در ملبورن ، استرالیا ، تطبیق پذیری بتن را نشان می دهد: این خانه در بتن ساخته شده با پارچه پوشیده شده است ، و از همان ماده با رنگ ها و اتمام های مختلف برای پیاده رو به شکل نامنظم و مخلوط کردن واحدهای سنگفرش با اندازه های مختلف در مسیر استفاده شده است. مزایا: طیف گسترده ای از رنگ ها ، بافت ها و اتمام های موجود برای بتن وجود دارد و تقریباً هر شکل ممکن است. جنس این مواد ماندگار و بادوام است ، به نظر می رسد بسیار عالی با مواد دیگر مانند چوب ، تری کلت ، سنگ و آجر ترکیب شده است و می توان آنرا برش داد تا شبیه سنگفرش های بزرگ باشد. منفی: مهارت حرفه ای برای یک کار با کیفیت مورد نیاز است ، و بتن ها باید به طور مرتب در مکان های مرطوب یا مرطوب تمیز شوند.

منظره الكتریكی توسط طراح باغ آرتور لاتوریس

ماسه سنگ ماسه ای و سایر مواد سنگ فرش نرم ، مانند سنگریزه ، تراشه سنگی و پوسته ، برای مسیرهای ترافیکی ثانویه یا کم حمل و نقل ایده آل هستند. با افزودن منظره ای جذاب به باغ ، شن هنوز نیاز به نوعی لبه دار دارد. و اگرچه می تواند پر سر و صدا باشد ، اما گفته می شود این ماده بازدارنده سارق خوبی است. برای پایدارتر شدن ماسه سنگ ، سنگهای ریز و کوچک را انتخاب کنید و از ماسه نخود فرنگی گرد و خورده خودداری کنید. برای ایجاد یک سطح محکم تر ، به هم پیوسته شن های زاویه ای واضح تر ، و استفاده از غلتک برای فشرده سازی نیز به پایداری کمک می کند. این ظاهر مناسب سبک های غیررسمی باغ مانند کلبه ، ساحل و طبیعت گرایانه است. جوانب مثبت: مسیرهای شن به خوبی تخلیه می شوند. گیاهان می توانند به این ماده تبدیل شوند تا ظاهر را نرم کنند ، و این یک انتخاب خوب برای محیط زیست است ، زیرا آب باران آن را از بین نمی برد و به زهکشی های آب طوفان می رود. همچنین یکی از ارزان ترین گزینه های سنگفرش است که فقط مهارت های اولیه DIY برای نصب آن لازم است. منفی: مسیرها اگر به درستی نگهداری نشوند ، می توانند از بین بروند و شن معمولاً برای صندلی یا جداول در فضای باز خیلی ناهموار و ناپایدار است. برخی از شن ها همچنین می توانند خیلی تیز باشند که بتوانند بر روی کفش پابرهنه راه بروند و می توان آن را در داخل خانه پیگیری کرد.

دک معاصر توسط فضای داخلی گچ سفید

Decking and Boardwalks دکوراسیون چوبی ارتباط بصری خوبی را به خانه های چوبی پوشیده یا خانه هایی با کفپوش چوبی ارائه می دهد. همچنین یک روش عالی برای مبدل کردن تغییرات سطح است و تخته های مخصوص تخته مخصوصا برای زمین های باتلاقی مناسب هستند. دکوراسیون چوب بسیار متنوع است ، مناسب ترین سبک های باغ است. مزایا: طیف گسترده ای از تخته های تزئینی ، رنگ و اندازه تخته در دسترس است و می توان با سطح متوسط ​​و مهارت DIY تزئینات را ساخت. حتی بخش های آماده سازی مخصوص چوب در دسترس است. منفی: برای کاهش لغزندگی قالب باید به طور منظم چوب درمان شود و بعضی از چوب های چوب را می توان به صورت غیر اخلاقی از جنگلهای باران تهیه کرد.

عرشه Midcentury توسط ANNA CARIN Design

دکوراسیون کامپوزیت یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای پشته سازی چوب ، عرشه کامپوزیت است ، مانند ModWood که در اینجا استفاده می شود. یک محصول کامپوزیت ساخت استرالیا ، ModWood ترکیبی از زباله های چوبی در زیر زمین و بطری های پلاستیکی بازیافت شده است. فاقد فرمالدئید است و در طیف وسیعی از اندازه ها ، رنگ ها و اتمام ها قرار می گیرد. مانند عرشه چوب ، بیشتر باغ ها مناسب آن هستند. مزایا: ModWood پایدار است ، و از نظر سادگی ، نصب آسان ، با دوام ، بدون شکاف و مقاوم در برابر حشرات مانند موریانه ها ، و به نگهداری کمی نیاز دارد. همچنین به همان اندازه با چوب ثابت است. منفی: این چوب واقعی نیست ، فقط یک ظاهر برجسته ، اما گران تر از اکثر چوب های عرشه دار است.

منظره معاصر توسط Bliss Garden Design، LLC

تخته سنگ یا مجموعه کوچک اندازه تخته سنگ و مجموعه باعث می شود تا آنها برای مسیرهای خمیده مانند این یکی و همچنین لبه ها و جزئیات تزئینی در باغها ایده آل شوند. بیشتر سنگفرش ها و تخته های ساخته شده از بتن ، گرانیت یا بلوار سنگ ساخته شده و از دوام و سختی آنها اطمینان حاصل می کند. آنها عمدتا در باغ های غیر رسمی کشور یا کلبه استفاده می شوند ، اما همچنین در حیاط خانه ها مناسب هستند. مزایا: كباله ها و ست ها سخت پوشیده ، مقاوم در برابر لغزش ، چند منظوره هستند و در صورت آسیب دیدن هنگام شن و ماسه در صورت آسیب دیدگی ، از بین می روند. منفی: مهارت های حرفه ای برای نصب در مناطق بزرگ مورد نیاز است.

منظره گرمسیری توسط فردریک + معماران فردریک

آجرهای بازیافتی یا قدیمی آجر دارای خاصیت و گرمی هستند و با مواد دیگری مانند ماسه سنگ یا بتن و گیاهان زیبا کار زیبایی می کنند. مزایا: آنها می توانند در الگوهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرند ، در طیف گسترده ای از رنگ ها در دسترس هستند ، دارای سطح غیرقابل استفاده هستند و به عنوان سنگ فرش سنگی گران نیستند. منفی: آجر همیشه به دست نمی آید ، و مناطق بزرگ آجری برای بیشتر سبک های معاصر بسیار شلوغ به نظر می رسند. یک سطح معقول از مهارت نیز برای نصب آنها لازم است. 


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1473
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image