چگونه دکوراسیون اتاق نشیمن خود را تغییر دهیم


چگونه دکوراسیون اتاق نشیمن خود را تغییر دهیم
با گذشتن از زمان برگشت و پر کردن آن از چیزهایی که دوست دارید ، این مکان را در مکانی که از آن لذت می برید ، بسازید
Date:1398/10/3

چه شب های دنج فیلم باشد و چه مهمانی های کوکتل ، اتاق نشیمن اغلب وقتی می آید که با دوستان و عزیزان گرد هم می آیید مرکز عمل است. و از آنجا که چنین فضای خوبی استفاده شده است ، تمایل دارد تا سهم منصفانه ای از درهم و برهمی خود را نیز جمع کند. در این سریال ، از منظر شناسایی چه چیزی باعث ایجاد شادی می شود ، به هر اتاق خانه نزدیک می شویم. تاکنون با اتاق خواب ، حمام و آشپزخانه مقابله کرده ایم. در اینجا ما به روش هایی برای پاک کردن درهم و برهمی و ایجاد یک فضای اتاق نشیمن زیبا و راحت می پردازیم.

اتاق نشیمن الكترونیك اتاق نشیمن الكترونیك

شروع فرآیند پاکسازی فضا با یک ذهنیت مثبت به شما در تصمیم گیری کمک می کند تا چه چیزی را حفظ کنید و چه راحت تر انجام دهید. تصور می کنید در اینجا کدام فعالیت ها انجام شود؟ وقتی وارد اتاق می شوید چه احساسی دارید؟ با لیستی از سه تا پنج کلمه همراه شوید که خلق و خوی را در بر می گیرد ، نگاه کنید و احساس کنید که می خواهید ایجاد کنید.

دفتر داخلی معاصر دفتر داخلی

اقدامات لازم را انجام دهید: با توجه به دید شما برای فضای محکم در ذهن خود ، از طریق اتاق نشیمن خود قدم بزنید و شروع به از بین بردن وسایلی کنید که با آن بینایی همخوانی ندارند. چه رنگهایی شما را از شادی پر می کند؟ چه نوع آثار هنری ، بافت و شکل شما را خوشحال می کند؟ و چه چیزی فقط فضای را به خود می گیرد ، زیرا شما کاملاً اعتراف نکرده اید که این چیزی نیست که واقعاً دوست داشته باشید یا به آن احتیاج دارید؟ Paring back یک فرایند مداوم است و ممکن است لازم باشد این مرحله را چندین بار تکرار کنید تا به تعادل برسید که احساس خوبی برای شما به وجود می آید. در آن نگه دارید!

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط طراحی داخلی Issie-Mae

صدای بصری را آرام کنید. مقالات ، مجلات ، فیلم ها ، بازی ها و الکترونیک می تواند در اتاق نشیمن مفید باشد ، اما این بدان معنی نیست که شما می خواهید همیشه به آنها نگاه کنید. با مخفی کردن بیشتر این موارد می توانید احساس آرامش بیشتری در فضا ایجاد کنید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط De Rosee Sa

اقدامات لازم را انجام دهید: کابینت ها برای جمع کردن رسانه ها و الکترونیک از بینایی ایده آل هستند. با مرتب سازی بر روی رسانه ها ، کتاب ها و مقالات خود و قرار دادن تنها مواردی که واقعاً دوست دارید و از آنها استفاده می کنید ، در کمد و قفسه های خود اتاق ببندید. اگر در اتاق نشیمن خود کابینت ندارید ، می توانید آن دی وی دی ها و دیسک های Blu-ray را درون سطل های جذاب یا سبد های قفسه بندی یا در زیر میز کنسول پنهان کنید. برای ساده ترین نگاه ، ظروف را انتخاب کنید که همه یکسان باشند و یا فضای را کاملاً پر کنند (مانند سبد های نشان داده شده در اینجا) یا با مخفی کردن مخفی ها همراه باشید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط طراحی داخلی لوسی

اطمینان حاصل کنید که اتاق نشیمن شما برای زندگی واقعی طراحی شده است. اگر بچه های جوانی در خانه دارید ، اتاق نشیمن شما مکانی آسان برای حلق آویز بودن به عنوان یک خانواده است - یا خودتان را پیدا می کنید که مرتباً مراقب مبلمان به راحتی و دکوراسیون قابل شکستن هستید؟ اتاق را برای مرحله فعلی زندگی خود طراحی کنید. خانواده شما برای آن شادتر خواهند بود. برای داشتن ضد آب در خانه خود یک کارگر دستی استخدام کنید

اتاق خانواده اسکاندیناوی توسط استودیوی اتاق

اقدام کنید: در حال حاضر به طور واقعی نیازهای خود را در نظر بگیرید و اینکه آیا فضای شما آن نیازها را برآورده می کند یا خیر. اگر فرزندان خردسال و یا حیوانات خانگی دارید ، بر روی قطعات اثاثه یا لوازم داخلی پارچه های قابل شستشو و پارچه های قابل مراقبت را در نظر بگیرید. اگر بیشتر از اتاق نشیمن خود برای فیلم و عاشقانه استفاده می کنید ، یک کاناپه عمیق و دلپذیر را انتخاب کنید. در صورت استفاده بیشتر از آن برای گپ و مهمانی ، صندلی و صندلی های عقب راحت تر خواهند بود. اگر کودک یا کودک خردسال دارید ، مبلمان با لبه های نرم و مواد غیرقابل شکستگی - به عنوان مثال یک میز قهوه آکریلیک در مقابل شیشه ای - ممکن است لازم نباشد اما می تواند آرامش والدین را فراهم کند. اگر شما یک آشیانه خالی هستید اما اتاق نشیمن شما هنوز برای یک خانواده جوان طراحی شده است ، در نظر بگیرید که چگونه می توانید این فضا را پس بگیرید و تمبر خود را روی آن بگذارید.

اتاق خانوادگی معاصر توسط کیت چالیس داخلی

احساسات خود را پرورش دهید. این که آیا شما یک خواننده بزرگ ، یک عاشق هنر ، یک متخصص شراب یا یک بازی روی صفحه بازی هستید ، اجازه دهید احساسات شما در صحنه محور قرار بگیرد. مجموعه کتاب خود را بچرخانید و جالبترین صندلی خود را جمع کنید تا یک گره خواندن در کنار آتش ایجاد کنید ، یک چاپ هنری جدید یا گرد و غبار را از روی یک پرتره از اتاق زیر شیروانی قرار دهید. هنگامی که شما به چیزهایی که برای شما مهم است می درخشید ، به فضای زندگی خود اجازه می دهید تا شما را تغذیه و پشتیبانی کند.

اتاق خانواده انتقالی توسط Lulu Designs

اقدام کنید: لیستی از چیزهایی را که دوست دارید بیاورید - احساسات ، علاقه ها ، فعالیت ها ، سرگرمی ها - که می خواهید بیشتر در زندگی خود بگنجانید. برای دوستداران کتاب ، مجموعه کتابهای خود را ویرایش کنید ، به کسانی که دوستشان ندارید بروید و برخی از موارد دلخواه را برای توجه به قفسه انتخاب کنید. برای صنعتگران ، کاسه یا سبدی را انتخاب کنید که بتوانید پروژه فعلی خود را نزدیک نگه دارید. برای والدین ، ​​در نظر بگیرید که کدام فعالیتهای بدون صفحه نمایش را می خواهید در این اتاق تشویق کنید و موارد ضروری را با یک ترتیب جذاب جمع کنید. برای سرگرمی ها ، فضای میز قهوه را برای به اشتراک گذاشتن بشقاب های کوچک غذا پاک کنید ، یا یک سبد نوشیدنی را ترتیب دهید.

اتاق نشیمن معاصر توسط Shaw Coates

لمس طبیعت. گیاهان زنده هوا را تمیز می کنند ، لبه های سخت را نرم می کنند و لمس ارگانیک به هر اتاق می بخشد. گیاهان گلدان های بزرگ می توانند با بافت سرسبز و رنگ پر جنب و جوش ، ظاهر و احساس یک اتاق را تغییر دهند. اگر اتاق شما از نور طبیعی بسیار کمی برخوردار است ، می توانید شاخه های بریده شده را در یک کشتی بلند روی زمین برای جلوه ای مشابه نمایش دهید. صدها گلدان و نهال معاصر را مرور کنید

اتاق نشیمن صنعتی توسط Sylsee Interior

اقدام کنید: آوردن حتی در یک خانه کوچک کوچک می تواند تأثیر شگفت آور زیادی در نحوه ظاهر و احساس اتاق نشیمن شما داشته باشد. اگر در گذشته خوشبختانه گیاهان را زنده نگه ندارید ، با یک کارمند خبره در یک مهد کودک محلی چت کنید تا توصیه هایی را برای گیاهان با مراقبت آسان انجام دهید که در فضای شما به خوبی انجام می دهند. گیاهانی را در گلدان های بزرگ مانند برگ های شکاف دار فیلودندرون یا انجیر برگ کمانچه برای زیبایی چشمگیر به وجود آورید. برای شروع کوچک ، مانند یک گیاه آلوئه یا گیاه عنکبوتی گلدان های خانگی را که به راحتی مراقبت می کنند ، امتحان کنید. اگر یک لبه پنجره آفتابی دارید ، چرا چند گلدان از گیاهان تازه رشد نمی کنید؟ اگر گیاهان خانه در فضای شما کار نمی کنند ، شاخه های بریده شده و گل های تازه را هر وقت ممکن بیاورید. حتی یک شکوفه منفرد در گلدان جوانه ای جلوه ای چشمگیر و دلگیر دارد.

 


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1453
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image