نحوه رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه


نحوه رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه
یک متخصص در مورد زمان و چگونگی رنگ آمیزی کابینت خود مشاوره می دهد. گام به گام را بگیرید
Date:1398/10/3

آیا کابینت های آشپزخانه شما از چیزهای جدید و پرنعمت به آنچه شما یک چشم انداز می دانند رفته اند؟ آیا احساس می کنید هنگام رسیدن به صفحه ، باید از کف زنگ و یقه پروانه ای استفاده کنید؟ اگر گفتید بله ، شاید وقت آن رسیده باشد که کابینت هایتان به تجدید نیاز داشته باشد. گرفتن چهره جدید لازم نیست هزاران دلار پس انداز کند. در عوض ، در نظر بگیرید که چگونه رنگ جدید می تواند کابینت آشپزخانه شما را تغییر دهد. بیایید نگاهی بیندازیم که رنگ کار می کند ، چه رنگ هایی را می توانید در کابینت خود استفاده کنید و چگونه خودتان کابینت خود را رنگ کنید.

آشپزخانه سنتی توسط جولیانا اسمیت

آیا باید کابینت های آشپزخانه خود را رنگ کنید یا جایگزین کنید؟ قبل از شروع مجدد مجدد ، ابتدا استخوان های موجود در کابینت های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که آنها در حد کافی پایدار برای رنگ آمیزی مجدد هستند. خرد شدن یا ترک خوردگی چوب یا آسیب در آب علائم هشدار دهنده ای است که ممکن است نیاز به جایگزینی داشته باشد ، فقط رنگ آمیزی نشده است. علاوه بر این ، اگر کابینت به اندازه کافی برای استفاده شما و خانواده تان مناسب نیست ، ممکن است بخواهید جایگزینی را نیز در نظر بگیرید. اگر تشخیص دهید کابینت شما در وضعیت خوبی قرار دارد اما به سادگی به یک تجدید نیاز دارید ، شما یک کاندیدای اصلی برای بازسازی کابینه هستید. کابینت 101: نحوه ذخیره سازی مورد نظر شما

آشپزخانه مزرعه توسط فضای داخلی Juxtaposed

ملاحظات رنگ آمیزی آشپزخانه ها محل تجمع خانه هستند ، بنابراین می خواهید مطمئن باشید که طرح کلی استقبال می کند و زیبایی خانه را منعکس می کند. برای کابینت ها ، بارها می فهمم که رنگ خنثی ، مانند سفید ، بژ و خاکستری ، به آشپزخانه شما جلوه ای دلپذیر و تمیز می بخشد. کابینت های سفید در بالای لیست های آرزوی آشپزخانه باقی می ماند ایده های بیشتر برای رنگ آمیزی کابینت

آشپزخانه انتقالی توسط ماروین

همچنین می توانید در بیش از یک رنگ نقاشی کنید تا سبک خود را منعکس کند. این جزیره مکان بسیار خوبی برای ایجاد رنگی روشن یا روحیه ای است. با این کار این جزیره به یک کانون تبدیل می شود. 7 آشپزخانه سفید که مورد نقاشی جزیره قرار می گیرند

آشپزخانه سنتی توسط لورین هیل ، معمار

گزینه دیگر استفاده از ترکیب های دوتایی برای اضافه کردن کمی درام و کنتراست است. هنگام ترکیب یک طرح دو رنگ ، همیشه حتما آشپزخانه را با استفاده از رنگ تیره تر روی کابینت پایینی لکه دار کنید و در بالای آن سبک تر باشید. نکته طرفدار من از رنگ های رنگی مانند دریای شمالی بنیامین مور در قسمت پایین کابینت و سپس Meadow Mist در بالا ، یا مناظر منظر Sherwin-Williams در زیر و آلباستر بالا استفاده کرده ام. 8 پالت رنگ بزرگ کابینت آشپزخانه | موارد مثبت کابینت در نزدیکی شما پیدا کنید

آشپزخانه انتقالی توسط DF Design Build

نحوه رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه خود رفتن به مسیر DIY به احتمال زیاد موجب صرفه جویی در هزینه شما خواهد شد ، اما کمی صبر و تحمل به شما نیاز دارد. در اینجا نگاهی به صورت گام به گام به چگونگی رنگ آمیزی مجدد کابینت های شما و دوباره نگاه عالی آنها وجود دارد.

توسط نقاشی پنج ستاره

1. منطقه آماده سازی آشپزخانه و نقاشی. اول موارد: ابتدا کف خود را از چکه کردن رنگ با مقوا یا پارچه محافظت کنید. 2. کابینت های از بین بردن. درهای کابینت و قسمتهای جلوی زیر شلوار و همچنین هرگونه دستگیره ، لولا ، لچ و سایر سخت افزارها را با پیچ گوشتی جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که سخت افزارها و کابینت ها را به صورت سازمان یافته و مکان یابی آسان برای نصب مجدد در انتهای پروژه نگه دارید. نکته طرفدار برای مونتاژ آسان از یک مداد استفاده کنید تا زیر شلوار و درهای کابینت خود را شماره گذاری کنید. 3. همه چیز را تمیز کنید. تمام قسمت های کابینت را تمیز کنید تا آلودگی ها از پخت و پز یا در غیر این صورت جدا شوند. برخی از گزینه ها شامل یک ماده پاک کننده شیمیایی مانند یک جایگزین TSP یا چندین قطره مواد شوینده ظرف در یک سطل نیمه پر از آب است. روش دیگر ، از یک قاشق غذاخوری دو قاشق سرکه سفید مقطر به همراه یک گالن آب استفاده کنید.

توسط نقاشی پنج ستاره

4. ماسه. سطوح کابینت را با کاغذ سنباده ریز صاف کنید و آنها را با یک دستمال تمیز تمیز کنید. سپس ، هرگونه گرد و غبار را در بهترین حالت ممکن تخلیه کنید تا از یک سطح تمیز اطمینان حاصل شود. نکته طرفدار شما لازم نیست که تمام راه را به چوب لخت ماسه بزنید ، زیرا برخی از رنگهای موجود قبل از رنگ آمیزی دوباره روی کابینت باقی می مانند.

توسط نقاشی پنج ستاره

5- روکش اول را بمالید. یک کت سیلر را برای همه درها و روکش کابینت بمالید. با این کار پیوند رنگ به خوبی از چوب تضمین می شود. بهترین گزینه ها برای آغازگر شامل یک آغازگر مبتنی بر پوسته مانند B-I-N یا یک آغازگر مبتنی بر روغن است. هر دوی اینها همچنین به جلوگیری از نمایش تیره تر چوب کمک می کنند. در صورت لزوم می توان از یک لایه دوم آغازگر نیز استفاده کرد. نکته طرفدار شما می خواهید بین کت های اولیه و همچنین بین لایه های رنگ ماسه بزنید.

توسط نقاشی پنج ستاره

6. با گزینه برتر رنگ آمیزی کنید. در هنگام انتخاب رنگ ، می خواهید از رنگ با کیفیت عالی استفاده کنید. بسیاری از طرفداران توصیه می کنند Benjamin Moore Advance یا Sherwin-Williams ProClassic را انتخاب کنید که در گزینه های مختلفی وجود دارد. اگرچه این رنگ گران تر است ، شما نمی خواهید از کیفیت رنگ کاغذ بکشید ، به خصوص اگر مسیر DIY را طی کنید. 7. دوباره نقاشی کنید. کابینت ها را با قلم مو رنگ کنید و به دنبال آن یک غلتک فوم برای اطمینان از عدم وجود علائم قابل مشاهده در قلم مو ، استفاده کنید. برای کاهش میزان دودهای موجود در خانه خود ، حتماً درها و زیر شلوارها را در بیرون بکشید. نکته طرفدار اگر کمی بیشتر در بودجه خود دارید ، استفاده از اسلحه اسپری حرفه ای را در نظر بگیرید. یک متخصص در فروشگاه سخت افزار محلی شما می تواند ابزار مناسبی را برای نیازهای شما پیشنهاد دهد.

آشپزخانه اسکاندیناوی توسط papac media AB

8- تمام شود. پس از خشک شدن کامل رنگ ، درها را ببندید و دوباره زیر شلوارها را نصب کنید. سپس ، همه چیز را با یک پیچ گوشتی وصل کنید ، که اگر ابتدا سخت افزار را مرتفع کردید ، باید ساده باشد.

آشپزخانه معاصر توسط آشپزخانه های پایدار

اگر مطمئن نیستید که چگونه کابینت های خود را بازرسی یا رنگ کنید ، استخدام یک متخصص برای کار را در نظر بگیرید. صرف نظر از اینکه چه کسی کار را انجام می دهد ، با به روزرسانی آشپزخانه و بازسازی مجدد موفق باشید! نوبت شما آیا کابینت های آشپزخانه خود را نقاشی کرده اید؟

 


Rss Services Print  -(8 Body)  Visitor Count: 1690
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image