مبلمان برای اتاق های کوچک زندگی


مبلمان برای اتاق های کوچک زندگی
این جفت های مبل ، صندلی و عثمانی را در نظر بگیرید تا در فضایی نسبتاً کوچک از صندلی و راحتی استفاده کنید
Date:1398/10/6

بازی با آرایش مبلمان می تواند رویای یک فن تزئین کننده باشد. اگر فقط فضای بازی کردن را در اختیار شما قرار دهید. اگر یک اتاق نشیمن تنگ دارید (می گویند 18 متر مربع یا زیر آن) ، ممکن است خودتان را در چگونگی جا دادن وسایل کافی به اندازه کافی برای زندگی در محیط زندگی متزلزل کنید. اتاق برای کمک به این معضل طراحی ، در اینجا بهترین مبلمان من برای مناطق نشیمن جمع و جور و همچنین برخی نکات کلی که می توانید برای به دست آوردن بیشترین استفاده از هر شکل اتاق استفاده کنید ، آورده شده است.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط P + A Interiors Inc

1- صندلی های بزرگ + فشرده در یک فضای کم حجم ، راه من شماره یک برای ارائه حداکثر انعطاف پذیری صندلی استفاده از یک مبل بزرگ و صندلی های جمع و جور و کوچک اروپایی (مانند صندلی های مدرن سبک و تنگ در اواسط قرن) است. کاناپه بزرگ به شما امکان می دهد تا هنگام تنهایی در مهمانان بیشمار باشید و یا در مهمانان زیادی در مهمانی جمع شوید. صندلی های اضافی در صورت نیاز و بدون فضای زیادی در دسترس هستند ، و کنتراست تصویری دلپذیر را اضافه می کنند. صندلی باید دانست: سافاری

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط استفانی Schetter

2. مقطع بدون سلاح مسلح ، البته ، هر منطقه زندگی تنگ به راحتی در یک یا دو طرف باز نمی شود ، مانند مثال اول. در یک اتاق مخصوصاً تنگ ، یک بخش بدون بغل می تواند بدون داشتن نگاه بیش از حد به صندلی ، حداکثر صندلی را به شما بدهد. از بزرگترین واحد گوشه ای مدرن که می توانید استفاده کنید ، ترجیحا از دیوار به دیوار برای نمای تقریباً داخلی استفاده کنید. این بسیار براق تر از پرتاب کردن بازوهای یک مبل سنتی روی دیوارها است ، که به نظر می رسد بسیار تیز تر است. به جای اینکه صندلی های جانبی در اتاق داشته باشید ، صندلی های ناهار خوری را انتخاب کنید که با اتاق نشیمن شما هماهنگ باشند و در صورت لزوم برای میهمانان ، آنها را بکشید و بقیه وقت را فضای بیشتری آزاد کنید.

اتاق نشیمن Midcentury Shabby Chic-inspirerad Vardagsrum

3. دو صندلی دو نفره یکی دیگر از گزینه ها - به ویژه اگر تلویزیون در اتاق نشیمن خود ندارید - استفاده از دو مبل دو نفره است که روبروی یکدیگر قرار دارند ، در صورت وجود یک صندلی اضافی یا دو صندلی در کنار آنها. به این ترتیب ، دو نفر می توانند به طور جداگانه شلوغ شوند (برای زوجینی که همیشه نمی خواهند روی تختخواب شوخی کنند) ، یا چهار یا چند نفر می توانند مکالمه داشته باشند یا یک بازی روی صفحه را روبرو یکدیگر بازی کنند.

اتاق نشیمن انتقالی توسط اینیگو و شرکت

اینیگو و شرکت 4- مبل عریض + عثمانی مخمل خواب دار در یک اتاق تونلی شکل (با گردش در یک طرف فضا) ، بهتر است از استفاده از هر صندلی جانبی روبروی مبل خودداری کنید و در عوض بگذارید یک عثمانی راه حل سرگرم کننده شما باشد. در شب فیلم ، یک عثمانی مخمل خواب دار مکانی مناسب برای تنظیم کاسه پاپ کورن و پاهای شماست. در حین جمع شدن بزرگتر ، عثمان را به دیوار بکشید و ناگهان به همان تعداد دوست نزدیک خود می توانید صندلی بزنید که بتواند روی آن فشار بیاورد. یک عثمانی محکم با روکش را انتخاب کنید (به جای یک پف پف) و می تواند به عنوان یک صندلی راحت و یک شرکت سطحی به اندازه کافی برای نگه داشتن سینی کوکتل باشد.

طرح انتقالی توسط Brittany Stiles

5. مبل + جفت عثمانی اگر به جای یک عدد بزرگ یک جفت عثمانی انتخاب کنید ، از چندین روش انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت: همیشه می توانید یکی را به عنوان صندلی و دیگری به عنوان میز استفاده کنید ، یا می توانید آنها را بیرون بکشید. در جهت های مختلف (که می تواند برای ترافیک راحت تر باشد). نکته اصلی این است که شما نمی توانید لزوماً به اندازه افراد (یا همان تعداد میان وعده ها یا بازی ها) بر روی مکعب های جداگانه در یک سطح ناگسستنی قرار بگیرید. اگر می خواهید حداکثر صندلی اضافی و فضای سطحی داشته باشید ، به دنبال یک عمان باشید. اگر می خواهید گردش بیشتری داشته باشید ، با دو یا سه مورد همراه شوید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط طراحی هاید ایوانز

6. مبل + مدفوع + میز بلند اگر اتاق نشیمن جمع و جور شما نیز اتاق پذیرایی گاه به گاه شما است ، در نظر داشته باشید که میز قهوه خود را با یک میز ناهار خوری کوچک (قطر 60 تا 75 سانتی متر) تعویض کنید ، سپس چند پاف یا مدفوع را در زیر آن قرار دهید. میز ناهار خوری کل مبل را به خود اختصاص نخواهد داد ، بنابراین در هنگام استراحت احساس راحتی بیش از حد احساس نمی کنید ، اما وقتی می خواهید یک وعده غذایی (با یک دوست یا تلویزیون) بگیرید ، می توانید غذا بخورید. راحتی کامل به جای اینکه در آن جا بیفتد

اتاق نشیمن مزرعه توسط طراحی بریتانی استیلز

7. مبل + دو صندلی استفاده از یک مبل مستقیم با دو صندلی (به جای یک بخش) یک راه حل عالی برای یک اتاق نشیمن مکالمه بدون تلویزیون است. همچنین این امکان را به شما می دهد تا پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی خود را برای کمی تنوع در فضای کوچک مخلوط و مطابقت دهید. برای هر سه صندلی سعی کنید از پارچه ای متفاوت استفاده کنید. اگر می خواهید بعداً کمی هماهنگی بیشتری داشته باشید همیشه می توانید بالش های تطبیقی ​​را اضافه کنید. اتاقهای نشیمن بدون تلویزیون را بیشتر ببینید

اتاق نشیمن معاصر توسط معماری و طراحی داخلی کارولینای مندونسا

8. مبل - میز قهوه گاهی اوقات یک میز کافی نت ارزش فضای از دست رفته را ندارد ، به خصوص اینکه یک واحد تلویزیون عمیق تر می تواند فضای ذخیره سازی کاربردی تری را فراهم کند ، که این ممکن است در فضای کوچک شما از فضای زیادی برای کتابهای میز قهوه مهم باشد. یک میز کنار باریک در هر دو طرف مبل می تواند بیش از فضای کافی برای تهیه یک نوشیدنی باشد ، یا می توانید یک مدفوع کوچک در جلوی آن شناور کنید که در صورت نیاز نیازی به آن نیست.

اتاق نشیمن معاصر توسط Alvhem Mkkleri & Interiör

9- میز قهوه باز ، بدون توجه به نوع مبلمان که انتخاب می کنید به خاطر داشته باشید که هرچه فضای بیشتری را برای حرکت دادن پاهای خود باز بگذارید ، فضای آن راحت تر خواهد بود. مبلمان چوبی ، مخصوص مبلمان (مخصوصاً میز قهوه) دسترسی به مبل را آسانتر کرده و پس از ورود به پاها ، کشش پا را آسانتر می کند ، بنابراین احساس راحتی و گرفتاری در صندلی راحتی ندارید.

اتاق نشیمن معاصر توسط TemPAINT

10-مبلمان منزل در صورت امکان ، به دنبال راه هایی برای از بین بردن مبلمان روی زمین باشید. چراغ های دیواری نصب شده می توانند از فیلمهای گرانبهای مربع صرفه جویی کنند ، همانطور که می توان میزها و قفسه های کناری را مهار کرد. تارهای قلاب پلاستیکی که در پشت مبل نصب شده اند ، برای داشتن ظاهری مرتب و بدون هیچگونه کار پیچیده الکتریکی ، در پایه مخفی می شوند.

اتاق نشیمن معاصر توسط Noble Abode

11. فضای بصری علاوه بر فضای فیزیکی ، فضای بصری را با استفاده از رنگ های روشن برای واحدهای چانکی مانند کابینت تلویزیون یا میز قهوه ، باز نگه دارید. معرفی بالش های سفید یا کم رنگ نیز باعث می شود که صندلی ها از بین بروند. به این ترتیب ، وقتی به یک صندلی سوار شده اید ، اتاق احساس نمی کند که روی شما بسته باشد.

اتاق نشیمن اسکاندیناوی توسط الکساندر وایت

12. از این واقعیت که فضای زندگی شما تنگ است ، به معنای آن نیست که باید روی دکوراسیون بکشید ، لاغر نشوید. احساس رایگان کنید که برخی از هنرهای جسورانه را در خود جای داده و یا از برخی رنگهای شاداب استفاده کنید. ساختن هر لوازم جانبی کوچک باعث ایجاد یک ظاهر عروسکی می شود اما لزوما این فضا را بزرگتر جلوه نمی دهد ، در حالی که هنر در مقیاس بزرگ می تواند واقعاً باعث شود که دیوارها بیشتر به نظر برسند. پرتره هایی با ابعاد فوق العاده در خانه

اتاق نشیمن انتقالی توسط Lacey Michalek فضای داخلی

بعلاوه ، بهترین چیز در مورد یک اتاق کوچک این است که فقط چند لمس کوچک کوچک باعث می شود فوق العاده لوکس بودن در یک ضربه محکم و ناگهانی ایجاد شود. خود را با یک میز کنار مجسمه ، لوازم جانبی گلام یا به راحتی چند گل تازه رفتار کنید و کل فضای آن با بودجه بزرگ احساس خواهد شد. TURN شما آیا موفق شده اید یک اتاق نشیمن تنگ را با کارکرد و استعداد تزئین کنید؟ عکس های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. بیشتر داستان ها راجع به سبک اتاق نشیمن بخوانید

 


Rss Services Print  -(3 Body)  Visitor Count: 1509
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image