رنگ آمیزی آشپزخانه با رنگ سیاه


رنگ آمیزی آشپزخانه با رنگ سیاه
طراحان کابینت مشکی ، سقف ، کف و سایر موارد را برای نمایشی شگفت آور به نمایش می گذارند
Date:1398/10/6

همانطور که در اوایل سال جاری اشاره کردیم ، رنگ سیاه در آشپزخانه ها است. در حالی که برخی از صاحبان خانه و طراحان در حال وارد کردن انگشت پا به داخل این جزیره هستند ، یک جزیره سیاه یا دیوار جاسوسی کابینت های سیاه را در خود جای داده اند ، برخی دیگر فراتر از کابینت ها هستند و کاملاً طرف تیره را در آغوش می گیرند. آشپزخانه های زیر نشان می دهد که چگونه یک پالت عمدتا تاریک نمایشی ، ظرافت ، زیبایی و زیبایی را به ارمغان می آورد.

آشپزخانه صنعتی توسط اندرو هایزر

1. طراح صنعتی Inky: کوروش باباییان از طراحی ارکید سیاه و سفید: مکان لس آنجلس: 255 فوت مربع (24 متر مربع)؛ درخواست 17 در 15 فوت صاحبان خانه. طراح کوروش باباییان می گوید این خانه ویژه ای است که مشتری از وی خواسته است که در خارج از جعبه فکر کند و چیزی بسازد "متفاوت از هر چیز دیگری که در اطراف شهر ساخته می شود". باباییان از تصاویر هوز برای کمک به ترجمه چشم انداز این پروژه به مشتری خود استفاده کرد. . وی می گوید: "بیشتر ساخت و سازهای جدید در L.A بسیار واضح و مدرن است ، و من می خواستم چیزی را بنا کنم که مثل همیشه برای همسایگی بوده است." محله لس فلیز با نزدیکی به مرکز شهر لس آنجلس ، احساس بسیار شهری دارد. او می گوید: "من می خواستم احساس حضور در یک فضای صنعتی قدیمی یا انبار انبار را جلب کنم." وی گفت: "من واقعاً می خواستم از موادی استفاده كنم كه می توانند از داخل به بیرون ، به خصوص آجر جریان پیدا كنند. یکی از بزرگترین فلسفه های من به عنوان یک طراح L.A ، تار کردن خطوط بین فضای داخلی و خارج از منزل برای پذیرایی از آفتاب زیبای L.A. است ، بنابراین این یک فرصت عالی برای دستیابی به این چشم انداز بود. "یک طراح آشپزخانه در نزدیکی خود در هووز پیدا کنید.

آشپزخانه صنعتی توسط اندرو هایزر

پالت تیره دیوارهای سیاه ، سقف و کابینت (همه در Pitch Black توسط Farrow & Ball نقاشی شده است). باباییان می گوید: "ما تاریكی را با میزهای مرمر سفید كارآرا تزیین كرده و به پشت آجری زنگ زده اضافه می كنیم تا به فضای واقعی فضای شهر ایجاد شود." "مقدار زیادی نور طبیعی از پیشخوان در فضای باز در فضای باز بیرون می کشد ، که واقعاً به فضا می دهد." سایر ویژگی های ویژه. قفسه های چوبی با برس شناور. کفپوش بلوط مجرای در معرض. نوک طراح. باباییان می گوید: "روشنایی - کلید همه در روشنایی است." "هنگام کار با یک پالت تاریک ، مهم است که اطمینان داشته باشید که برای برجسته سازی و برجسته کردن فضا از نور کافی برخوردار هستید. برای روشنایی همه وسایل آشپزخانه ، که واقعاً باعث پرش فضا شد ، روشنایی را روی قفسه ها اضافه کردیم. همچنین ، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که همه چیز در معرض دیمر است ، بنابراین شما می توانید روحیه خود را تنظیم کنید. ”خرید مدفوع پیشخوان در Houzz

اتاق خانوادگی صنعتی توسط اندرو هایزر

لحظه "اوه" باباییان می گوید: "من همیشه به مشتریان احتیاط می کنم از هر چیزی که سفارش می دهند نمونه بگیرند." وی گفت: "ما تصمیم گرفتیم كه آجرهای خشتی را به صورت آنلاین سفارش دهیم و برای صرفه جویی در وقت ، از سفارش دادن نمونه نیز كاملاً رد شدیم. پس از نصب ، آشپزخانه روستایی ما دیواری از رنگ قرمز روشن داشت که ظاهری نبود که دنبالش بودیم. ما مجبور بودیم خلاق شویم ، همانطور که قبلاً نصب شده بود ، بنابراین من بچه ها را مجبور کردم بتن و بقایای آجر را در تمام آجر مالش دهند تا آن را سیر کنند. در واقع این یک اشتباه بزرگ بود ، زیرا باعث می شود آشپزخانه احساس زنگ زدگی و صنعتی تری داشته باشد. درس اینجا بود: همیشه ، همیشه ، همیشه نمونه بگیرید - نمونه های فیزیکی. هرگز مواد را از یک عکس بدون دیدن آن سفارش ندهید. "

آشپزخانه انتقالی توسط کابینت گرینفیلد

2. طراح تاریک-تاریک و زیبا: کیت میشیچ از KitchenLab / Rebekah Zaveloff فضای داخلی: شیکاگو اندازه: 350 فوت مربع (33 متر مربع) درخواست صاحبان خانه. یک آشپزخانه باز و جسورانه برای سرگرمی مناسب است. کیت میلیچ ، طراح ، گفت: "ما تصمیم گرفتیم که محدودیت ها را کمی فشار دهیم و کاری غیر منتظره انجام دهیم." کاشی پشتی مشبک لعاب دار و بدون بافت. کابینت های محیط سیاه (Black of Night توسط شروین-ویلیامز). میهلیچ می گوید: "طرح رنگ تیره در جلسات طراحی به طور ارگانیک بوجود آمد ، که در آن مشتری ها به کاشی و رنگ های جسورانه و هر آنچه که انتظار نمی رود پاسخ دادند." آنها خوشحال بودند كه خود را از منطقه آسایش بیرون می كشند. آنها واقعاً می خواستند این فضا واقعاً احساس شود و به روند طراحی اعتماد داشتند تا بتوانند به آنجا برسند. ”سایر ویژگی های ویژه دیگر. هود محدوده سفارشی را احاطه کرده است. میهلیچ می گوید: "از ترساندن چند رنگ همان رنگ ، نور یا تیره نترسید." لحظه "اوه" وی افزود: "پشته لوله کشی [تصویر نشده] وجود دارد که ما باید در دیواره اتاق ناهار خوری یک راه حل طراحی خلاق ارائه دهیم! دیوانه است ، اما ما فهمیدیم که چگونه می توان آن را با قفسه بندی باز با روکش فلزی کار کرد. شما هرگز نمی دانید که آنجا وجود دارد ، خوشبختانه! "

آشپزخانه مدیترانه ای توسط طراحی داخلی جسیکا هلگرسون

3. طراحان مدیترانه ای مودی: Em Shephard و Jessica Helgerson از طراحی داخلی جسیکا هلگرسون موقعیت: پورتلند ، اورگان اندازه: 520 فوت مربع (48 متر مربع)؛ 16 با 32½ درخواست صاحبان خانه. یک آشپزخانه کاربردی برای مهمانی های بزرگ و آخر هفته های راحت و خانوادگی ، همراه با خانواده. پالت تیره کابینت هایی به رنگ خاکستری تیره با رنگ سبز (Ashwood Moss توسط بنیامین مور). کف پوش های تیره و تیرهای سقفی. برد سیاه و هود. قاب های پنجره سیاه (پلنگ سیاه توسط بنیامین مور). Em Shephard طراح می گوید: "این اتاق بسیار بزرگ است ، سقف های بلند و پرتوهای در معرض آن." وی گفت: "قسمت پایین اتاق به وزن بینایی احتیاج دارد تا به تعادل سقف کمک کند. همچنین بقیه خانه تمام رنگ سفید و دارای درها و پنجره ها به رنگ سیاه است. بنابراین این فرصتی بود برای ایجاد هر نوع تنوع به پالت ، بدون اینکه انسجام همه سفید بودن فضاهای دیگر را مختل کند. ”سایر ویژگی های ویژه. میزهای بتنی محیط بتونی در انتهای مات نرم. شفارد می گوید: جزیره بلوط سفیدی اورگان که دارای ویژگی یک مزرعه قدیمی است ، قابل کار است. نوک طراح. شفارد می گوید: "کف اصلی و تیرهای سقفی در اصل از نظر رنگ نارنجی بودند و علاوه بر اینکه رنگ بدی دارند ، بسیار خرما به نظر می رسید." وی افزود: "ما هر دو آنها را تیره رنگ کردیم ، و یک دیوار رنگ سفید متضاد ، با دیوارهای سفید آن ، به کل خانه اضافه کردیم ، در حالی که هنوز ویب را گاه به گاه و راحت نگه می داشت. همچنین آشپزخانه قبلی مملو از چراغ قوطی و آهنگ های ناخوشایند بود. در سقف سقفی ، چراغ ها می توانند به سوراخ های تاریک بسیار بزرگتری تبدیل شوند که واقعاً سقف را خاموش می کنند. در عوض ، ما اسکونسها را در اطراف پیشخوان اضافه کردیم تا نور به سطح کار برسد. و سپس مسیرهای كوچكی را در پرتو الراس برای نور بیشتر در جزیره اضافه كرد. و همه چیز کم نور است.


Rss Services Print  -(7 Body)  Visitor Count: 1535
Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image