مبلمان زیبا - بخش سوم


مبلمان زیبا - بخش سوم
برای زیبایی اتاق خود ، منظره ای را حفظ کنید یا فضای نهایی فرش را ایجاد کنید ، یک طناب کابین اضافه کنید
Date:1398/10/7

برای من ، یک صندلی راه راه یکی از آن وسایل فراموش نشدنی مبلمان در یک خانه است. بر خلاف صندلی رسمی تر ، شما و مهمانان شما را به نشستن و استراحت دعوت می کند. یک صندلی مسافرتی یک سبک منحصر به فرد دارد و می تواند به کانون اصلی هر اتاق تبدیل شود. من یک بار یک بخش با یک صندلی در یک انتها داشتم. صندلی را جدا کردم و آن را با زاویه ای قرار دادم. حیرت انگیز بود که اتاق چقدر نمایشی تر به نظر می رسید و صندوق عقب به صندلی مورد علاقه اتاق تبدیل شد. اگر به فکر وارد کردن یک صندلی در خانه خود هستید ، شاید یکی از این عکس ها شما را القا کند.

Nantucket Style

اگر یک صندلی یا دو در یک انتهای نیمکت دارید ، آنها را با یک صندلی در طرف دیگر تعادل دهید. این می تواند یک مکان خوب برای گرفتن چرت زدن باشد در حالی که دو برابر میز صندلی برای افراد مختلف هنگام سرگرمی است.

Midcentury توسط Niche Interiors

ترکیب صندلی ، مبل و صندلی ترکیبی مبلمان جالب و انعطاف پذیر را ایجاد می کند.

اتاق نشیمن سنتی توسط لیزا Borgnes Giramonti

لیزا بورگنس ژیرامتی در یک اتاق باریک و بلند با شومینه در مرکز ، محل قرارگیری مبلمان خود را مجددا تصور کنید. به جای ایجاد یک منطقه مکالمه منفرد به طور مستقیم در اطراف شومینه ، دو قسمت مکالمه جداگانه ایجاد کنید که هر دو می توانند از منظره شعله های گرم لذت ببرند. بدون ایجاد انسداد نمای ، از یک صندلی بدون پشت استفاده کنید تا جدایی را تعریف کنید.

اتاق ناهار خوری Eclectic توسط استودیوی InterDesign

یک قفسه کتاب را در پشت یک صندلی قرار دهید تا یک دفترچه خواندن در یک دفتر یا یک زیرزمین ایجاد کنید. شگفت انگیز است که چگونه جفت کردن یک صندلی با زمینه های کتاب و اضافه کردن یک بالش گرم یا دو نفر می تواند گوشه ای خالی را به یک انگشتر جذاب و پرنعمت الهام بخش تبدیل کند.

اتاق نشیمن سنتی توسط MuseInteriors

بگذارید صندلی شما با محوریت آن در وسط یک چیدمان طبقه باز ، ستاره اتاق باشد. به دنبال یک صندلی با شخصیت باشید ، مانند این قلاب با پاهای دقیق.

اتاق نشیمن سنتی توسط امیلی رودو

امیلی رودو همچنین می توانید با یک صندلی ساده تر حرکت کنید که دارای لوله های متضاد (یا جوشکاری) باشد. از آنجا که این یکی بدون پشتیبان است ، بسته به جایی که مکالمه اتفاق می افتد ، می توانید روی هر دو طرف بنشینید. در فضایی دیگر می توان همان صندوقچه را در برابر دیوار قرار داد. این تطبیق پذیری باعث می شود یک صندوق عقب یک قطعه سرمایه گذاری خوب باشد.

اتاق نشیمن معاصر توسط angela varela cunha

با قرار دادن صندلی با پشت در مقابل دیوار در یکی از گوشه ها ، گوشه کانونی را در یک اتاق بزرگ ایجاد کنید ، سپس یک قفسه یا یک قطعه بزرگ از آثار هنری را در بالا به آن اضافه کنید تا آن را لنگر ببندید. گوشه را با افزودن مبلمان یا لوازم جانبی اضافی در یک شکل L یا U به پایان برساند. در یک اتاق دو صندلی خواهید داشت.

اتاق خانواده معاصر توسط دانا ولتر

دانا ولتر من این رویکرد غیر متعارف را برای استفاده از صندلی های کنار هم به صندلی ها تحسین می کنم. این قطعاً یک اتاق به یادماندنی است و من شرط می بندم که از نظر فردی بسیار دنج باشد. می توانم با یک فنجان قهوه یک استراحت را در یک چمدان تصور کنم و بگویم: "عزیزم ، بخش اصلی کاغذ را به من تحویل خواهی داد ، لطفا؟"

اتاق نشیمن معاصر توسط ساخت و ساز مراجعه کنید

در یک اتاق نشیمن ، دو صندلی را قرار دهید تا آنها با یکدیگر روبرو شوند. وقتی تنها هستید می توانید در هنگام خواندن یک مجله دراز بکشید ، اما هنوز هم راحتی شرکت را برای نشستن احساس راحتی می کنید ، زیرا پشتی پشتیبانی سنتی یک مبل را فراهم می کند.

دفتر خانه الكترونیك توسط جن Ramos Art

آیا یک صندلی دارید که بخواهید به کانونی تبدیل شوید؟ دوباره آن را به رنگ پانچرست بزنید یا مانند این پارچه توسط توماس پل چاپ کنید.

اتاق نشیمن انتقالی توسط استودیوی Abbe Fenimore ده 25

اگر در عوض ، از پوشیدن قطعات اثاثه یا لوازم داخلی خود با بالش های مختلف لذت می برید و هر فصل (یا هر بار که احساس می کنید یک پالت رنگ جدید می خواهید) ، به دنبال یک صندلی خنثی باشید. سپس می توانید نحوه استایل خود را کنترل کنید.

اتاق نشیمن مدرن اتاق نشیمن مدرن

البته برای یک ظاهر مدرن و مشخص ، یک بستر روز بارسلونا به فضای خود بیفزایید.


Rss Services Print  -(5 Body)  Visitor Count: 1385
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image