مبل خود را بشناسید: کلاف، کوسن ها، پشت و پایه ها


مبل خود را بشناسید: کلاف، کوسن ها، پشت و پایه ها
بازوی جوراب خود را مستقیماً از بازوی پیست خود بگیرید - به همراه سایر موارد - مبل مناسب را برای شما انتخاب كنید
Date:1398/10/8

شما تصمیم گرفته اید که وقت آن رسیده است که یک مبل جدید باشد ، و به همین دلیل به فروشگاه مبلمان می روید و فقط با یک انتخاب انتخاباتی گیج کننده روبرو خواهید شد. احتمالاً شما می دانستید که پارچه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما شاید متوجه نیستید که قبل از مبل جدید (یا صندلی) جدید خود ، تصمیم به تصمیم گیری در مورد ده ها چیز دیگر برای تصمیم گیری در مورد آنها خواهید بود. اگر یادگیری زبان مبل را انجام دهید ، کار ساده تر خواهد بود. در اینجا همه شما باید بدانید

اتاق نشیمن معاصر اتاق نشیمن معاصر

به نظر می رسد انواع مختلف و سبک های مختلفی از مبل های مختلف وجود دارد که تعداد زیادی از افراد در آن وجود دارد. با این وجود هنگامی که همه گزینه های پارچه را مرتب کردید ، واقعاً تنها سه نوع ویژگی وجود دارد که باید از بین آنها انتخاب کنید. این ترکیبی از این ویژگیها است که اثاثیه منحصر به فردی از مبلمان را که شما خودتان می نامید ، تولید می کند. در این عکس مشاهده می کنید که یک مبل دارای سبک بازو و کوسن ، سبک کوسن پشتی و سبک پایه ای است.

اتاق نشیمن سنتی اتاق نشیمن سنتی

سبک بازو و کوسن مبل راحتی که در اینجا دیده می شود نشان می دهد که چرا ما در مورد سبک بازو و کوسن صحبت می کنیم ، و نه فقط بازو تنها. به این بازوی خاص بازوی انگلیسی (یا بعضاً لندن) گفته می شود ، اما همچنین می توانید ببینید که بالشتک صندلی در قسمت جلوی آن پیچیده است. به آن T-cushion گفته می شود. بنابراین اصطلاحات بازوی انگلیسی با T-cushion است. افرادی که سلیقه سنتی دارند ترجیح می دهند این بازو را ترجیح دهند. به نظر می رسد اتاق های پر از عتیقه و یا منابع تاریخی ، چه گاه به گاه ، مانند در این Providence شیک و التقاطی ، رود آیلند ، اتاق نشیمن را دوست دارند ...

اتاق نشیمن سنتی توسط Allegro Limited

… یا همانطور که در این سالن بسیار رسمی و بزرگ سن آنتونیو ، تگزاس ، تزیین شده است ، تصفیه شده است.

اتاق نشیمن روستایی توسط معماران تیلور لمباردو

بازوی این جفت مبل ها را بازوی Lawson می نامند و هنگامی که کوسن صندلی به قسمت جلوی بازو نمی پیچد ، یک بالشتک مستقیم نامیده می شود. بنابراین ، این یک بازوی Lawson با یک بالشتک مستقیم است. این بازو با سبک سنتی یا انتقالی داخلی کار می کند. این نگاه می تواند از کوهستان کوهستانی بوکولیک متغیر باشد ...

اتاق سنتی اتاق نشیمن توسط کاترین شنامان داخلی

… به ترکیبی زیبا و زیبا از رسمیت فرانسوی و انگلیسی. توجه: اگرچه هر یک از سبک های بازو در اینجا تمایل به خم شدن در جهتی دارد که مشخصه یک دوره یا نگاه است ، هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد. طبق معمول در طراحی داخلی ، اصلی ترین چیزی است که شما بهترین را دوست دارید.

اتاق خانوادگی الكتریكی توسط Rebekkah Davies فضای داخلی + طراحی

این به عنوان یک بازوی جوراب شناخته می شود ، و در این حالت با یک بالش T جفت می شود. اما ، مانند تمام این موارد ، هر سبک بازو معمولاً با یا T- یا کوسن مستقیم در دسترس است. سادگی و خطوط تمیز این سبک به معنای آن است که در جهت معاصر تکیه می یابد.

اتاق نشیمن سنتی توسط مبلمان شرق شرکت

این یک بازوی پلیسه دار با کوسن T است. این بسیار شبیه بازوی جوراب است ، اما در قسمت جلوی آن دلپذیر است. در این اتاق نشیمن سنتی کاملاً مناسب عمل می کند ، اما بسیار متنوع است و به همان راحتی در یک فضای مدرن جا می گیرد.

اتاق نشیمن التقاطی توسط Alair Homes Decatur

این ترکیب مبل راحتی ، یک بازوی مسیر با یک کوسن مستقیم را ورزش می کند. اگر دوست دارید ظاهر مدرن تری داشته باشید این بازو برای شما مناسب است. به ندرت از یک کوسن T استفاده می شود ، زیرا بیشتر مردم فکر می کنند بالشتک مستقیم با طراحی مدرن بهتر می شود. خرید مبل های بازوی پیست روی Houzz اگرچه هر تولید کننده ظاهر این بازوها را به روش های مختلفی تغییر می دهد ، اما این پنج انتخاب اساسی است که بیشتر سبک های بازو و کوسن از آنها گرفته شده است.

اتاق خانوادگی سنتی اتاق خانواده سنتی

Style Cushion Back انتخاب دوم که شما هنگام خرید یک مبل جدید می توانید انتخاب کنید ، سبک کوسن پشتی است. سه انتخاب اصلی در این دسته وجود دارد. مبل نمایش داده شده در اینجا نمونه ای از عقب گشاد است. کوسن ها کاملاً به مبل قابل دسترسی نیستند که امکان چرخاندن و چرخش آنها را فراهم می کند. این یک مزیت است زیرا ، از آنجا که شما از هر دو طرف بالش استفاده می کنید ، اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی دو برابر طولانی تر است. به همین دلیل این مورد علاقه شخصی من است ، و همچنین به خاطر این است که برای من راحت ترین است.

اتاق نشیمن مدیترانه توسط Siringa Realty

فقط برای پیچیده تر کردن اوضاع ، گزینه چند ضلعی وجود دارد ، همانطور که در این اتاق نشیمن پرتو تماشایی مشاهده می شود. از آنجا که این واقعاً فقط یک تغییر در موضوع گشاد کردن است ، ما آن را به یک دسته جداگانه تبدیل نمی کنیم.

اتاق نشیمن معاصر با تزئین تیم طراحی Den Interiors-Strok

سبک کوسن پشتی به عنوان نیمه جدا معروف است. به نظر می رسد دقیقاً مانند یک کمر شل است اما در واقع به قسمت پشتی مبل وصل شده است. افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند ، معمولاً این کار را انجام می دهند ، زیرا دوست دارند ظاهر عقب داشته باشند ، اما نمی خواهند به همان اندازه سخت کار کنند تا این قطعه مرتب به نظر برسد. من مشتریانی به من گفته اند که در واقع دلیل مهم دیگری برای انتخاب این سبک وجود دارد: زیرا آنها بچه ها یا حیواناتی دارند که با ساختن قلعه ها یا داشتن دعوا با بالش ، با بالشتک های شلخته خراب می شوند.

اتاق نشیمن به سبک ساحل توسط MuseInteriors

کمر محکم گزینه سوم است. این شامل کوسن پشتی است که کاملاً با مبل پشتی یکپارچه شده است. اگرچه از احساس بسیار محکم تری برخوردار است ، اما هیچ لقمه ای یا شستشوی کوسن های پشتی لازم نیست و همیشه مرتب به نظر می رسد. توجه: پرتاب بالش ، مانند نمونه هایی که در اینجا مشاهده می شود ، همچنین می تواند پرتابه های بزرگی در مبارزه با بالش باشد. اما تعویض آنها بسیار راحت تر از کوسن های مبل است.

اتاق نشیمن الكترونیك اتاق نشیمن الكترونیك

سبک پایه آخرین انتخابی که شما باید انجام دهید این است که مبل شما از چه پایه ای ورزش خواهد کرد. اگرچه ، مانند همه این مثالها ، در هر دسته بندی تغییرات وجود دارد ، در اینجا فقط دو انتخاب اساسی وجود دارد. اولین پایه مبل است ، همانطور که در این مبل قابل توجه زرد رنگ حاوی کنتراست مشاهده می شود. یک پایه ثابت در سبک های مختلف پا و پا (مانند پاهای ناف ، پا چرخانده ، مربع یا پاهای صاف) و مانند این حالت ، پاهای نامرئی می آید.

اتاق نشیمن سنتی توسط خانه مد جدید

انتخاب دوم تغییراتی در پایه دامن خواهد بود. این دامن با ضربات لگد است ، اما همانطور که تصور می کنید دامن می تواند در یکسری تکرارها قرار بگیرد. تعداد بیشتری دلپذیری یا تعداد بیشتری دلپذیری وجود دارد ، لباسهای خیاطی و حتی سوت زدن. به طور کلی ، یک پایه دامن سنتی تر است ، و یک پایه ثابت از مدرن تر است. اما به یاد داشته باشید ، این قوانین نیستند ، فقط به معنای جهت گیری کلی سبک آنها. به عنوان مثال ، این مبل دامن دار بسیار زیبا بخشی از ترکیب زیبایی دراماتیک عناصر سنتی و معاصر است.

اتاق نشیمن انتقالی توسط فضای داخلی مارتا اوهارا

با هم قرار دادن این خیلی جالب نیست که بدانید از هزاران سبک مختلف کاناپه در آنجا ، تقریباً همه در حدود نسخه سه دسته اصلی که در اینجا دیده ایم ساخته شده اند؟ بنابراین اگر قصد خرید مبل جدیدی را دارید ، این دانش نه تنها به شما در تصمیم گیری کمک می کند بلکه ممکن است در هنگام صحبت با یک فروشنده مانع از احساس یک تازه کار کامل شود.

 


Rss Services Print  -(10 Body)  Visitor Count: 1578
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image