ست رنگ مبلمان یا رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید


ست رنگ مبلمان یا رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید
محصولاتی در خارج وجود دارد که به شما کمک می کند تا نمرات فروشگاهی خود را تغییر دهید
Date:1398/10/8

یکی از کم هزینه ترین و خلاق ترین روش ها برای تهیه اتاق ، بالا بردن وسایل دوچرخه سواری است که نیاز به کمی TLC دارید. فروشگاه های پراکنده ، بازار کک ، فروش گاراژ و کریگلیست برای جداول ، صندلی ها ، کمد و فریم تختخواب برای احیا با رنگ. چندین رنگ در بازار وجود دارد که دقیقاً برای این منظور طراحی شده است ، و برای ساختن کار به عنوان ساده ترین شکل ممکن ، بطور اختصاصی فرموله شده است - گاهی اوقات با کمی و بدون نیاز به ماسه زدن.

اتاق نشیمن الكترونیكی توسط بكی دیتریش ، طراح داخلی

بکی دیتریش ، طراح داخلی قبل از اینکه به سمت الهام حرکت کنیم ، در اینجا سریع به نقاشی های مختلف رنگ موجود در پروژه بعدی شما می پردازیم.

اتاق ناهارخوری اکتشافی توسط سارا گرینمن

رنگ لاتکس: اگر به دنبال یک رنگ صاف و بادوام هستید مانند آنچه که در یک قطعه کارخانه وجود دارد ، رنگ لاتکس گزینه خوبی است. Sherwin-Williams Pro Classic را انتخاب کنید ، رنگی برای مبلمان و کابینت با خصوصیاتی شبیه به رنگ روغن اما بدون ظروف سرباز یا مسافر و کاربرد دشوار است. قبل از نقاشی برای چسبندگی حداکثر ، یک روکش آغازگر پیشنهاد شده است. رنگ لاتکس در انواع مختلفی از ظروف مختلف به چشم می خورد ، هر کدام ظاهری متمایز دارند - صاف ، پوسته تخم مرغ ، ساتن ، نیم رنگ یا براق بالا - بنابراین مطابق آن را انتخاب کنید.

Sunroom سنتی توسط گروه طراحی Adeeni

 

اتاق نشیمن سنتی توسط ThinkMakeBuild

رنگ گچ: رنگ آن از گچ آنی Sloan یک خط محبوب است که بسته به شرایط سطح آن ، نیازی به آغازگر و کمی ماسه سنگ قبل از نقاشی ندارد. انتهایی که با این رنگ به دست می آورید سازگار با پوسته پوسته شدن و پوسته پوسته شدن کمتر است. موم را بسته به نوع مورد نظر می توان به عنوان یک جایگزین برای درزگیر ، به صورت واضح یا عتیقه استفاده کرد.

اتاق خانوادگی سبک Shabby-Chic توسط خانه ویرجینیا

رنگ شیری: این رنگ به عنوان پودری برای مخلوط کردن آب به وجود می آید و ظاهری سفیده یا مضطرب ایجاد می کند و عده ای نیز خود آن را با مواد تشکیل دهنده موجود در فروشگاه سخت افزار مخلوط می کنند. جستجوی آنلاین "دستور تهیه شیر" را امتحان کنید تا دسته ای را مخلوط کنید یا به دنبال طیف زیبایی از رنگ های موجود از طریق چندین فروشنده باشید. رنگ شیر از نظر قوام مانند لکه ها توصیف شده است ، هرچند بسته به اینکه چه مقدار آب اضافه می شود ، می تواند ضخیم تر باشد. این قسمت از سطح پوسته پوسته پوسته یا پوسته پوسته می کند ، به خصوص هنگامی که روی قطعات قبلاً تمیز شده استفاده شود. مومها و آبگیرهای مبتنی بر آب می توانند بعد از رنگ آمیزی استفاده شوند.

اتاق ناهارخوری سنتی توسط Polhemus Savery DaSilva

گل و لای: این گزینه در بین رنگ مبلمان نسبتاً جدید است و برای ضد عتیقه زدن و ناراحتی بهترین است ، یک پوشش صاف و صاف با پوشش و چسبندگی عالی ارائه می دهد که به طور معمول نیازی به آغازگر ندارد. از پیش آماده شده ، خامه تر از رنگ شیر است و پوشش مات را فراهم می کند. برای تقویت ظاهر نهایی ، از موم مبلمان استفاده کنید. یک درزگیر کامل با روکش شفاف ضروری نیست ، اما در صورت تمایل به حفاظت بیشتر ، یک پلی کریلیک مبتنی بر آب را انتخاب کنید.

اتاق خانوادگی سنتی توسط داخلی کتی Corbet

رنگ لاک یا روغن پایه: گزینه قدیمی مدرسه رنگ روغن است که هنگام آماده سازی سطح و پاشش سطح کاملاً شگفت آور حرفه ای را فراهم می کند. اما این یک کار دوستانه DIY نیست زیرا شامل زمان خشک شدن طولانی و بوی قوی است که روزها طولانی می ماند. این گزینه بهتر است هنگام رنگ آمیزی کابینتهای گران قیمت آشپزخانه یا داخلی که در آن ظاهر زیبایی به نظر می رسد.

اتاق پودر سنتی توسط Garrison Hullinger Interior Design Inc.

تیم طراحی در گریسون هالینجر فقط در یک فروشگاه مبلمان ارزان قیمت برای تهیه یک اتاق کمد مناسب به بازار آمدند تا در یک پروژه اتاق پودر کوچک استفاده کنند. پس از رنگ آمیزی با یک پایان پریشانی و پوشاندن آن با سیلر برای محافظت از سطح در برابر پاشش ، طراحان آن را برای قرار دادن یک سینک و شیر آب از آن استفاده کردند و سپس آن را کاملاً در جای خود قرار دادند.

حمام سبک ساحل توسط استودیوی طراحی Rethink

در این حمام ، یک غرور پرنعمت پرنعمت با دستگیره های کریستالی اصلی و یک صندلی عقب نیشکر در رنگ زرد قناری روشن ، تختخواب در یک اتاق سفید پوشیده شده است. رنگ لاتکس یا گچ گزینه های خوبی برای در نظر گرفتن این ظاهر است. نکته: مراقب مبلمان قدیمی تر که قبلاً رنگ آمیزی شده اند باشید ، زیرا ممکن است رنگ حاوی سرب باشد. برای تعیین وجود سرب ، یک سواب از یک تست از طریق مسنجر 3M LeadCheck را روی سطح مالش دهید. سواب در فروشگاههای بهسازی منزل موجود است.

اتاق نشیمن الكترونیكی توسط شبکه DIY

برای استفاده فقط از یک رنگ رنگ ، راضی نیستید ، کارشناس DIY شاونون کای یک منظره تزیین شده را روی قسمت جلوی این کمد پرنعمت طراحی و نقاشی کرده است.

کودکان سنتی توسط طراحی داخلی Hide & Sleep

طراحی داخلی پنهان و خواب یک رنگ تک رنگ غالباً یک راه حل مناسب برای DIY است ، اما در اینجا طیف وسیعی از بلوزهای کم رنگ در جبهه کشو یک کمد یک جلوه عجیب و غریب ombre ایجاد می کنند.

الكترونيك توسط Mustard Seed Interiors

Marian of Mustard Seed Interiors خط رنگ شیر خود را توسعه داده است ، که بسیار محبوب شده است. به نظر می رسد که این قطعه سالها پیر شده است.

اتاق ناهار خوری سبک ساحل توسط طراحی داخلی آلیسون کندلر

یک میز گلخانه ای از گل خانه های عتیقه جامد که با رنگ سبز سیب رنگ شده است ، با تراشه هایی که با خوشحالی پذیرای آن هستند ، فقط با استفاده بهتر می شوند. برای دستیابی به این ظاهر ، شیر یا رنگ گل را در نظر بگیرید. نکته: اطمینان حاصل کنید که قطعه مبلمان ارزش تلاش شما را دارد. به دنبال یک قطعه کاملاً ساخته شده باشید که هنگام اعمال فشار بر روی سطح بالا ، تکان نخورد. در حالت ایده آل باید از چوب جامد ساخته شود ، اما اگر روکش وجود دارد ، اطمینان حاصل کنید که آنها در شرایط عالی و بدون شکاف و پیچش قرار دارند.

اتاق ناهارخوری اکلتیک توسط Mary Best Designs

سطوح نخود یک ظاهر است ، اما رنگ لاتکس یک پایان کاری را فراهم می کند که به درستی انجام می شود ، می تواند نمای قطعات کارخانه ای را آینه کاری کند. مرجان شاد که در اینجا دیده می شود شروین-ویلیامز جوانسازی است.

اتاق ناهار خوری سبک شیبی و شیک توسط سفیدپوستان رویایی

اگر رنگهای روشن چیز شما نیستند ، رنگ سفید همیشه شرط بندی هوشمندانه ای برای زیبایی ظاهری به مبلمان قدیمی است.

اتاق خواب سبک شیبی و شیک توسط سفیدپوستان رویایی

سفید همیشه فارغ از پایان انتخاب شده همیشه واضح است. این آرمور بسیار زیبا و در عین حال کاملاً متفاوت به نظر می رسد که در انواع مختلفی از نقاشی ، از سطح گچی مات گرفته تا براق بالا ، رنگ آمیزی شده است.

اتاق خواب الكتریكی توسط Willow Splendid

پروژه های DIY نیازی به جستجوی خانه ندارند. مورد در نکته: رنگ پرنور رنگی روی این تختخواب ، تبدیل به شب تاب ، براق پیچیده ای می بخشد.

اتاق نشیمن سنتی توسط عکاسی Mary Prince

در مورد انتخاب رنگ ، نیروی دریایی همیشه یک انتخاب کلاسیک است ، از براق در عکس قبلی تا این گزینه مات به همان اندازه شیک.

اتاق خواب الكتریكی توسط تراكری داخلی

یک رنگ برای سلیقه شما کافی نیست؟ یک رویکرد چند رنگ را در نظر بگیرید. در اینجا یک کابینت عتیقه به رنگ نارنجی جسورانه و سفید رنگ روی سطوح باقی مانده برجسته شده است و شخصیت فرسوده را به یک مهمانخانه کلبه دریاچه آلاباما منتقل می کند. و از نزدیک نگاه کنید: این کار نقاشی به دور از دقیق نیست ، و این بخشی از موفقیت آن است! بنابراین فشار را کنار بگذارید و از خلاق بودن لذت ببرید.

اتاق خواب به سبک ساحل توسط لیز ویلیامز داخلی

جلوه ای مشابه دو تنی با رنگ گچ آنی Sloan روی این کمد به دست آمد که شامل عتیقه وایت و لوئیز آبی با یک پایان موم شده است.

اتاق نشیمن انتقالی توسط Barn & Willow

روش دیگر این است که برخی از چوب های اصلی را در معرض رنگ قرار داده و مناطق باقیمانده را رنگ آمیزی کنیم ، همانطور که با موفقیت در قطعه دیگر توسط خانم Mustard Seed نشان داد.

اتاق خواب شیبی شیک و شیک اتاق پذیرایی عالی و طبقه استنسیل

وقتی صحبت از مبلمان برای دوچرخه سواری می شود ، گزینه ها فقط با تصور شما محدود می شوند. این بازار کک بعد از رنگ آمیزی این قطعه ، با استفاده از موم عتیقه ، مرحله آخر ، زیبایی بیشتری با نقوش تکه تکه شده روی آن تزئین کرد. محصول نهایی به بودجه کمی به یک اتاق خواب مهمان کمک کرد.

دفتر خانه الكترونیك توسط میشل هینكلی

اگر آماده نیستید که مبلمان کامل را حل کنید ، از چیزهای کوچک مانند این قاب پرنعمت شروع کنید. این آینه قبل از رنگ آمیزی و مجدداً به صورت تابلوی اعلانات آینه ای در اختیار داشت.


Rss Services Print  -(4 Body)  Visitor Count: 1473
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image